Minuun iski aivan järjetön vauvakuume
Mitä tälle voi tehdä? Sinkkuna todella pitkään eikä kumppania mailla halvella. Tuskinpa vauvakuume lähtee noin vain pois on se taka-ajatuksissa ollut aina mutta nyt iski kuin myrskytuuli.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauhea myyräkuume. Kuinkahan parantuisin taudista..
Ja mulla autokuume, kun nykyinen aikalailla kierrätyskuntoinen. Eikä naapurin setä yhtään auttanut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On verrattavissa autokuumeeseen, mikä iskee yleensä keväisin.
Pari villiä hoitolasta vois auttaa...
Ei ole koskaan aiemmin iskenyt näin ja ihan yksi rauhallinen vauva riittäisi.
Rauhallinen vauva tilattu.
Meille Ovumiaan olet tervetullut lapsettomuushoitoon yksin. Lähetettä tai aiempia tutkimuksia ei tarvita, pelkkä ajanvaraus lääkärin ensikäynnille riittää. Kun toiveenasi on hankkia lapsi yksin hedelmöityshoidon avulla, tarvitset luovutettuja sukusoluja. Ennen suunnitellun lahjasukusoluhoidon toteuttamista keskustelet psykologimme kanssa asiaan liittyvistä oikeudellisista, eettisistä ja psykologisista asioista.
Hoidon aloittamisen ohjeellinen alaikäraja on 23v. mutta lääkäri tekee lopullisen hoitopäätöksen aina tapauskohtaisesti. Hoidamme itsellisiä naisia 46-vuotiaaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauhea myyräkuume. Kuinkahan parantuisin taudista..
Mulla on jaksottaminen autokuume. Tehokkaana hoitona on laittaa tyhjä lompakko otsalle, mutta uusii kyllä lähes jatkuvasti. Etenkin cruisingit ja jenkkiautojen näkeminen nostaa kuumeen välittömästi. V8:n murinasta tulee muitakin somaattisia oireita.
Tapa se kuume ja harkitse jörjellä.
Vierailija kirjoitti:
On verrattavissa autokuumeeseen, mikä iskee yleensä keväisin.
Pari villiä hoitolasta vois auttaa...
Autokuumetta tuskin koskaan saan, että se siitä vertailusta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet AP?
Aikuinen nainen 30-40-vuotias.
Kalliimpeja kuumeita mitä senjorita voi itselleen toivoa, mieti kahteen kertaan moista päähän pistoa.
Onneksi olkoon! Kyllä se on hieno asia, kaikki eivät ikinä koe tuota ja voit käyttää sitä saavuttamaan oman lapsesi syntymän. Helpompaa se on tuolla tavalla kuin, että ehkä joskus voisit hankkia asenteella. Toivottavasti löydät hyvän miehen!
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten joku ei vaan ala toimia jos kokee että haluaa lapsia.
Hedelmöityshoitoihin meno on selkein keino jos ihmissuhteet muuten ovat vaikeita.
Kaikki tällä palstalla vaan vinkuu eikä tee mitään asioille, nämä tavoitteet ovat vielä aika arkisia ja tavallisia kuten lasten, työn ja kumppanin hankinta. Ollaan vaan suu mutrulla eikä mikään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten joku ei vaan ala toimia jos kokee että haluaa lapsia.
Hedelmöityshoitoihin meno on selkein keino jos ihmissuhteet muuten ovat vaikeita.
Jos ihmissuhteet on muutenkin vaikeita, niin miksi tehdä hankalien hoitojen avulla väkisillä tähän maailmaan puoliksi tuntemattoman DNA:ta kantava pieni ihminen joka on täysin sinun armoilla? Mieti nyt sitä pientä ihmistä joka elää ainoana lapsena yksinään jonkun sellaisen naisen armoilla, joka ei tule muutenkaan toimeen ihmisten kanssa D:
Yhdellä tutulla tuli hoidoista down-lapsi. Siihenkin pitää varautua. Ei näkynyt seuloissa, selvisi vasta syntymän jälkeen.
Se lapsi ei sitten tule kenenkään kanssa toimeen myöskään ja se tulee olemaan ap:n vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei oikein pääse muuten, kuin tekemällä se vauva. Pitää vaan miettiä kestääkö hermot yksin vauvan kanssa, kun unenpuute voi rassata.
Lapsi tarvitsee molemmat vanhemat ja turvallisen perheen, jossa kasvaa.
Joskus lapsen on turvallisinta kasvaa yhden vanhemman kanssa. Tietenkin ihanne on molemmat vanhemmat, mutta kyllä väkivaltainen vanhempi on parasta heivata heti kättelyssä. Tai juoppo tai narkkari. Ne on riski lapsen turvallisuudelle, vaikka eivät olisi edes väkivaltaisia.
Mistä sinä nyt narkit ja juopot vedit tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Etsit jostain kesäfestareilta kivan näköisen miehen, jolla on ammatti, johon tarvitaan jonkin verran älynlahjoja ja panet sitä. Jos onni käy, niin ensi vuonna olet äiti.
Mitä jos huomaatkin vaikka panemisen jälkeen, että sillä on älyllinen vamma?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo kauan, lastenvaatteita on hankittu yms. mutta miestä ei vain löydy...
Ehkä kannattaa hankkia se vauva itse ja mies voi tulla kuvioihin myöhemmin.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Onko aiempia palstapareja paljonkin?