Onko tavallista, ettei puoliso muista ensimmäistä eikä toistakaan hääpäivää?
Onko täällä muita, joiden puolisot ei muista hääpäivää? Meillä ei ole muistettu ekaa eikä nyt toistakaan hääpäivää mitenkään.
Ystävien ja tuttavien miehet ostelee lahjoja ja käyvät syömässä.
Itku tuli taas..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinä et muistanut tätä
penispumppu
hääpäivää? Ostitko lahjan puolisolle?
penispumppu
Olen mennyt naimisiin v. 87. Ei mitään muistamisia tai juhlia ole koskaan pidetty. Näin se vain menee täysin epäsuhdalla parilla. Kuolemaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en muista puolisoni syntymävuotta tai syntymäpäivää. Olen vielä nainen. En muista myöskään päivää, jolloin sovimme muuttavamme yhteen. Puolisoni muistaa päivämäärät hyvin, minä en oikien koskaan ole muistanut numeroita, vaikka laskea osaan paremmin kuin ihmiset keskimäärin. Emme ota asiasta stressiä, olemme sopineet ettei kauheasti edes viitsi juhlia mitään, pidetään juhlat, kun siltä tuntuu ja kunnoitetaan toisiamme. Ei kaikki ole niin numeroiden perään. Jos haluaa, että puoliso muistaa, niin voi rehdisti vaikka laittaa puolison kännykkään muistutuksen merkkipäivästä. Ei tarvi sitten uhriutua ja itkeä palstalla loukkattua mieltään.
Miksi et laita noita päiviä puhelimesi kalenteriin? Ei tarttee muistaa, kun tulee muistutus. Onko liikaa vaadittu?
Koska meille syntymäpäivät tai parisuhteen virallistamispäivät eivät ole tärkeitä. Mielluummin juhlitaan ja juhlistetaan elämäämme spontaanisti, silloin kun sitlä tuntuu. Tulee muuten tehtyä sitä useammin, kuin jos juhlistettaisiin vain ns. virallisina päivinä! Tnäänkin istuessani parvekkeella iltapäiväauringossa tuuettimen puhaltaessa viilennystä, pistin jalat mieheni syliin ja hymyilin, lukitin silmäni hänen silmiinsä ja olin vain hiljaa ja hymyilin. mieleni alkoi piirtää kaikenlaisia tulevaisuudenkuvia ja kerroin niitä miehelleni. Hän hymyili takaisin ja sanoi, että tuo ja tämä kaikki on ihan täydellistä. Ei me tarvita mitään muuta kuin olla läsnä arjen hetkissä.
Muistaa kyllä kun se on salasanana ainakin yhdessä palvelussa.
Toisaalta sama muistaako vai ei, ei niitä mitenkään vietetä saati että toisilleen pitäis jotain lahjoja antaa. Viime vuonnakin olin yksin reissussa hääpäivän aikaa.
Ollaan oltu naimisissa 36v, eikä kumpikaan ole kertaakaan ostellut toiselle mitään hääpäivän merkiksi. Meillä merkitsee arjen teot enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet mitään muista.
Tai eivät ole muistavinaan.
Passiivis-aggressiivisista naisvihaa.
Olisko lähtöisin lapsuudesta, kasvatuksesta ja miehen äitisuhteesta.
Miksi et laita noita päiviä puhelimesi kalenteriin? Ei tarttee muistaa, kun tulee muistutus. Onko liikaa vaadittu?