Sosiaalisesti totaalisen kömpelönä ja epävarmana jäin nuorena tytöistä paitsi ja nykyäänkin
en saa mitään kontaktia aikaiseksi vaikka mitenkä olisi yli 20 vuotta yrittänyt harjoitella ym. jolloin olen edelleen kokematon ja nykyään täysin katkeroitunut. Minulla on mielestäni täysi oikeus nuorempiin naisiin ja jokapäiväiseen seksiin koska olen jäännyt niin kauan paitsi siitä että pakko saada kiriä muita kiinni jotka harrastaneet seksiä ja ollut suhteita jo ylä-asteikäisestä asti. Oman ikäiset naiset ovat lähes kaikki saanneet lapsia, viettäneet niin kuluttavaa elämää että se näkyy naamassa ja alkaa kiinnostus seksiin lopahtaa täysin kun alkaa keho olla sitä mieltä ettei sitä enää tarvitse jolloin nuoremmat ainoa vaihtoehto jos seksiä haluaa vielä saada ja paljon.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa harvinaisen viihdyttävä ketju. Lohdutan avaajaa, peruskoulussa kun treffailtiin kimuleiden kanssa, oli erittäin yleistä heti moikkausten jälkeen, että kimuli kysyi "onks sull ne". Niin että avaaja ei joutunut tätäkään vastuuta kantamaan.
En nyt tiedä onko tässä mitään viihdyttävää, itselle ei ainakaan mutta jollekulle voi olla. Nyt en ihan päässyt kiinni seuraavaan eli kysyikö tytöt sinulta ja muilta että onko "sulla kortsuja" vai ymmärsinkö väärin? Jos kysyivät ja niin mikä ongelma siinä oli varsinkin jos niitä oli ja jos ei niin sitten ostamaan ja peuhaamaan.
Minulta ei paljoa peruskoulussa tytöt kysyneet mitään tai moikanneet, lähinnä kiersivät minut kaukaa tai läheltä kulkiessa näyttivät nyrpeää naamaa jostain syystä et en koe mitään lohdullista tapahtuneen elämässäni.
-70 luvun alkupuolella kortonkeja piti ostaa apteekista, ma-pe klo 8:00-16:30 ja ne olivat teineille aika hintaviakin. Stressiä lisäsi hieman apteekintädin tuomitseva tuhahdus ja syyttävä katse.
Minusta tuntuu naisena, että olisi aika epäreilua suuttua mehelle tai jättää hänet, jos mies olisi käynyt maksullisella sinä aikana, kun en ollut edes tuntenut koko miestä, tai kun emme seurustelleet. Eri asia ehkä sitten, jos jo seurusteltaisiin ja mies sanoisi, että haluaa käydä maksullisella eikä koe sitä vieraissa käymisenä. Asia olisi ehkä toinen, jos olisi sitten sovittu vapaista käynneistä vieraissa sängyissä.
Tokihan asian ilmituleminen herättäisi keskustelua. Ainakin itse olisin kiinnostunut tietämään syitä valinnan taustalla ja muita asiaan liittyviä seikkoja, mutta en siksi,e ttä pääsisin tuomitsemaan. Ei ne maksulliset aina pahasta ole:
Tunnen yhden miehen, joka hankkiutui poikuudestaan eroon maksullisella. (minulla on hänen lupansa kertoa tästä tässä laajudessa kuin kerron). Ensimmäisellä käynnillä olivat yhdessä saunassa ja hän sai luvan kanssa katsoa ja koskea alastonta naista omassa tahdissaan ja naiselta opastusta anatomian saloihin. Käynti loppui käsihoitoon. Toisella kertaa päätyyn asti. Kun tiedän tuon miehen taustoja, niin en osaa nähdä hänen valinnassaan mitään väärää. Näitä taustoja en saa avata enempää, mutta siinä mielessä normaali tausta, että siinäkin oli mies, joka koki, että juna on hänen kohdaltaan mennyt jo ohi.
En nyt tiedä onko tässä mitään viihdyttävää, itselle ei ainakaan mutta jollekulle voi olla. Nyt en ihan päässyt kiinni seuraavaan eli kysyikö tytöt sinulta ja muilta että onko "sulla kortsuja" vai ymmärsinkö väärin? Jos kysyivät ja niin mikä ongelma siinä oli varsinkin jos niitä oli ja jos ei niin sitten ostamaan ja peuhaamaan.
Minulta ei paljoa peruskoulussa tytöt kysyneet mitään tai moikanneet, lähinnä kiersivät minut kaukaa tai läheltä kulkiessa näyttivät nyrpeää naamaa jostain syystä et en koe mitään lohdullista tapahtuneen elämässäni.