Pienyrittäjän kesä pilalla
Asiakkaita lappaa ovista ja ikkunoi6sta.
Palvelen hampaat irvissä ilman wc taukoa.
Koko talvi ollut superhiljaista.
6 pv työviikko talvella, koska pakko
6 pv työviikko kesällä , koska pakko.
Asiakkaat hokee: ompa vilkasta, hyvä bisnes, kiirettä pitää
Alv myöhässä....
Hymyilen ja toivotan ihanaa lomaa,kaikille.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun kyynel!😂 Pistä ihmeessä pulju kiinni, vaikka lopullisesti, niin ei tarvitse parkua omien valintojensa seurauksia!
Ei ne aina ole omia valintoja .JOs työttömänä pyörii ja haluaa elämästä kiinni näkee tämän mahdollisuutena ...
Eli tykkäät vaan rutkuttaa? Oli asiakkaita tai ei, niin aina vaikuttaa olevan huonosti.
Eikö sulla ole ketään kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ketään kavereita?
On minulla ystäviä.
Ap
Miksi jankkaat puljustasi konalassa?
Onko tämä se sama yrittäjä joka valittaa täällä talvisin ettei kukaan käy hänen kaupassaan?
Ap tässä
Näköjään aloi4ukseni on mennyt tunteisiin.
Voisin toki kirjoittaa työni hyvistä puolista.
Näin masentuneena ja stressaantuneena ei niitä aina muista mainita.
Hyvä puoli: päätän itse, teen itse, kukaan ei työpaikalla sano: nyt viet roskat ja miksi et vienyt biitä eilen?
Sitä on se yrittäjän "vapaus"
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama yrittäjä joka valittaa täällä talvisin ettei kukaan käy hänen kaupassaan?
Nyt se valittaa että asiakkaita on jonoksi asti?
Jos yrityksessä on niin kiire että ei edes taukoja ehdi pitää, niin silloin on työvoima resursoitu aivan väärin. Suosittelen osa-aikaisen apulaisen palkkaamista esimerkiksi henkilöstövuokrausyrityksen kautta.
Ootko ap se sama, joka kirjoitti aikoinaan (noin vuosi sitten?) sen haukkumaketjun nepsyistä?!
Sen, jota kaikki ilmiantoi ja josta tehtiin lukuisia rikosilmojakin? Palstalla todettiin, että sulla oli Helsingissä morsiuspukuliike, joka meni monella boikottiin sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap myös harvinaisen tyhmä!
Onhan ap myös harvinaisen jankkaava.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap se sama, joka kirjoitti aikoinaan (noin vuosi sitten?) sen haukkumaketjun nepsyistä?!
Sen, jota kaikki ilmiantoi ja josta tehtiin lukuisia rikosilmojakin? Palstalla todettiin, että sulla oli Helsingissä morsiuspukuliike, joka meni monella boikottiin sen jälkeen...
Sama tietenkin. Ja ap.han inhoaa myös isompi kokoisia naisia. Kuitenkin sitäkään ei pitäisi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos yrityksessä on niin kiire että ei edes taukoja ehdi pitää, niin silloin on työvoima resursoitu aivan väärin. Suosittelen osa-aikaisen apulaisen palkkaamista esimerkiksi henkilöstövuokrausyrityksen kautta.
Pystyn tekemään työt itse. En maksa ihmiselle palkkaa siivoamisesta ja kassaan lyömisestä.
Minulla on kestänyt vuosia oppia hyväksi myyjäksi.Osaan myös somistaa, tehdä näyteikkunoita.
Tämä liike menisi kuukaudessa konkurssiin jos palkkaisin itselleni sijaisia.
Minä teen 2000 eur/pv..sijainen tekee 200-500 pv .. siis sesonkina.
Ap
"koska pakko"
Ei ihme, että olet suurissa ongelmissa kerta äidinkielen osaamisesi on noin surkealla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tietenkin. Ja ap.han inhoaa myös isompi kokoisia naisia. Kuitenkin sitäkään ei pitäisi näyttää.
Ei hlvetti. Tämä nepsy (ja läski) vihaaja on aivan sairas. Se nepsyjen haukkumisketju oli sairainta, mitä olen koskaan tällä palstalla nähnyt.
Suosittelen kaikkia laittamaan ap:n boikottiin. Pitää siis Mannerheimintiellä hääpukuliikettä..
Tunnetteko useitakin yrittäjiä, jotka vihaavat asiakkaita , rodun, ylipainon tai vamman takia?
Yrittäjät lähtökohtaisesti pitävät asiakkaistaan Pienyrittäjät ovat tehneet esim harrastuksesta ammatin.
Vierailija kirjoitti:
"koska pakko"
Ei ihme, että olet suurissa ongelmissa kerta äidinkielen osaamisesi on noin surkealla tasolla.
Nauroin niin että kahvi purskahti sieraimista
Kiitos
Ap
Aloituksessa ei mainita läskivihaa ym.
Pysytäänpäs asiassa.
Ap
Ap, ottiko poliisi suhun ikinä yhteyttä kun sun nepsy vihaketjusta tehtiin rikosilmoituksia ja tutkintapyyntö poliisille? Minäkin tein, useamman.
31 vuotta ilman pissataukoja, ilmankos onkin melkoinen ku81pää...