Pienyrittäjän kesä pilalla
Asiakkaita lappaa ovista ja ikkunoi6sta.
Palvelen hampaat irvissä ilman wc taukoa.
Koko talvi ollut superhiljaista.
6 pv työviikko talvella, koska pakko
6 pv työviikko kesällä , koska pakko.
Asiakkaat hokee: ompa vilkasta, hyvä bisnes, kiirettä pitää
Alv myöhässä....
Hymyilen ja toivotan ihanaa lomaa,kaikille.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei varmaankaan halua teitä liikkeeseensä, joten kyseessä on win win situation;)
Juu en.
Ap
Miten niiden kissakorvisten kanssa nyt on? Myytkö vielä ei oota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap omistaa weslewi hääpukuliikkeen Helsingissä. Suosittelen kaikkia laittamaan sen boikottiin, ihan jo siksi miten ap kirjoittelee ylipainoisista ja nepsyistä. Ja liikkeen arvosteluista näkee, että omistaja kirjoittaa kuten ap eli jokainen lause on omalla rivillään. Sama tyyppi varmasti kyseessä.
Rikosilmoitus tehty .tehkää muutkin.Tässä herjataan yritystä.
Herjata voi vain luonnollista henkilöä.
Eipä ole ihme, että olet saanut alapeukkuja ja haukkuja. Ei tavan ihminen ymmärrä yrittämisestä yhtään mitään, kommentoida osaavat kyllä. Itse olen saanut toosi hyviä neuvoja yrittäjyyteen ihmisiltä, ketkä eivät ole itse yrittäjiä. Ihmiset ovat hyvin keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden kissakorvisten kanssa nyt on? Myytkö vielä ei oota?
Kontulassa ei ole niille kysyntää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap omistaa weslewi hääpukuliikkeen Helsingissä. Suosittelen kaikkia laittamaan sen boikottiin, ihan jo siksi miten ap kirjoittelee ylipainoisista ja nepsyistä. Ja liikkeen arvosteluista näkee, että omistaja kirjoittaa kuten ap eli jokainen lause on omalla rivillään. Sama tyyppi varmasti kyseessä.
Meslevin omistajaa herjattu
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihme, että olet saanut alapeukkuja ja haukkuja. Ei tavan ihminen ymmärrä yrittämisestä yhtään mitään, kommentoida osaavat kyllä. Itse olen saanut toosi hyviä neuvoja yrittäjyyteen ihmisiltä, ketkä eivät ole itse yrittäjiä. Ihmiset ovat hyvin keskinkertaisia.
Kiitos
Ap
Juhannuksesta tulee kylmä ja sateinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei varmaankaan halua teitä liikkeeseensä, joten kyseessä on win win situation;)
Shoppaileeko noi ap:ta inhoavat trollit???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shoppaileeko noi ap:ta inhoavat trollit???
Ei, ne välttelee pienieniä liikkeitä.
Outoa silti että kyselevät niiden osoitteita välttääkseen niissä käymistä?
Ap on kokoomuksen kätyri, joka riistää duunareita, myy kiinakrääsää järjettömillä katteilla.välttäkää ap:n liikkeitä äänekoskella ja konalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kokoomuksen kätyri, joka riistää duunareita, myy kiinakrääsää järjettömillä katteilla.välttäkää ap:n liikkeitä äänekoskella ja konalassa.
Nyt jotain rajaa..pidetään ketju asiallisena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All.ah on yliluonnollinen
Vierailija kirjoitti:
ÄÄnekposkella??????
Nauroin niin että lirahti housuun.
Ohis