Näin kun miehelle tehtiin oharit
Istuin kahviossa. Lähipöydässä istui mies kukkakimpun kanssa. Aukoi vielä sitä kukkapakettia niin, että kukat tuli näkyviin. Ajattelin, että aww, kylläpä on siinä huomaavainen nuori mies.
No aikaa meni, mies alkoi vilkuilla kelloa, lopulta soitti, ei saanut vastausta. Istui vielä hetken pöydässä, kääri sitten kukat pakettiin ja poistui.
Tuli tosi surullinen fiilis tuota.Kerroin yhdelle kavereilleni tuosta ja hän oli sitä mieltä, että mies oli pettänyt naistaaan ja yritti saada anteeksi, mut naista ei enää kiinnostanut. Muuten kuulemma ei mies kukkia osta.
Kommentit (33)
Kaverisi on totaalinen idiootti ja miesvihaaja. Usein olen ostanut kukkia treffeille ja kumppanille ihan muuten vain.
Oliko rippipuku päällä? Kaljun peitoksi sivelty pari haituvaa
Tästä syystä Grindrissä kannattaa sopia treffikumppanin kanssa suoraan treffit jomman kumman kämpille. Tässäkin oli varmaan kyse siitä että mies jätti tulematta kun ei ollut vain kehdannut sanoa tuolle odottajalle ettei kiinnosta.
Jaa-a, minun mieheni tuo usein kukkia. Välillä pyydän itse, välillä tuo pyytämättäkin. Ihme haukkumista suomimiehistä, ei pidä yleistämän.
Kurja juttu. Kertomuksen perusteella mies vaikutti sympaattiselle nuorukaiselle. Sellaiselle onneksi löytyy vielä arvoisensa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko rippipuku päällä? Kaljun peitoksi sivelty pari haituvaa
Ei. Ihan trendikäs, kivannäköinen mies..Hyvin leikatut hiukset ja parta.ap
Toivottavasti tuo porvoolainen mies käyttäytyy seuraavalle naiselle paskamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu. Kertomuksen perusteella mies vaikutti sympaattiselle nuorukaiselle. Sellaiselle onneksi löytyy vielä arvoisensa nainen.
Näin minäkin ajattelin. Yllätyin, kun kaveri heti keksi negatiivisemman tulkinnan. Ap
Olisit nyt reagoinut ja antanut sille säälipillua. Naiset ei ikinä ajattele avoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, minun mieheni tuo usein kukkia. Välillä pyydän itse, välillä tuo pyytämättäkin. Ihme haukkumista suomimiehistä, ei pidä yleistämän.
Rahaa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ostaa yleensä kukkia vain silloin, kun on töpeksinyt suhteen eron partaalle. Yleensä viinalla tai vieraalla pllulla.
Ilmiannettu rasismina ja miesvihana. Sinä et ansaitsekaan kukkia keneltäkään tuolla asenteella.
Mullekin on tehty oharit pari kertaa enkä ymmärrä miksei ole selkärankaa laittaa sitä yhtä viesti ettei aijo tulla?
M38
Aivan oikein. Miehille saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein. Miehille saa tehdä.
Miesvihaa
Hyvä homma. Hän oli varmasti ansainnut sen.
Miten voi tehdä oharit? Eikö se toinen nää sen?
Vierailija kirjoitti:
Siis mies on lähtökohtaisesti sympaattinen jos se on ostanut kukkia? Vaikka lepyttelisi niillä naista omasta huoripukkiudestaan? Oookei.
En ymmärrä kukkien ostoa mitenkään. Miksi jotain kukkia ostaa toiselle kun ne kuolee kumminkin hetkessä.
Päivän paras 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂