Voiko ravintolassa ottaa juomaksi vain vettä tai kivennäisvettä eikä limsaa tai alkoholia?
Näytänkö pihiltä, jos juon ravintolassa kivennäisvettä?
Ruoasta tulee niin täyteen enkä välitä sokerisista juomista tai alkoholista.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Pitää ottaa kalleinta kuohuvaa, vaikka olisi Mäkkärissä.
Totta. Ihan pakko ottaa aperitiivi, 2 pitkää olutta tai pullo viiniä ruokajuomaksi ja jälkiruokalikööri sekä kahvin kanssa konjakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin joskus ravintolassa maitoa, katsoivat pitkään ja yrittivät saada vaihtamaan johonkin muuhun juomaan, sain kuitenkin lopulta maidon.
Onhan se outo ruokajuoma, eipä ravintoloissa maidon juojia näy.
Lapset juovat usein maitoa.
Mä olen aina ottanut vettä ruuan kanssa. En jotenkin osaa alkoa silloin juoda tai mitään limuja tai mehuja. Briteissä ne joi teetä ruuan kanssa, mutta ei kiitos.
En mä muuten lasiin sylje, mutta ruuan kanssa vettä kiitos. Yleensähän rafloissa on vesikannut pöydissä automaattisesti.
Musta ois outoa, jos joku aikuinen tilais ruoan kanssa oikeassa ravintolassa limsaa. Vesi on ihan normaali tilaus. Mä juon yleensä aina vettä, joskus viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin joskus ravintolassa maitoa, katsoivat pitkään ja yrittivät saada vaihtamaan johonkin muuhun juomaan, sain kuitenkin lopulta maidon.
Seisovassa pöyvässä ainakin saa maitua.
Minä aina ravintolassa otan ruuan kanssa vettä, on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa vettä, mutta kuvasi tulostetaan takahuoneen seinälle muiden vedenjuojien joukkoon.
Meidän viisihenkinen perhe kun käy syömässä pää- ja jälkiruokineen, niin eipä ole yksikään ravintolanpitäjä valittanut.
Ihanko totta!