Miten monet miehet eivät osaa korjata veneitä/autoja?
Tuntuu nykyään olevan harvinainen taito. Ennen osattiin, miksei nykyään?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Ime vaa sitä munaa se ei maksa mitään.
En edelleenkään ime vielä. Vasta myöhemmin illalla. Koeta nyt malttaa odottaa siihen asti. Kyllä mä sitten raportoin sulle, kun imemishommat alkaa.
Mut anna mun edelleenkin veneillä mun moottoriveneellä kun minulla on siihen rahaa.sitten kun alkaa olla sama tilanne ku sulla niin alan lutkuttaa äijien munia kerrostaloluukussa.
Missään ei ole hullu puhuttu soutuveneestä.
Kyllä on monessakin viestissä. Katsos kun soutuvenekin on vene. Jännää eikö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi? Aina löytyy joku typerä juntti, joka on
automekanikoksi
kouluttautunut ja tekee näpit rasvassa sen puolestani korjaamolla.
automekaanikoksi
Miehet naisistuu. Oli joku tutkimuskin kuinka miesten kädet (sormet?) ovat surkastuneet yhden-kahden sukupolven aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ime vielä. Vasta myöhemmin illalla. Koeta nyt malttaa odottaa siihen asti. Kyllä mä sitten raportoin sulle, kun imemishommat alkaa.
Mut anna mun edelleenkin veneillä mun moottoriveneellä kun minulla on siihen rahaa.sitten kun alkaa olla sama tilanne ku sulla niin alan lutkuttaa äijien munia kerrostaloluukussa.
Annan toki. Ihmettelen vain, miksi roikut täällä, jos se veneily on sinulle niin kovin tärkeä asia. Luulisi, että olisit jo mennyt etkä roikkuisi täällä odottamassa koska minä aloitan munan lutkuttamisen neukkukuutiossani. Vai onko päässyt käymään niin, että se munalutkutus onkin ajanut hienon paattisi ohi ja siksi et malta lähteä paatille? :D
Vierailija kirjoitti:
MUt minulla ei ole soutuvenettä vaan moottorivene silver hawk 540 .ymmärrätkö eron ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUt minulla ei ole soutuvenettä vaan moottorivene silver hawk 540 .ymmärrätkö eron ?
Ymmärrän toki. Nimestä on helppo päätellä, että soutuveneellä soudetaan ja moottoriveneellä moottoroidaan.
Mies, joka ei osaa edes renkaita vaihtaa tai korjata polkupyörää on onneton nuija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan toki. Ihmettelen vain, miksi roikut täällä, jos se veneily on sinulle niin kovin tärkeä asia. Luulisi, että olisit jo mennyt etkä roikkuisi täällä odottamassa koska minä aloitan munan lutkuttamisen neukkukuutiossani. Vai onko päässyt käymään niin, että se munalutkutus onkin ajanut hienon paattisi ohi ja siksi et malta lähteä paatille? :D
Lähden vasta ke lutkuta köyhä sikä vaikka persettä ihan sama.
onneksi sun tukia on leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet naisistuu. Oli joku tutkimuskin kuinka miesten kädet (sormet?) ovat surkastuneet yhden-kahden sukupolven aikana.
Miehistä tullut naisten orjia, kädestä talutettavia hönöjä, joilla ei mitään omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vain juntti osaa
Höpön höpöä. Junttiudella tuskin on asian kanssa mitään tekemistä. Jos olet itse peukalo keskellä kämmentä, se ei tarkoita, että muut olisivat yhtä taitamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä tullut naisten orjia, kädestä talutettavia hönöjä, joilla ei mitään omaa elämää.
Siinä taas joku katkera lihava suomi mamma itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ihan muna riittää. Kiitos vain tarjouksesta. Muttaa kivoja lutkutteluja sulle siellä motoputsissasi. Muista varoa niitä uiskentelevia nakkeja matkalla!
Käytän vapaa-aikani useisiin harrastuksiin, tai palkkatyön liittyvään lukemiseen ja osaamisen ylläpitoon. Jälkimmäinen takaa jatkossakin riittävän tulotason, ettei ole kannattavaa käyttää sitä aikaa johonkin auton ropaamiseen. Autot on itselle vain kuljetusvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tiskaus- ja siivousvuorot jaettu. Ei lupaa harrastuksiin tai omiin menoihin. Tälläisiä ns "miehiä" on todella paljon! Heidän elämät on pystyyn kuollut. Ei mitään, mistä kertoa.
Mistäpä tuota yhtäkkiä venettä osaisi korjata,hyvä jos kyydissä on ollu. Tuskinpa kaikilla naisillakaan geeneissä on leipomistaidot. Ne pitää opetella,kiinnostaa sit tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan toki. Ihmettelen vain, miksi roikut täällä, jos se veneily on sinulle niin kovin tärkeä asia. Luulisi, että olisit jo mennyt etkä roikkuisi täällä odottamassa koska minä aloitan munan lutkuttamisen neukkukuutiossani. Vai onko päässyt käymään niin, että se munalutkutus onkin ajanut hienon paattisi ohi ja siksi e
kyllä sulla on tyhmät ja lapselliset jutut.