Minuun iski aivan järjetön vauvakuume
Mitä tälle voi tehdä? Sinkkuna todella pitkään eikä kumppania mailla halvella. Tuskinpa vauvakuume lähtee noin vain pois on se taka-ajatuksissa ollut aina mutta nyt iski kuin myrskytuuli.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauhea myyräkuume. Kuinkahan parantuisin taudista..
Aloin heti miettimään minkälainen olisi myyrä lapsena. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten joku ei vaan ala toimia jos kokee että haluaa lapsia.
Hedelmöityshoitoihin meno on selkein keino jos ihmissuhteet muuten ovat vaikeita.
Toimia miten? En halua lasta yksin vaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tehdäänkö näin upea tuleva äippä:
mennään romanttisille treffeille
rakastutaan palavasti
kosin sua
tehdään sitten vauvoja
kävisikö? :)
Inhoan sanaa äippä ja lapsi saisi huonot geenit, koska isänsä ei osaa oikeinkirjoitussääntöjä. :(
Mistä johtuu, että minä osaan oikeinkirjoitussäännöt, mutta vanhempani eivät. Ovatko he biologisia vanhempiani edes?
Oletko katsonut uutisia? Lapsia tähän maailmantilanteeseen?
Vai onko vauvakuumeesi sittenkin kuolemanpelkoa, että pitää jatkaa sukua kun vielä ehtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmöityshoitoihin meno on selkein keino jos ihmissuhteet muuten ovat vaikeita.
Toimia miten? En halua lasta yksin vaan miehen kanssa.
Aina ei saa kaikkea, mitä haluaa. Voit alkaa pohtia, kumpi on sinulle tärkeämpää lapsi vai mies tuntemattoman ajan päästä ja ehkä lapsi, jos hedelmällisyys vielä antaa myöten?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitä täällä itket, verkot vesille vain. Jos ystäväpiiristä löytyy sopiva isäehdokas, mutta parisuhde ei ole mahdollinen, niin asioistahan voi aina sopia.
Siinähän se onkin kun ei löydy kaveripiiriä ja tukiverkkokin puuttuu, joten saa vain haaveilla unelmaisäehdokkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vaisto.
Mitä vihjailet?
Vierailija kirjoitti:
Hoidot ovat keskimäärin turvallisia. Eri asia ulkomailla jos luovutusten määrää ei valvota, eikä luovuttajan terveyttä
Jep varmasti keskimäärin ovatkin. Aina hoidot ei kuitenkaan auta, eli raskaus ei ylipäätään ala tai tulee keskenmenoja, ja tuloksena voi olla myös esim. down-lapsi.
Itse tiedän kolme hoidoilla tehtyä down-lasta. Suomessa nämä, kaikki 2020-luvulla syntyneitä ja suomalaisilta klinikoilta.
Hyvä! Lisää näitä! Suomi tarvitsee lisää lapsia ja me kätilöt tarvitaan lisää töitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei oikein pääse muuten, kuin tekemällä se vauva. Pitää vaan miettiä kestääkö hermot yksin vauvan kanssa, kun unenpuute voi rassata.
Lapsi tarvitsee molemmat vanhemat ja turvallisen perheen, jossa kasvaa.
Joskus lapsen on turvallisinta kasvaa yhden vanhemman kanssa. Tietenkin ihanne on molemmat vanhemmat, mutta kyllä väkivaltainen vanhempi on parasta heivata heti kättelyssä. Tai juoppo tai narkkari. Ne on riski lapsen turvallisuudelle, vaikka eivät olisi edes väkivaltaisia.
Niin, joten sen pikaisen panemisen sijaan kannattaa puhua ja tutustua kumppaniin ennen lapsen hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Luomuna joku laittas vartissa kun vaan kysyy
Vierailija kirjoitti:
Etsit jostain kesäfestareilta kivan näköisen miehen, jolla on ammatti, johon tarvitaan jonkin verran älynlahjoja ja panet sitä. Jos onni käy, niin ensi vuonna olet äiti.
Ihan paska idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vaisto.
Mitä vihjailet?
Vauvakuume?
Vierailija kirjoitti:
Myyräpesue on yleensä 3-9 pentua kerralla. Kauhea homma hankkia kaikille pennuille kaikki hoitoon liittyvät tarvikkeet. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyräpesue on yleensä 3-9 pentua kerralla. Kauhea homma hankkia kaikille pennuille kaikki hoitoon liittyvät tarvikkeet. Mieti sitä.
Yhteiskunnan tukia leikataan jatkuvasti ja selviääkö vauvavuoden jälkeen 3-9 pennun kanssa hengissä. Mieti sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan tukia leikataan jatkuvasti ja selviääkö vauvavuoden jälkeen 3-9 pennun kanssa hengissä. Mieti sitä!
Minä mietin: Myyrät ovat tyytyväisiä, jos ihmiset eivät puutu niiden asioihin.
On verrattavissa autokuumeeseen, mikä iskee yleensä keväisin.
Pari villiä hoitolasta vois auttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tehdäänkö näin upea tuleva äippä:
mennään romanttisille treffeille
rakastutaan palavasti
kosin sua
tehdään sitten vauvoja
kävisikö? :)
Inhoan sanaa äippä ja lapsi saisi huonot geenit, koska isänsä ei osaa oikeinkirjoitussääntöjä. :(
Mistä johtuu, että minä osaan oikeinkirjoitussäännöt, mutta vanhempani eivät. Ovatko he biologisia vanhempiani edes?
Olette syntyneet eri aikakausina, siis sinä ja vanhempasi.
Vierailija kirjoitti:
On verrattavissa autokuumeeseen, mikä iskee yleensä keväisin.
Pari villiä hoitolasta vois auttaa...
Ei ole koskaan aiemmin iskenyt näin ja ihan yksi rauhallinen vauva riittäisi.
Parhailta oriilta parhaat perintötekijät.