Olen TÄYSIN näkymätön miehille, kuin ilmaa
Kukaan ei katso päinkään, eivät edes ulkomaalaiset miehet. Muilla naisilla sama?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
No livenä joskus harvoin, mutta olen low-key loukkaantunut siitä, etten ole IKINÄ saanut yhtään viestiä tai muuta ahdistelua tuntemattomilta esim instagramissa. Kun tuntuu, että kaikilla on miljoona tarinaa ja koko ajan tulee iskuyrityksiä privaviesteissä. Olen päättänyt, että johtuu siitä, miten musta huokuu itseluottamus - ei pyrkyryys tai heruttaminen.
Miehillä on aina tarve pienentää naista. Itsevarma nainen ei palvele heikkoitsetuntoisten tarvetta päteä. Tärkeintä on kuitenkin olla rehellinen itselleen, heikot ei siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet katsele naisia samalla tavalla kohti nykyään, eivät halua tulla kuvatuiksi ja netissä häväistyiksi.
ja mii tyy pelottaa
Kuljet ympäriinsä katselemassa, katsooko joku?
Olin näkyvä 13-18 v. Sen jälkeen huomio alkoi hiipua, ja nyt minua kohdellaan kuin olisin jo täysin rupsahtanut mummo, vaikka olen vain 22 v. Ehkä oikeasti olenkin rupsahtanut. Ei kestä meidän naisten kukoistus kyllä pitkään. Pistää miettimään.
Olet vain pieru joka katoaa tuuleen.
Ihan sama, onko näkyvä vai ei. Saa liikkua rauhassa ilman arviovia katseita. Kunhan ei joku röyhkeä äijä törmää.
Nuoret miehet ovat nykyään naismaisia, eikä aikuisemmat miehet uskalla katsoa ettet pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Olin näkyvä 13-18 v. Sen jälkeen huomio alkoi hiipua, ja nyt minua kohdellaan kuin olisin jo täysin rupsahtanut mummo, vaikka olen vain 22 v. Ehkä oikeasti olenkin rupsahtanut. Ei kestä meidän naisten kukoistus kyllä pitkään. Pistää miettimään.
Ei se kukoistuksesta johdu, miehillä vaan kiinnostaa lapset enemmän kuin aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkä et tarkoittanut ihan kirjaimellisesti?
Niinpä. On sitä paitsi parempi olla täysin näkymätön kuin saada pelkästään negatiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jep.sama juttu.
M49
Moi ap!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, onko näkyvä vai ei. Saa liikkua rauhassa ilman arviovia katseita. Kunhan ei joku röyhkeä äijä törmää.
Eipä saanut tuttavakaan liikkua rauhassa pihallaan, kun virolainen talkooporukka kommentoi kovaan ääneen useaan kertaan, että ruma. Kyllä ne ulkolaisetkin osaavat nälviä. Naisten kai pitäisi olla laitettuna viimeisen päälle viruskan tyyliin vaikka puutarhatöissä tai lapion varressa.
Värjää se sininen tukka vaikkapa ruskeaksi, aja viikset ja laihduta niin että ei tarvitse pukeutua neljän hengen telttaan.
Lisäksi muista hymyilla ettei naama ole näytä siltä että on kolmen viikon kestovitutus päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen treenattu mies ja laitoin kerran tinderiin profiilin missä kroppa näkyy. Tuli mätsi yhden naisen kanssa ja ihmettelin että miten voi olla niin suorastaan aggressiivisen kiinnostunut nainen. Tuli mieleen että ihan kuin kiimainen mies. Ja hetken päästä alkoikin vihjaamaan että ei ole perinteinen nainen. Ja kysyin suoraan onko hän mies niin sanoi että kyllä. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun heteromiehenä saan lähinnä miehiltä huomiota. Että sellaista, aika hiljaista on tuo huomion saaminen naisilta. Kyllä sitäkin olen siis saanut, mutta naurattaa että eniten sitäkin melkein tulee miehiltä netissä. Onneksi livenä ei.
Pärjätäksesi deittisovelluksissa sinun on lähes pakko olla huomattavasti keskivertoa komeampi mies.
Eivät kehtaa katsoa, kun pelkäävät, että alkaa seisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi mitenkään 'näkyä' miehille? Mitä hienoa siinä on? Miehet on vain rasittavia sikoja.
Suohirviökin löysi ketjun.
Mikäs pikkumies se siellä inisee?
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt, ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ketään naista ei mitenkään ylennä, saati sitten kaunista se, että miehet katsovat. Sehän vain halventaa naisen arvon.
Naisen todellinen arvo ei ole millään tavalla kiinni miehessä. Nainen on arvokas itsessään: omilla taidoillaan ja ominaisuuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes afgaani tai itakilainen ei katso, niin asiat on huonosti. Niille kelpaa yleensä elintason toivossa vaikka minkälainen säkkituoli kumppaniksi.
Ihanaa, tuhdeilla suomalaismiehilläkin on toivoa "itakilaisesta" miehestä. 😍
Ulkonäöllä on väliä. Sitä ensin katsotaan. Miltä näytät?