Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?

Vierailija
14.06.2025 |

Täällä oli ketju, jossa viisikymppinen nainen kyseli, onko 50 vuotta täyttänyt nainen enää millään tavalla haluttava miesten mielestä.

Olen 48 enkä pidä itseäni haluttavana. Miestä ei kiinnosta. Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua katsovat miehet yhä kauan, ja omakin mies sen huomaa. Olen myös saanut kalukuvia...vaikka eivät ne kyllä innosta yhtään! Olen jo yli 60, ja seksikkääksi ja kauniiksi mainittu.

Oma mies haluaa seksiä hyvin usein, ja kuulemma nauttii esim kaupassa kun miehet tuijottaa. En pukeudu kuten mummot, vaan persoonallisesti ja farkut ja silkkipaidat on mun juttu.

Vierailija
2/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskasvoinen 5-10 vuotta vanhempi nainen on ollut läpielämän kiihottavin. Nuorempana kiihotti naisen kokemus (myös ihan elämänkokemus, katsoin vanhempia naisia ylöspäin) ja se, että se arvostaa ihmisenä niin paljon, että antaa "poikaselle".

Nyt 52 v. kiihottaa eniten sellainen nättikasvoinen mutta "hieman kulunut" ja ehkä kilojakin kerännyt nainen joka tietää olevansa kaunis muttei enää niin vahvoilla "markkinoilla", että saisi kenet vaan jolloin voin kokea olevani hänelle "hyvä ja kiihottava saalis".

En ole oikein "metsästäjätyyppi" vaikka itse touhussa kyllä yleensä otan enemmän aktiivisen "ottajan" roolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ikävuoden jälkeen alkaa naisten alamäki. Mitä enemmän sen jälkeen vuosia takana, sen huonommat pelikortit markkinoilla. 40 on itselleni ehdoton yläikäraja.

Vierailija
4/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä en tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus. Itsekin pidän itseäni rumana ja epäviehättävänä, eikä mun mies kykene enää seksiin. Mutta mä luulen että pidän itseäni rumana ja epäviehättävänä juuri siksi kun mun mies ei kykene enää seksiin. Vaikka hän kuinka sanoo että kyse ei ole minusta, että olen kaunis ja ihana ja viehättävä, vaikka hän ei pystykään omien terveysongelmien vuoksi enää suoriutumaan. Ehkä olen lukenut liikaa tätä palstaa kun silti huomaan ajattelevani että varmaan vika on silti minussa. Tiedän olevani hyvässä kunnossa fyysisesti, huomattavasti paremmassa kuin mieheni, mutta kyllähän ikä minussakin näkyy. 

Surkeaa kuinka ihnisen itsetunto voi olla pienestä kiinni. Haluaisin olla sellainen johon ei miehen kykenemiset tai haluamiset vaikuttaisi. 

Vierailija
5/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että sinuakin moni mies pitäisi seksikkäänä.

En kuitenkaan usko, että siihen ikä suoraan vaikuttaa.

Enemmän se jos on todella lihava tai aivan liian laiha. Toki näistäkin jotkin miehet tykkää.

Etsit sellaisen miehen joka pitää juuri sinusta. Uskon kyllä, että löytyy.

Vierailija
6/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mä en tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus. Itsekin pidän itseäni rumana ja epäviehättävänä, eikä mun mies kykene enää seksiin. Mutta mä luulen että pidän itseäni rumana ja epäviehättävänä juuri siksi kun mun mies ei kykene enää seksiin. Vaikka hän kuinka sanoo että kyse ei ole minusta, että olen kaunis ja ihana ja viehättävä, vaikka hän ei pystykään omien terveysongelmien vuoksi enää suoriutumaan. Ehkä olen lukenut liikaa tätä palstaa kun silti huomaan ajattelevani että varmaan vika on silti minussa. Tiedän olevani hyvässä kunnossa fyysisesti, huomattavasti paremmassa kuin mieheni, mutta kyllähän ikä minussakin näkyy. 

Surkeaa kuinka ihnisen itsetunto voi olla pienestä kiinni. Haluaisin olla sellainen johon ei miehen kykenemiset tai haluamiset vaikuttaisi. 

On kai miehelläsi sormet ja kielikin tallella? Eihän monikaan nainen sitä ikiaikaista yhdyntää niin haluakkaan, vaan orgasmeja.

Vierailija
7/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.: "Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?"

Taatusti on ainakin minun silmissäni. Olen useaan kertaan kertonut, kuinka vaimoni kummityttö, 63 wee, on edelleen fantasioitteni ykköskohde.

Hän on kaunis kuin morsian ja vielä kauniimpi on hänen vittunsa, jota hän on itse halunnut näyttää aivan avoimena, kyykkypissalla käydessään jo riisuutuneena ennen saunaa.

Ja vieläkin suurempi kauneudenelämys lienee syntynyt siitä, että se on ollut tarkoituksellista ja se kertoo halusta olla herttainen. Kun nainen omasta aloitteestaan näyttää kauneintaan, se on suorin tie miehen sydämeen.

Vierailija
8/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua katsovat miehet yhä kauan, ja omakin mies sen huomaa. Olen myös saanut kalukuvia...vaikka eivät ne kyllä innosta yhtään! Olen jo yli 60, ja seksikkääksi ja kauniiksi mainittu.

Oma mies haluaa seksiä hyvin usein, ja kuulemma nauttii esim kaupassa kun miehet tuijottaa. En pukeudu kuten mummot, vaan persoonallisesti ja farkut ja silkkipaidat on mun juttu.

Toi ei voi pitää paikkaansa, katsovat varmaan, mutta ei himoiten, se vaan on fakta että kaikki ihmiset kun tulevat tarpeeksi vanhaksi, niin muuttuvat näkymättömiksi kaikin tavoin.

Vierailija
9/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pukeutumisella on suuri merkitys siihen miten haluttavalta hän vaikuttaa. Kauneus ei aina ole sama kuin haluttavuus. Paras olis tietysti jos oma mies saa sanoa , mikä näyttää hänestä haluttavalta.  Minä mielelläni kierteleisin ostelemassa naiselleni (70v ) niitä hyvän näköisiä kuteita.  

Vierailija
10/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 ikävuoden jälkeen alkaa naisten alamäki. Mitä enemmän sen jälkeen vuosia takana, sen huonommat pelikortit markkinoilla. 40 on itselleni ehdoton yläikäraja.

Säälittää jo valmiiksi, kuinka sullekin tulee käymään, kun ikäännyt!

Vierailija
11/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: "Olen myös saanut kalukuvia...vaikka eivät ne kyllä innosta yhtään! Olen jo yli 60, ja seksikkääksi ja kauniiksi mainittu."

Kalukuvista liikkuu suusta suuhun väärä tieto, että miehet muka yrittäisivät rehennellä kyrvällään. Ei sinne päinkään, vaan niitä lähetetään naiselle TUNNUSTUKSEKSI, että tämä on viehättävä, kaunis ja seksikäs, siis HALUTTAVA.

Useimmat naiset tämän ymmärtävätkin ja ovat näistä tunnustuksista enemmän kuin otettuja, mutta eivät voi asian tabuluonteen takia kertoa edes toisille naisille muuta, kuin että inhoavat kalukuvia.

Ajat ovat vieläpä muuttuneet, ja yhä useammat naiset lähettävät miellyttäville miehille kuvia suloisesta vitustaan. Tämä on vielä erityisen tabu, mutta silti tosi.

Vierailija
12/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa jotkut ominaisuudet laskee ja toiset nousee. Vahvuuksiakin on. Esim. silmäkulmarypyt ovat mielestäni kauniita.

Jos nainen on maksimoinut kaikki henkiset ominaisuutensa jo hyvin nuorena (melko mahdotonta), niin ehkä silloin ikääntyminen on pelkkää alamäkeä. Tuo on kyllä hyvin teoreettista. Lisäksi itse ajattelen, että eri ikäiset naiset ovat eri tavalla seksikkäitä eri tilanteissa; se liittyy myös kontekstiin ja tapaan olla vuorovaikutuksessa.

Jos haluaisit jutella asiasta lisää yksityisesti, vastaa tähän viestiin. Olen vähän nuorempi vailla juttuseuraa ja kärsinyt osittain samasta ongelmasta kuin Sinä ap. 

Vierailija
13/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit: "Olen myös saanut kalukuvia...vaikka eivät ne kyllä innosta yhtään! Olen jo yli 60, ja seksikkääksi ja kauniiksi mainittu."

Kalukuvista liikkuu suusta suuhun väärä tieto, että miehet muka yrittäisivät rehennellä kyrvällään. Ei sinne päinkään, vaan niitä lähetetään naiselle TUNNUSTUKSEKSI, että tämä on viehättävä, kaunis ja seksikäs, siis HALUTTAVA.

Useimmat naiset tämän ymmärtävätkin ja ovat näistä tunnustuksista enemmän kuin otettuja, mutta eivät voi asian tabuluonteen takia kertoa edes toisille naisille muuta, kuin että inhoavat kalukuvia.

Ajat ovat vieläpä muuttuneet, ja yhä useammat naiset lähettävät miellyttäville miehille kuvia suloisesta vitustaan. Tämä on vielä erityisen tabu, mutta silti tosi.

Olen samaa mieltä, mutta v-sanan käyttöä kannattaa harkita. Siitä voi tulla aika juntti kuva, koska sitä ei usein pidetä kauniina ilman sopivaa kontekstia. 

Vierailija
14/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä silmää ikääntyville naisille ja kyllä katselen teitä ja unelmoin saavani kokea läheisyyttä kanssanne.

Juuri te jotka, ette saa lämpöä ja hellyyttä ja jotka ette koe olevanne haluttuja.

Joskus, kun onnistaa, niin on ihana saada tuottaa teille mieli hyvää joka tasolla, nostaa teidät "kunigattareksi".

Mtku

Vierailija
15/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole...erittäin harva viisikymppinen nainen on enää miesten mielestä haluttava...

Siis erittäin harva...Suomen mittakaavassa 1/1000....eli erittäin vähän

Vierailija
16/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä silmää ikääntyville naisille ja kyllä katselen teitä ja unelmoin saavani kokea läheisyyttä kanssanne.

Juuri te jotka, ette saa lämpöä ja hellyyttä ja jotka ette koe olevanne haluttuja.

Joskus, kun onnistaa, niin on ihana saada tuottaa teille mieli hyvää joka tasolla, nostaa teidät "kunigattareksi".

Mtku

Itse kans kolmikymppisenä nautin naapurin 50v rouvan kanssa. Ei kuulemma omaa miestä enään kiinnostanut.

Ihana nainen oli kun tekosyyn varjolla poikkesi kylään ja siitä se nautinto alkoi. 

Vierailija
17/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katselen YouTubesta noita natural old Woman naisia. Kyllä niissäkin vielä vetoa on, varsinkin jos olisivat paremmissa vetimissä .

Vierailija
18/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan iloiset, puheliaat ja hyväluontoiset naiset on kiinnostavia vielä enemmänkin ikää kerryttäneinä.

Yleensä nämä vanheneekin kauniimmin ja olemukseltaan nuorekkaita.

Ei ikä aseta naisesta tykkäämiselle rajoja vaan elämänasenne joka heillä on.

Vierailija
19/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta v-sanan käyttöä kannattaa harkita. Siitä voi tulla aika juntti kuva, koska sitä ei usein pidetä kauniina ilman sopivaa kontekstia. 

Kiitoksia, että toit miehisen näkökulman (oletan, että olet mies) koska vain miehet voivat kertoa kuulopuheita paremmin, mitä tarkoittavat.

Pyrkimykseeni kuuluu v-sanan palauttaminen alkuperäiseen merkitykseensä, josta 1800-luvun sivistyneistö sen syrjäytti. Takavuosina lääkäri Irma Kerppola tarjosi pillu ja kulli sanoja pitäen niitä 'juurevina'. Hänen ehdotuksensa on mennyt jo niin läpi, etteivät useimmat edes tiedä, että ne ovat palautettuja sanoja.

Nuoruudessani 'pillu' sisälsi vielä halveksivan konnotaation, jota v-sana ei sisältänyt, vaikka sitäkin pidettiin sivistyneessä kielessä sopimattomana. Muissa pohjoismaisissa kielissä viikinkikielen sanalla fytta, norjan fitte, ruotsin fitta ja tanskan fisse, ei ole halventavia merkityksiä, saati että niitä käytettäisiin kiroilussa. 

Vierailija
20/117 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama kun on pillu. Olet haluttava vielä 80v. Fetissejä riittää