istukaa juhannus visusti mökissänne. Kylmää ja sataa. Hih hih. 🌧 💧
Kommentit (22)
Olutta vaan napaan ja ikkunasta seuraamaan sadepisaroiden jatkuvaa roisketta.
En istu.
Mutta ajatelkaas: mitä kylmempää, sitä vähemmän hukkumisia.
Saunaa, olutta, siideriä, rietasta seksiä ja savut päälle. Ah.
Yksi vuosi oli lunta juhannuspäivän aamulla kun heräsi.
Ehkä tänäkin vuonna?
Kapteeni istuu juhannuksen varjon alla Lago di Gardalla Italiassa. Siemailen mangoo ja pidän neitoa hyvänä. Hajotkaa te köyhät ja kipeet sateeseen. Toivokaa, että vesi olisi edes +19.
The Captain is always right - I'm the Captain
Ei 17 astetta mikään kylmä ole, ja kesällä saakin sataa.
il Capitano kirjoitti:
Kapteeni istuu juhannuksen varjon alla Lago di Gardalla Italiassa. Siemailen mangoo ja pidän neitoa hyvänä. Hajotkaa te köyhät ja kipeet sateeseen. Toivokaa, että vesi olisi edes +19.
4 päivän ikäinen trollinmakuinen profiili. Mee roskiin tai jotain.
Jos on kylmempää niin sitten uimaan. Siten se verikin lähtee kiertää, eikä ole kylmä. Oon mä syysmyrskylläkin ollut mökillä ja ainutlaatuinen kokemus oli. Pihapelejä vaan pelaamaan niin ei kylmään kangistu. En usko juhannuksena olevan niin kylmää ettei tuntuisi kesältä.
Se on säälle yks lysti.Se on seikka jolle ihmispolo ei voi mittään, sataa tai paistaa, pilvinen sää vaikko tuulinen.
Lippu korkeelle, kuten juhannuksena onkin yötäpäivää
Onko sinulla jokin ongelma, ap? Saa kertoa.
Ulkoilen koirien ja kissan kanssa, saunon, uin, kalastan, paistan makkaraa notskilla tai uunin hiilillä, nautin luonnon kauneudesta.. sen kasveista ja eläimistä. Elän täyttä elämää oli arki tai Jussi, lämmin tai kaatosade. Pukeutumuskysymys.
Mikään ole parempaa kun kesäsade ja istua villasukat jalassa kuuntelemassa jazzia.
Elokapinan syytä. Ne pilasi juhannuksen kylmentämällä ilmaston istumalla Mannerheimintiellä.
Inhoan helteitä ja auringonpaistetta. Ennustettu juhannussää on minulle parasta kesäsäätä!
Sää ei fiilistä pilaa vaan korkeintaan ihmiset.
Jos sää olisi Suomessa koko ajan plus 25 ja aurinko paistaisi, niin johan siinä menisi luonto ja ihmiset sekaisin.
Ei olisi luonnollista.
Nuuh, pihlajan kukat tuoksuu, linnut laulaa on ihanaa, menen ulos toppatakki päällä, nautin tästä luonnon kauneudesta. Pst. Onneksi ei ole helle.
Meidän eläimet kuten hepat, naudat, koirat jne. kiittää kun ei ole liian lämmin.
heheheee hee jep