Olen todella menestynyt mutta elämä on sekaisin
Olen kuin maniassa jatkuvasti. Olen menestyvä yrittäjä ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Eri puolilla paljon säätöä ja kaikki sujuu.
Mutta toisaalta mulla on paha alkoholiongelma, työ- sekä ehkä seksiriippuvuus. Haen jatkuvasti seuraa ja sekoitan elämäni yhä pahemmin. Pelkään että pian mulle tai jollekin muulle tapahtuu jotain pahaa, käytökseni on todella vastuutonta. Ainut paikka jossa olen "turvassa" on työpaikka, sillä silloin en pääse sekoilemaan muissa asioissa.
Mitä voin tehdä? Apua en voi hakea ainakaan terveydenhuolloista koska silloin menetän lääkkeet joita tarvitsen että selviän elämässä. AA ryhmät on kokeiltu, en pysty sitoutumaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan firma? Kiinnostais ittekin tienata "ovista ja ikkunoista"-fyffee.
Aika spesiaali osaaminen mulla jota olen rakentanut vuosikymmenet. Samoin verkostot kunnossa. It ala mutta myös lisäarvoa toiselta erityisalalta.
Ja olen siis addiktoitunut tähän työhön ja yrittämiseen. Se on ainut hyödyllinen addiktio. Sekin ongelmana AA ryhmissä kun pyritään eroon addiktiivisesta elämäntavasta. Mutta se on toisaalta se joka saa mut vireeseen. En voi sitä kokonaan poistaa.
No, mä kerroin miten sä selviät. Miten saat viinan ja bentsot pois ja mitä tilalle.
Sun bisnekset ei kiinnosta mua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua kukaan voi auttaa. Vain sinä voit. Ja olet selvästikin päättänyt antaa mennä.
Haluaisin eroon tästä, enkä ole päättänyt antaa mennä. Siksi kysyn neuvoja. Mua pelottaa tosiaan tämä tilanne, vielä kun on lapsiakin. Ei onneksi pieniä.
-ap
Sinulla on varaa hankkia itsellesi hyvä terapeutti, mielellään psykiatri, niin että voitte keskustella lääkityksestäsi. Ja luuletko etteivät lapset tarvitse vanhempaansa myös silloin kun heivät ole pieniä?
Moi S, et koskaan päässyt yli siitä apinan näköisestä ighuorasta, joka nai toisen miehen. Vituttaahan se 🤭🤭
Kyllä se sinun pääongelmasi taitaa olla alkoholi. Kannattaa suhtautua siihen vakavasti. Sinulla on varmaan varaa ottaa yktityistä terapiaa, jossa voidaan ratkoa ongelmiasi. Tsemppiä!
Kun viina ja bentsot on pois. Vähennetään adhd lääke ja se tehdään kognitiivisella terapialla. Opit tiedostamaan asioita ja toimimaan toisin kuin tunne edellyttää ja lopulta kykenet hallitsemaan mieltäsi. Terapiakaan ei anna tätä viimeistä kykyä, mutta siihenkin on keinot. Miltä kuulostaa?