Olen TÄYSIN näkymätön miehille, kuin ilmaa
Kukaan ei katso päinkään, eivät edes ulkomaalaiset miehet. Muilla naisilla sama?
Kommentit (62)
Ovatkos aiset tajuneet, että miehen katse on usein agresiivisuuden merkki ja paheksuttavaa?
Setvikää oma pelinne naiset.
Naiset! Ottakaa elämä haltuunne. Millään miesten katsella ei tässä eletä. Niillä ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ketään naista ei mitenkään ylennä, saati sitten kaunista se, että miehet katsovat. Sehän vain halventaa naisen arvon.
Naisen todellinen arvo ei ole millään tavalla kiinni miehessä. Nainen on arvokas itsessään: omilla taidoillaan ja ominaisuuksillaan.
Terv ruma akka
Olen TÄYSIN kyllästynyt miehiin. En näe mitään järkeä siinä, että yrittäisin jotenkin olla hehkeä heidän katseidensa kohde. Sitä paitsi miehet katsovat naisia vain yhdessä tarkoituksessa. Se ei kovin imartele.
Saa olla onnellinen, kun ei kukaan katso. Säästyy paljolta mielipahalta ja on oman itsensä päällikkö.
Minusta taas tuntuu että kaikki kyylää ja tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes afgaani tai itakilainen ei katso, niin asiat on huonosti. Niille kelpaa yleensä elintason toivossa vaikka minkälainen säkkituoli kumppaniksi.
Miten läski suomalainen akka parantaisi elintasoa? Sellaisen kanssa masentuisi kuka vain.
Luulenpa, että minulla sama. Tosin kuljen itse julkisella paikalla aina niin, etten koskaan katso ihmisiä, joten jos joku minua katsoisi, en sitä ikinä huomaisi.
En kaipaa miesten huomiota, mutta haluan hyvää palvelua, kun asioin missä tahansa liikkeessä, ja sitä suurimmaksi osaksi saan. Ehkä en ole aivan järkyttävän hirvittävän ruma, vaikken itseäni kauniina pidäkään, en ole koskaan pitänyt. Ikää päälle viisikymmentä, ei sitä tässä iässä enää mitään miestä nainen tarvisekaan.
Miten 120 kiloa ei muka huomata. 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen TÄYSIN kyllästynyt miehiin. En näe mitään järkeä siinä, että yrittäisin jotenkin olla hehkeä heidän katseidensa kohde. Sitä paitsi miehet katsovat naisia vain yhdessä tarkoituksessa. Se ei kovin imartele.
Olen miettinyt, että tuotako se vaan on kun työpaikalla miehet osoittavat kiinnostusta ja flirttailevat. Eli kiinnostuvat vain ulkonäöstä ja haluavat vain sitä yhtä.
Minä olen tosi iloinen ettei kukaan mies katsele mua. Alkaa olla jo tuota ikääkin. Miksi et ole iloinen että saat olla rauhassa?
Itse olen naisille näkymätön, kuin ilmaa. Takista Tapion yksin, aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet katsele naisia samalla tavalla kohti nykyään, eivät halua tulla kuvatuiksi ja netissä häväistyiksi.
Kuinka monta miestä tunnet keille on näin käynyt? :D
" Eivät edes ulkomaalaiset miehet "
Mene Kontulaan
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt, ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ei kyllä kukaan ole väittänyt ettei yksikään nainen halua miesten huomiota, paljonkin on jotka haluaa. Mutta on myös niitä ketkä ei halua, ja se tuntuu miehiä ärsyttävän jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö incelli, mikä sinut paljastaa aina näiden ketjujen kirjoittajaksi?
Se, ettei ap saa huomioita vastakkaiselta sukupuolelta, joten hän todennäköisesti on selibaatissa vasten tahtoaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tosi iloinen ettei kukaan mies katsele mua. Alkaa olla jo tuota ikääkin. Miksi et ole iloinen että saat olla rauhassa?
Paljonko on ikää?
Sama homma. Aina ollut miehille täysin näkymätön. Edes ma mut/juopot eivät lähesty. Ikisinkkun hautaan. N36