Voiko ravintolassa ottaa juomaksi vain vettä tai kivennäisvettä eikä limsaa tai alkoholia?
Näytänkö pihiltä, jos juon ravintolassa kivennäisvettä?
Ruoasta tulee niin täyteen enkä välitä sokerisista juomista tai alkoholista.
Kommentit (28)
Mä otan aina vettä pelkästään. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Ei voi.
Pitää ottaa kalleinta kuohuvaa, vaikka olisi Mäkkärissä.
Voit ottaa mitä haluat, minä otan usein tavallista vettä. Aika moni muukin tekee ihan samoin
Ei voi, limpukkaa on pakko juoda ja sitten antaa setämiehelle pimpukkaa.
Pyysin joskus ravintolassa maitoa, katsoivat pitkään ja yrittivät saada vaihtamaan johonkin muuhun juomaan, sain kuitenkin lopulta maidon.
Vesi, kuplilla tai ilman, on tavallinen ja oikein hyvä ravintolassakin saatava ruokajuoma. Ravintolamieltymykset ja -tottumukset ovat varmasti kullakin omanlaisensa, mutta epäilen, että suosimissani ravintoloissa ei limsoja edes löydy.
Voithan tilata mitä tahansa eikä sinun tarvitse sitä juoda tai syödä lainkaan jos ei ole jano eikä nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Limpukka on leipää.
Otan aina vettä. En käytä alkoholia juuri ollenkaan ja limpparitkin ovat makeita ja epäterveellisiä. Vesi on hyvää. Omalla kohdallani kyse ei ole mistään pihiydestä, vaan ihan elämäntavoista. Olen tottunut juomaan vettä, maitoa tai mehua, ja ruoat maistuvat parhaalta mielestäni veden kanssa.
Voit ottaa vettä, mutta kuvasi tulostetaan takahuoneen seinälle muiden vedenjuojien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
....sekä pylliä,,,
Ei saa syödä tyhjään vatsaan. Ainakin kossusnapsi pitää ottaa pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on aina oikeassa.
Ja poliisilla pamppu vasemmassa!
Tietysti voi ja fiksua niin tehdäkin, jos vaihtoehtona on joku limu. Limu ei ole ruokajuoma, vesi sopii kaiken kanssa.
Kelatkaa, nää naiset tarvitsee tuollaisiin asioihin vertaistukea
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa vettä, mutta kuvasi tulostetaan takahuoneen seinälle muiden vedenjuojien joukkoon.
Meidän viisihenkinen perhe kun käy syömässä pää- ja jälkiruokineen, niin eipä ole yksikään ravintolanpitäjä valittanut.
Totta kai ja säästät kymmeniä euroja.