Veikko, 82, lähti Pattayalle ja löysi heti naisystävän
Perheenäiti Nim, 48, tuli tienaamaan Pattayalle talorahat, suomalainen Veikko Harala, 82, etsimään ihmissuhdetta. Yhtenä iltana he kohtasivat.
Suomiakat jäi taas nuolemaan näppejään.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Win Win kaikille. Ymmärrän noita miehiä täysin. Minäkin tekisin sanoin. Rahasta ne hoitajat Suomessakin hoitaa. Nyt saa elää onnellisena ja nauttia.
Minä olen nainen mutta ehkä teen joskus vanhana samoin.
T: lihava yh blondi
Hyvin harva näistä järjestelyistä on oikeasti onnellisia.... tai ovat niin kauan ok kunhan rahaa tulee paljon ja koko suvulle rakennetaan miehen rahoilla talot. Sitten miehen voikin heittää pellolle... Näitähän ulosheitettyjä on Pattaya täysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut sen palstalla ennenkin mutta tein aikaisemmin töitä paikassa, jossa moni työkaveri oli thaimaalainen tai filippiini ja moni näistä tuontivaimo. Tempperamentillään menevät ihan heittämällä keskivertosuomalaisten ohi ja ovat TODELLA oikukkaita noin keskimäärin. Siksi naurattaakin aina ajatus näistä "Veikoista" joista osa tuo thaikun Suomeen ja odottaa naisen olevan kuuliainen ja säyseä :D Yksi tapaus mm. poltti riidan yhteydessä miehensä kaikki vaatteet pihalla roviossa. Että se siitä säyseistä naisista.
Temperamentissa ei ole mitään vikaa. Yleensä thait ja filipinot ovat kauniimpia ja hoikempia myös yli viisikymppisenä kuin suomitantat. Ja ovat myös perhekeskeisiä ja työteliäitä.
Jännä, kun miehissä siellä sama piir
jaaha ja millaisella tutkimukselka tätä asiaa naisten keskuudesta olet tutkinut? Puhu vaan omasta puolestasi. Mun mielestä Henry Golding, Charles Melton, Daniel Henney, Godfrey Gao, Rick Yune, Lewis Tan ja Daniel Kim on kyllä todella kuumia esimerkkejä aasialaisista alfoista.
Tässäpä jännä kaksinaismoralisointi, kun poliisin tilastot paljastavat että tietyt oikeasti johtavat r-kaustilastoja kirkkasti, niin ei saa sanoa, sehän olisi rööözistisdä!
Kun taas on ok sanoa että aasialainen nainen vain kuppaa rahat, ei ollenkaan rzismia?
Vierailija kirjoitti:
Onko Veikko entisiä myyntimiehiä? Vaikuttaisi siltä.
Nyt pääsi sitten Thaimaahan ostohommiin.
Eipä modekaan näemmä vastustakaan r-zizmia, jos se kohdistuu aasialaiseen naiseen.
No arvasihan tuon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin sama toimittajaryhmä teki tästä ukosta jutun joskus 3 kk sitten. Siinä kerrottiin, kuinka tämä ihosyövän sairastanut tykkää niin kovasti Thaimaan auringosta ja iloista.
Miksi on niin tärkeää tehdä uusi juttu seksiturismista ja tästä ukkelista? Ällöttävää.
Lukiessani tuon päivän iltapäivästä, se oli Hesarin päivän luetuin juttu. Niin, miksi tehdä juttuja asioista jotka ihmisiä selvästi kiinnostaa?
Taitaapi olla täälläkin päivän kommentoiduin ketju. Israelin hyökkäyssota -ketju on aloitettu jo eilen.
Pusukuva kertoi kaiken olennaisen tästä äkkirakastumisesta.
On totta, että harvempi nuorempi nainen oikeasti haluaa Veikon ikäisen vanhan miehen. MUTTA hän tarjoaa resursseja naisille ja näin ollen taloudellista turvaa, mitä naiset hakevat jo keskimääräisen miehen kohdalla muutenkin, vaikka tämä nuorempi ja viehättävämpi olisikin.
Toiseksi, eurooppalaisia ihmisiä pidetään ihan avoimesti korkeampana rotuna Aasiassa. Kenties Veikko ja muut kaltaisensa ovat rupsahtaneita vanhuksia, mutta heiltä voi edelleen potentiaalisesti saada eurooppalaisia geenejä lapsia varten. Aasialaiset naiset haluavat usein eurooppalaistaa jälkikasvuaan niin paljon kuin mahdollista. Vaaleampi iho, vaaleammat hiukset, jopa värilliset silmät, terävämmät kasvonpiirteet jne, nämä ovat kaikki asioita, jonka vuoksi voi vanhaa ukkoa joitain vuosia katsellakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kateellinen postimyyntivaimosta? Ei sellaista kukaan edes täällä huolisi.
Aika moni on huolinut
Vierailija kirjoitti:
"Nim, 48, sanoo sen suoraan: hän ei pidä työstään baarityttönä Pattayalla.
Paljon mieluummin hän ajaisi ruokakärryä ja myisi paistettua kanaa ja papaijasalaattia kotikaupungissaan Khoratissa. Työssä ei kuitenkaan tienannut riittävästi."
Niin, miehet. Hän ei pidä työstään, vaan tekee sitä pakosta. Ja te jaksatte kuvitella, että rakkautta se on.
Olen 100% niiden thainaisten puolella jotka rakennuttavat itselleen hienon asunnon pervon papan rahoilla ja vaihtavat sitten lukon oviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win Win kaikille. Ymmärrän noita miehiä täysin. Minäkin tekisin sanoin. Rahasta ne hoitajat Suomessakin hoitaa. Nyt saa elää onnellisena ja nauttia.
Minä olen nainen mutta ehkä teen joskus vanhana samoin.
T: lihava yh blondi
Hyvin harva näistä järjestelyistä on oikeasti onnellisia.... tai ovat niin kauan ok kunhan rahaa tulee paljon ja koko suvulle rakennetaan miehen rahoilla talot. Sitten miehen voikin heittää pellolle... Näitähän ulosheitettyjä on Pattaya täysi.
Tässä peruskurssi aasialaiseen ajatteluun, luku 1:
Raha = Onnellisuus.
Kohta Veikko pettyy kun ei löytänytkään mitään noista mitä luuli löytäneensä.
I am with Veikko! Haluan elää samoin.
Toivottavasti sitten jää pesettämään persettäänkin tuonne kehitysmaahan eikä tuki suomen terveydenhuoltoa.
Itse en näe tässä asiassa mitään väärää. Jos he ovat kumpikin tyytyväisiä tuohon suhdejärjestelyynsä, niin se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa palstan miehet. Me olemme kaikki eräänä päivänä Veikon ikäisiä. Mitäpä arvelette, kannattaako viettää vanhuuden päivät täällä kylmässä suomessa jonkun karsean valittavan naisen kanssa tai yksin, vai Thaimaan lämmössä nuorempi nainen kainalossa..
Siat!
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä jännä kaksinaismoralisointi, kun poliisin tilastot paljastavat että tietyt oikeasti johtavat r-kaustilastoja kirkkasti, niin ei saa sanoa, sehän olisi rööözistisdä!
Kun taas on ok sanoa että aasialainen nainen vain kuppaa rahat, ei ollenkaan rzismia?
Jopa edesmenneessä silakkaryhmässä oli törkeää rasismia thainaisia kohtaan.
Älä huoli, arvostelen kyllä naisiakin, jotka ottavat miehen kehitysmaasta katsomatta yhtään taustoja.
Moni suomalaisnainen ottaa miehen kehitysmaasta eli Suomesta.
Kaikki naiset rakastavat valkoisia miehiä, luomakunnan kruunua.