Miten monet miehet eivät osaa korjata veneitä/autoja?
Tuntuu nykyään olevan harvinainen taito. Ennen osattiin, miksei nykyään?
Kommentit (123)
Veneistä en tiedä, mutta sen tiedän, että näitä näitä 2000-luvun autoja pystyy korjaamaan vain ammattilainen ammattilaistyökaluineen ja ammattilaistiedostoineen. Hänkin usein huonosti ja tähtititeellisllä hinnalla. Tästä ovat autotehtaat pitäneet huolen, voitot hankitaan huollosta ja varaosamyynnistä, ei uusien autojen myynnistä. Lada-aika oli ja meni.
Moniko nainen osaa nykyään nyplätä käpypitsiä? Kyllä ennen osattiin, perkele.
Hei, maailma muuttuu, autot ja veneet muuttuvat, osaaminen muuttuu. Nykyään tehdään töitä älyllä, ennenvanhaan lihaksilla.
Kellä nykyään on lihakset paitsi Antti Holmalla :DDD jolla muuten on myös älyä. Miehet sais olla enemmän hänen kaltaisiaan eikä homouskaan haittaa yhtään. Kauniita miehiä on kiva katsella ja älykkäitä kiva kuunnella. Satisfyer hoitelee loput ja spermaa saa kaveripohjalta netistä.
Mua surettaa miesten itsensä puolesta se, ettei ne osaa käsillään tehdä muuta kuin runkata ja aukoa kaljatölkkejä. Siinä ei aivot juhli ja sellainen mies on ihan helvetin tylsää seuraa.
Kiinteistönhuoltajat korjaa kaikenlaista. Mutta ne on kaikki juoppoja. Terkut KHU:n konkurssipesälle.
No eipä olleet ennenkään miehet identtisiä. Ei ole tarvetta osata veneenkorjausta, jos ei ikinä ole missään tekemisissä veneiden kanssa. Pätee sekä miehiin että naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi osata?
No eiköhän kaikki autoa käytä ja sekin sattuu ajoittain hajoamaan. Tai jos haluaa säätää ja tuunailla niin olisi kohtuullista olettaa että miehestä olisi työhön, mutta nykyään ovat niin avuttomia.
Mihin ajokortiton mielestäsi käyttää autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi osata?
No eiköhän kaikki autoa käytä ja sekin sattuu ajoittain hajoamaan. Tai jos haluaa säätää ja tuunailla niin olisi kohtuullista olettaa että miehestä olisi työhön, mutta nykyään ovat niin avuttomia.
No ei todellakaan kaikki käytä autoa. Ihmisillä on jalat liikkumista varten ja pidemmät matkat voi kulkea vaikka junalla tai bussilla. Vai meinaatko, että matkustajan pitää ruveta korjaushommiin, jos bussi hyytyy matkalle? :D
Vierailija kirjoitti:
ei kovin monella kyllä ole sitä omaa venettä mitä korjailis
ja moni osaa korjata 15v vanhoja autoja, uutta sähköautoa ei oikein kannata itse mennä korjailemaan
Kenenköhän noi sadat veneet on joka kaupungin venerannoissa.ei kuule kaikki ole perseauki niinkuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa miesten itsensä puolesta se, ettei ne osaa käsillään tehdä muuta kuin runkata ja aukoa kaljatölkkejä. Siinä ei aivot juhli ja sellainen mies on ihan helvetin tylsää seuraa.
No se on kuule ihan oma valintasi, jos olet tuollaisten miesten seurassa. Kyllä niitä toisenlaisiakin löytyy. Eri asia sitten riittääkö niillä mielenkiintoa hengailla noin typerän naikkosen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja moni osaa korjata 15v vanhoja autoja, uutta sähköautoa ei oikein kannata itse mennä korjailemaan
Kenenköhän noi sadat veneet on joka kaupungin venerannoissa.ei kuule kaikki ole perseauki niinkuin sinä.
Muutama vene ei tarkoita, että MONILLA on oma vene. Veneily on vain tietyn porukan harrastus, ei edes suurimman osan. Ja aika harva veneilijäkään ihan kaikkea siitä paatistaan osaa omin pikkukätösin korjata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi? Aina löytyy joku typerä juntti, joka on automekanikoksi kouluttautunut ja tekee näpit rasvassa sen puolestani korjaamolla.
Juntti hullu on taas tullut itekseen kirjoittelemaan
Vierailija kirjoitti:
Kädettömät miehet (PK-seudulla) vievät vaimonsa polkupyörän pyörähuoltoon, vaikka tarvitsisi vain sisärengas vaihtaa.
Kädellinen nainen vaihtaa sisärenkaan ihan itse eikä avuttomana vauvana odota, että mies tekee sen hänen puolestaan. Ei siihen pippeliä tarvita, että voi renkaan vaihtaa.
Miksi pitäisi osata? Eipä moni nainenkaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vene ei tarkoita, että MONILLA on oma vene. Veneily on vain tietyn porukan harrastus, ei edes suurimman osan. Ja aika harva veneilijäkään ihan kaikkea siitä paatistaan osaa omin pikkukätösin korjata.
Siinähän tuli taas jonkun kerrostaloluukku asujan paska selitys.
ai että muutama vene suomessa.kaikki ei edelleenkään elä kelanrahoilla ja lauvo tollaisia paska juttuja neukkukuutiosta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai että muutama vene suomessa.kaikki ei edelleenkään elä kelanrahoilla ja lauvo tollaisia paska juttuja neukkukuutiosta käsin.
Otapa lääkkeet ja rauhoitu. Ei ole noin vakava asia, että suurin osa suomalaisista pärjää ihan hyvin ilman venettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Ei siihen mitään Kela-rahoja tai neukkukuutioita tarvita, että veneily ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ei se kaikille ole elämän tarkoitus, vaikka sinulle näyttää olevan.
Koska nykymiehistä ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykymiehistä ei ole mihinkään.
Ei olisi sinuakaan täällä ulvomassa ilman miestä. Sori siitä.
Osaan muttei huvita. Sitä varten on duunareita, minun aikani vapautuu tuottavaan työhön.