Veikko, 82, lähti Pattayalle ja löysi heti naisystävän
Perheenäiti Nim, 48, tuli tienaamaan Pattayalle talorahat, suomalainen Veikko Harala, 82, etsimään ihmissuhdetta. Yhtenä iltana he kohtasivat.
Suomiakat jäi taas nuolemaan näppejään.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahasta lähimmäistäsi
Perheenäiti Nim, 48, tuli tienaamaan Pattayalle talorahat, suomalainen Veikko Harala, 82, etsimään ihmissuhdetta. Yhtenä iltana he kohtasivat
ruokakärryä ja myisi paistettua kanaa ja papaijasalaattia kotikaupungissaan Khoratissa. Työssä ei kuitenkaan tienannut riittävästi.
Ostin vasta talon. Lisäksi minulla on kaksi lasta ja äiti, joista minun on huolehdittava, Nim kertoo.
Nim puhuu vain thaita, ja siksi haastattelu tehdään kännykän käännösohjelman avulla.
Serkku Pumpui ehdotti Nimille, että tämä tulisi Pattayalle baaritytöksi. Serkun mukaan baarityttönä saattaisi tienata jopa tuhansia bahteja eli kymmeniä euroja illassa..
Veikko löytänyt rakkauden siis maksullisesta? Noita kahta asiaa ei saa koskaan sekoittaa.
Veikkoa ja rakkautta vai?
Vierailija kirjoitti:
Joka Veikko saa vapaasti valita mikä yksilahkeinen pumppaa kuiviin. Eikä tuo aasialainen kyyti ole varmaan siitä huonoimmasta päästä.
Ei kyllä ole Veikon valittavissa. Myyjä valitsee, myykö.
Miltähän tuntuu olla mies, jota ei huoli kuin kehitysmaan köyhä nainen sikäläisittäin korkeasta maksusta? Tajuaako hän itsekeskeisyyksissään, että hän on lehmä, jota muut lypsävät?
Kun talorahat on kasassa, hyvästi Veikko.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ensimmäisen kuvan vasemmanpuolinen tyttö "Kataiy" näyttää tutulta, olen ehkä tavannut hänet Pattayalla. On siellä käytyä n. 20 kertaa. Viimeksi olin uutena vuotena.
Kataiy se taitaa olla. Oli kiihkeä tapaus.
Nyt luulis incelien innostuvan työnhausta. Pitää tienata kunnon säästöt että on sitten yli 80-vuotiaana vara ostella löysälle yrvälleen imua Thaimaasta.
Myös nuoremmat suominaisille kelpaamattomiksi todetut miehet löytävät aasiasta iloa elämäänsä. Moni saa sieltä sen haaveilemansa perheen, punaisen tuvan ja laadukkaan auton jatkoksi. Ei yksin tarvitse olla koko elämäänsä vain siksi ettei täytä jotain ranskalaisin viivoin luotua listaa. Perheellistykää vielä kun ehditte.
Voi ei, en saanut 82-vuotiasta pappaa. Mutta missä ovat kyyneleeni?
Vierailija kirjoitti:
Serkukset Pumpui ja Nim 💋
Jo pelkkä nimien näkeminen tuo hyvää ja iloista mieltä.
Puhumattakaan naisten tapaamisesta ja miehen tarpeet huomioivasta seurasta.
Monta thaityttöä täälläkin Ruotsissa ja hyvin pyyhkii.Ukko ostaa talon ,nainen paiskaa miehen pihalle, koskaa hänellä oikeus taloon koska on oma lapsi mukana Thaimaasta.
Eräskin ruotsalainen menetti miljoonat , omkisti kaivinkone ja kuorma autokuljetuksen.Kolmannella kotikeikalla kysyi veljeltäni oisko jollakin antaa hänelle töitä kuskina. Nainen ja perhe raappivat hänet tyhjille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ensimmäisen kuvan vasemmanpuolinen tyttö "Kataiy" näyttää tutulta, olen ehkä tavannut hänet Pattayalla. On siellä käytyä n. 20 kertaa. Viimeksi olin uutena vuotena.
Säälittävimpiä ovat nämä peräkammarinpojat, jotka eivät edes tajua hävetä sitä, etteivät saa kuin rahalla :D
Pattayalla on aina hauskaa, itse olen harrastanut siellä matkailua jo 15 vuotta ja tavoite on eläkkeelle muuttaa sinne.
Ei kiinnosta jäädä Suomen pakkasiin ja varaa on kyllä muuttaa sinne jo ennen virallista eläkeikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kirjoittelet. Mutta joo, tässä taas nähdään, että mielikuvituksissakaan ei tajuta, että hu...rat on näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Myös nuoremmat suominaisille kelpaamattomiksi todetut miehet löytävät aasiasta iloa elämäänsä. Moni saa sieltä sen haaveilemansa perheen, punaisen tuvan ja laadukkaan auton jatkoksi. Ei yksin tarvitse olla koko elämäänsä vain siksi ettei täytä jotain ranskalaisin viivoin luotua listaa. Perheellistykää vielä kun ehditte.
Tuo on totta!!! Incel on se joka valittaa alpha on se joka lahtee vttuun sielta missa ei kiinnosta olla
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa palstan miehet. Me olemme kaikki eräänä päivänä Veikon ikäisiä. Mitäpä arvelette, kannattaako viettää vanhuuden päivät täällä kylmässä suomessa jonkun karsean valittavan naisen kanssa tai yksin, vai Thaimaan lämmössä nuorempi nainen kainalossa..
Ahhhaahhhaaa vai että oikein nuorempi nainen kainalossa......... kyllä se ehkä nuori on mutta hoito ei ole hyvää! Olet pelkkä pankkiautomaatti ja sinusta toivotaan pääsevän eroon asap.... Käy nyt edes kerran Thaimaassa kokemassa se kulttuuri ja mitä raha sekä rakkaus merkitsevät siellä. Sillä ne eroavat täysin mitä ne meillä tarkoittaa. Kivaa on niin kauan kuin rahaa on paljon, sitten kun ei niin... no me kaikki tiedämme mitä sitten tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just se. Sanoi että olen paras pano, komein mies koko maailmassa ja isoin penis😍 T. Mikko 70v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkukset Pumpui ja Nim 💋
Jo pelkkä nimien näkeminen tuo hyvää ja iloista mieltä.
Puhumattakaan naisten tapaamisesta ja miehen tarpeet huomioivasta seurasta.
Niin siis sinähän maksat siitä?! naisten on töissä... ei se siinä olisi jos sulla ei olisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävimpiä ovat nämä peräkammarinpojat, jotka eivät edes tajua hävetä sitä, etteivät saa kuin rahalla :D
Ja heidän pitäisi mielestäsi enemmin mitä?
Ruoskia itseään julkisesti naistenlehdissä? Ampua itseään päähän? Puskaraiskata?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille katukivetys, betoniseinä ja kännykän somefiidi voittaa suomalaisen miehen katseen 100-0
Ai, pitäiskö nyt olla surullinen kun Veikko, melkein 100, ei valinnutkaan suomalaisnaista? Pitäkää vaan hyvänänne, thai-tytöt ja ottakaa ukosta irti mitä lähtee!
Vai naisystävän löysi, rahaa vastaan Thaimaasta. Jopas outoa 😂
Oikaiskaa jos olen väärässö, mutta eikö tuon maan bkt:stä valtaosa tule nimenomaan seksituristeilta, joita tosin syvästi halveksitaan siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy... Nyt jäätiin ilman Veikon 82 vee rakkautta!!😭
Surullista!!! N25
No ei tarvi ivata. Tottakai Veikko saa ottaa rakkauden ja lämmön sieltä mistä haluaa ja saa.
Lämpöä kyllä, rakkautta ei sieltä saa.
Onhan tuo melkoinen rakkaustarina. Tuo Nim on suunnilleen saman ikäinen kuin minä, eli lähes 50 v. Kyllä minun olisi vaikea lähteä tienaamaan rahaa perheen elatukseen baarityttönä. Mutta ilmeisesti naiset vanhenee tuolla paremmin. Ehkä vaihdevuodetkin tulee lempeämmin tai myöhemmin. Kaikkea hyvää Veikko ja Nim, toivottavasti teidän molempien toiveet totetuvat. Veikko saa seuraa ja Nim rahaa.