Veikko, 82, lähti Pattayalle ja löysi heti naisystävän
Perheenäiti Nim, 48, tuli tienaamaan Pattayalle talorahat, suomalainen Veikko Harala, 82, etsimään ihmissuhdetta. Yhtenä iltana he kohtasivat.
Suomiakat jäi taas nuolemaan näppejään.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa palstan miehet. Me olemme kaikki eräänä päivänä Veikon ikäisiä. Mitäpä arvelette, kannattaako viettää vanhuuden päivät täällä kylmässä suomessa jonkun karsean valittavan naisen kanssa tai yksin, vai Thaimaan lämmössä nuorempi nainen kainalossa..
Miksi te suomalaismiehet olette valinneet "karsean, valittavan" naisen? Olisitte ottaneet herttaisen, nuoren, kauniin naisen. Tehdään Suomesta lämmön ja rakkauden maa. Mieheni on 82-v, minä vielä alle 80.
Jostain syystä ne herttaiset nuoret kauniit naiset aina muuttuvat karseiksi valittaviksi vanhoiksi naisiksi.
Veikko on hankkinut itselleen au pairin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ensimmäisen kuvan vasemmanpuolinen tyttö "Kataiy" näyttää tutulta, olen ehkä tavannut hänet Pattayalla. On siellä käytyä n. 20 kertaa. Viimeksi olin uutena vuotena.
Kataiy se taitaa olla. Oli kiihkeä tapaus.
Just se. Sanoi että olen paras pano, komein mies koko maailmassa ja isoin penis😍 T. Mikko 70v
Businekselta kuullostaa kun ei sanonut rakastamisesta puolta sanaa😅
Vähän liian vanha nainen Veikolle!
Voi noita naisparkoja, kun joutuvat rahan vuoksi paneskelemaan ikäloppujen papparaisten kanssa. Täytyy olla hyvät näyttelijänlahjat, että pystyy olemaan oksentamatta.🤮
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille katukivetys, betoniseinä ja kännykän somefiidi voittaa suomalaisen miehen katseen 100-0
Eihän tuo otsikonkaan suomalaismies katsonut suomalaista naista.
Kerran Veikkokin täällä elää niin nyt saa nauttia.
Mukaan ei rahojansa saisi kuitenkaan kun lähdön aika joskus koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näillä pojilla/miehillä yleensä jokin ammatti on. Ei taloa ja autoa saa sossusta kuin erikoistapauksissa, joita he eivät täytä. Tuskin Kela lentolippujakaan kenellekkään alkaa kustantamaan. He eivät vain ylitä asetettua rimaa. Joku on sekatyömies tai postinjakaja, toinen vähemmän komea akateeminen, kolmannella puhevika ja neljäs pitää sukutilaa Kainuussa. Ei heille täällä ole ottajia, mutta tietysti on kaikille paljon mukavempaa, jos ymmärtäisivät paikkansa sylkykuppeina ja ivan kohteina.
Mitä uliset? Painu Thaimaahan. Kukaan ei estä, ellei poliisi ja ulosottovirasto.
Miksi ihmeessä minulla on jo muksut tehtynä ja määrä on ihan sopiva. Satun tuntemaan muutaman ja tietämään vielä usemman ihan perusmukavan naapurin Jampan, joka hiihtelee elämänsä aurinkonlaskuun saakka yksin odottaen jotain ihmettä taivaalta, sellaista ei koskaan tule! Ei Helsingin likka eksy Suomussalmelle ja rakastu tulisesti kunalla töissä olevaan naapurin Teroon. Siksi suosittelen peräkylien Teroille ja Jampoille viemään verkot kalaan hieman pidemmälle. Elämän on lyhyt ja se on ohi ennen kuin huomaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös nuoremmat suominaisille kelpaamattomiksi todetut miehet löytävät aasiasta iloa elämäänsä. Moni saa sieltä sen haaveilemansa perheen, punaisen tuvan ja laadukkaan auton jatkoksi. Ei yksin tarvitse olla koko elämäänsä vain siksi ettei täytä jotain ranskalaisin viivoin luotua listaa. Perheellistykää vielä kun ehditte.
Pitää olla ammatti. Vai aattelitko että pojat lähtee sinne pappoja imemään ja persettään myymään XD
Siellä on ihan itseään myyviä nuoria miehiä omasta takaa.
On poikabaareja ei pelkästään tyttöbaareja.
Koska näistä tehdään juttuja?
Mies-mies rakkautta.
Pateettista. Suomessa Veikko ei kelpaisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa palstan miehet. Me olemme kaikki eräänä päivänä Veikon ikäisiä. Mitäpä arvelette, kannattaako viettää vanhuuden päivät täällä kylmässä suomessa jonkun karsean valittavan naisen kanssa tai yksin, vai Thaimaan lämmössä nuorempi nainen kainalossa..
Miksi te suomalaismiehet olette valinneet "karsean, valittavan" naisen? Olisitte ottaneet herttaisen, nuoren, kauniin naisen. Tehdään Suomesta lämmön ja rakkauden maa. Mieheni on 82-v, minä vielä alle 80.
Jostain syystä ne herttaiset nuoret kauniit naiset aina muuttuvat karseiksi valittaviksi vanhoiksi naisiksi.
Ja jostain syystä ne ihanat, komeat suomalaisnuorukaiset muuttuvat vanhemmiten valittaviksi, rupsahtaneiksi papparaisiksi. Tuloerojen vuoksi kelpaavat kuitenkin kehitysmaiden epätoivoisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Veikko siis löysi ongelmaan ratkaisun. Hyvä Veikko!
Vierailija kirjoitti:
pateettinen: paatoksellinen, mahtipontinen, korkealentoinen. Esim. pateettinen runo, sävellys.
Yli 30 vuotta nuorempi akka on toki melko mahtipontista.
Mää kävin kerran thaimaas, kyllähän siellä ilotytöt tarjos palveluitaan kun illalla käveli kadulla. Ja oli myös ilopoikia huutelemassa. Ahdisti koko homma.
Onko oikeesti jollain 82 vuotiaalla vielä seksihaluja?
82.v, kulli ei toimi ja elinpäivät voi melkein laskea kahdenkäden sormilla, no omapa on valinta.
Olen luullut, että setämies saa tuolta osa-aikaisen tyttöystävän esim 2 iltaa viikossa > 50 €. kuukauden seksit 200€
Tai jotain sellaista. En ole thaikuissa käynyt , joten en tiedä hintoja tahi käytäntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vai naisystävän löysi, rahaa vastaan Thaimaasta. Jopas outoa 😂
Oikaiskaa jos olen väärässö, mutta eikö tuon maan bkt:stä valtaosa tule nimenomaan seksituristeilta, joita tosin syvästi halveksitaan siellä?
Olet väärässä, turismin osuus Thaimaan BKT:stä on 9,4%.
Vrt. turismin osuus Japanin BKT:stä on 7,4% eli samaa suuruusluokkaa.
Ihan samanlain maksaa elämien suomimuijan kans, todennäköisesti kalliimpaakin.
Tälläki palstalla moni elelee puolison siivellä.
Ja vielä enempi "ei voi erota koska raha..."
Akoilla on ihan vastaavaa matkailua, mutta se onkin eukkojen voimaantumista tms.
Kuumin auringonpaahde on jo kotvan aikaa sitten vaihtunut iltapäivän pehmeänraukeaan lämpöön. Rastatukkansa pipon sisään verhonnut Ali torkkuu vaalean aurinkovarjon alla, unilaulusta käyvät taustalla pauhaavan Atlantin valtameren aallot rannan pehmeään hiekkaan murtuessaan.
- En ota häntä vakavasti, koska hänkään ei ota minua, luonnehtii muutaman metrin päässä kahvilan pöydässä istuva Riikka pari vuotta kestänyttä suhdettaan gambialaiseen poikaystäväänsä.
Ruotsissa asuva suomalaisnainen on viidettä kertaa lomalla Gambiassa. Afrikan pienimpään maahan Riikkaa vetävät Alin lisäksi aurinko, lämpö ja reggae-musiikki.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005540147.html