Pystynkö pokkana polttamaan tupakan jos en ole ikinä ennen polttanut?
Onnistuuko ihan silleen että toiset luulis että toi on ennenkin vetänyt röökii ;)
Kommentit (9)
miksi edes menisit polttamaan jos et tuota tyhmyyttä ole koskaan oikeasti opetellut kysyypi 16v nikotinistina ollut?
Kaksi hatsia ja alkaa ympäristö pyörimään kuin karuselli... Kolmannella yököttää jne...
Minä poltin 11 vuotta putkeen. Tulin raskaaksi, lopetin tupakan polton. Vauva oli 3kk kun menin baariin.
Olin juonut pari siideriä, alkoi tehdä mieli tupakkaa (olin ollut n. 12 kk ilman)
Vedin ekaksi yhdet savut " poskareina" . Seuraavat vedin henkeen ja yskin, yskin ja yskin. Poltin puolikkaan tupakan urheasti, kunnes yskin niin että yökkä tuli. Toinen yökkäys perään ja oksensin baarin pöydälle. HIENOA!
Eli en usko että pystyisit. En minäkään pystynyt vuoden tauon jälkeen, en vaikka olin vanha ketjupolttaja.
Miksi kysyt?
Minuakin jäi kiinnostamaan, miksi kysyt?
Ethän taida edes tietää miten tupakka sytytetään, pakko sitä on ainakin silloiin vähän imaista muuten ei syty ;-) Ja jos olet noviisi, niin sulle tulee siitä välitön yskänkohtaus ja tosiaan heti kauhean huono olo.
Miksi?
en tiiä mikä siinä on, tottumaton tupakoitsija ehkä keskittyy liikaa siihen tupakoimiseen ja kädet ei meinaa löytää luontevaa paikkaa. varsinkin nuorilla ihmisillä näkee paljon tällaista kömpelyyttä.
koska kotona poltettu vuosikaudet tupakkaa. Luojan kiitos tajusin ajoissa lopettaa, kun olin vielä alle 18v-
Lisäksi muutkin asiat kuin yskiminen ja poskarit voivat kieliä täydellisestä kokemattomuudesta: ehkä pidät tupakkaa omituisella tavalla etkä osaa karistaa näppärästi. Tai yrität sytyttää siihen tulen ennen kuin laitat sen suuhusi.
Suosittelen, ette kokeile. Ja kerro miksi kysyt! Oletko lyönyt vetoa vai?
vaatii vähän harjoittelua :)