Is: Varo näitä piirteitä naisessa, jos haluat onnellisen parisuhteen: Kannattaa alkaa katsella muita vaihtoehtoja
Voisiko joku tiivistää maksumuurin takana olevan artikkelin.
===========
Varo näitä piirteitä naisessa, jos haluat onnellisen parisuhteen: Kannattaa alkaa katsella muita vaihtoehtoja
Kommentit (77)
Perusvaatimuksena naiselle mulla on, ettei käy töissä, ei ole absolutisti ja vaatii samaa myös mieheltä. Muusta en ole niin tarkka, mutta nämä pitää täyttää.
Jos kysyttäisiin minun mielipiteitä. Niin kierrä kaukaa jos ilmenee minkäänlaista miesten hakkumista tai miesten yleistämistä. Myös varoisin jos vanhemmat ovat eronneet, eikä kotona ole ollut parisuhde esimerkkiä teini iässä. Myös tunteiden purkaukset muiden tekemisistä, on suuri vaaran merkki.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyttäisiin minun mielipiteitä. Niin kierrä kaukaa jos ilmenee minkäänlaista miesten hakkumista tai miesten yleistämistä. Myös varoisin jos vanhemmat ovat eronneet, eikä kotona ole ollut parisuhde esimerkkiä teini iässä. Myös tunteiden purkaukset muiden tekemisistä, on suuri vaaran merkki.
Paitsi suurinta osaa miehistä ei haittaa jos nainen on kaunis ja seksikäs
Sellainen jonka jokainen ex oli narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka jokainen ex oli narsisti.
Ja joka on IHAN jokaisessa tarinassa uhri.
Tällaista kaveriakin kannattaa välttää.
Listan ensimmäisenä on varallapitäjä. Hän on nainen, jolla on tapana päätyä ihmissuhteisiin, joissa ei käy hyvin.
Kun varallapitäjä sitten kaipaa lohduttajaa, hän kääntyy sellaisen henkilön puoleen, joka ei muuten kelpaa
Usein tilanne on se, että lohduttaja toivoisi olevansa muutakin kuin varamies. Varallapitäjä saa lohduttajaltaan emotionaalista tukea mutta käytännössä roikottaa häntä löysässä hirressä.
Varallapitäjä saattaa kiinnostua jännämiehistä, mutta jännämiehet eivät välttämättä ole riittävän kypsiä antamaan hänelle tukea niin jämäkästi, että suhde vakavoituisi, Karhumaa selittää.
Jännämiehillä Kaurhumaa viittaa karismaattisiin ja komeisiin miehiin, joiden elämänhallinta on täysin kaaoksessa ja jotka ovat loppupeleissä kiinnostuneita vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tähän listaan vielä yltiöpäinen somen käyttö. Jos kännykkä on kädessä ja TikTok pyörii ruudulla jokaisena ''vapaana'' hetkenä niin kannattaa juosta.
Jo ensimmäisillä treffeillä varallapitäjän kanssa saattaa huomata sen, että fyysisyys puuttuu täysin. Mahdollisilla tulevilla treffeilläkään tämä puoli ei etene.
Karhumaan mukaan suhde varallapitäjän kanssa ei todennäköisesti johda yhteiseen tulevaisuuteen.
Varallapitäjän kanssa nähdään vain silloin, kun hänelle sopii. Jos tulee sellainen olo, että olet vaihtopenkillä, tapailet varallapitäjää.
Jatkuu..
Listan kakkosena on Karkkipäivänä sovittelija. Hänen arpeensa ovat puhtaasti fyysisiä. Karkkipäivänä soittelijoilla ei ole halua tai kykyä tunnetason yhteyteen, vaan heitä kiinnostaa lähinnä seksi tai materia.
Tunnetason yhteyden puute voi näkyä jo ensitreffeillä. Karkkipäivänä soittelijaa ei yksinkertaisesti kiinnosta, mitä sinulle kuuluu.
Yleisemmin ajatellaan, että tämä näyttäytyy miehiltä naisia kohtaan. Mutta kyllä tätä nähdään myös toiseen suuntaan, Karhumaa sanoo.
Karkkipäivänä soittelija ja jännämies voivat fyysisiltä tarpeiltaan ja ominaisuuksiltaan sopia hyvin yhteen, mutta mitään syvällisempää suhdetta tällaiselta kaksikolta on turhaa odottaa.
Jos haluat arvostaa itseäsi muunakin kuin herkkupalana, niin vältä tätä naistyyppiä.
Sekä varallapitäjät että karkkipäivänä soittelijat ovat yleensä kaupunkilaisnaisia. Ihmiskeskittymissä valinnanvaraa on enemmän ja deittisovellukset ovat luoneet etenkin naisille illuusion loputtomista mahdollisuuksista ja loputtomasta ajasta
Vierailija kirjoitti:
99% parisuhteista perustuu s eksiorjuuteen. Käytännössä siis jokainen pitkässä liitossa ollut nainen on alistettu m älliämpäriksi, siinä missä luonnossa naaras parittelee ehkä pari kertaa elämänsä aikana. Jos mies kelpuuttaa kumppanikseen vain tällaiseen alistetun naisen niin minun puolestani joutaakin vasuriin, rakentakoot rauhassa seksiorjafantasiaansa idioottinaisten kanssa.
Ilmiötä korostaa se, että suurin osa esimerkiksi Tinderin käyttäjistä on miehiä ja yksittäinen mies tykkää Tinderissä keskimäärin useammasta naisen profiilista kuin yksittäinen nainen miesten profiileista.
Aina voi ajatella, että jäänkö jostain paitsi, jos jään tähän tämän miehen kanssa.
Listan kolmas naistyyppi on kaaosnainen. Hänet tunnistaa esimerkiksi tasapainottomuudesta, joka näkyy myös ihmissuhteissa. Hänen elämänsä ja ihmissuhteensa ovat täynnä draamaa, joka on lähtöisin hänestä itsestään.
Olen joskus itsekin tapaillut tällaista ihmistyyppiä, Karhumaa sanoo.
MAINOS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% parisuhteista perustuu s eksiorjuuteen. Käytännössä siis jokainen pitkässä liitossa ollut nainen on alistettu m älliämpäriksi, siinä missä luonnossa naaras parittelee ehkä pari kertaa elämänsä aikana. Jos mies kelpuuttaa kumppanikseen vain tällaiseen alistetun naisen niin minun puolestani joutaakin vasuriin, rakentakoot rauhassa seksiorjafantasiaansa idioottinaisten kanssa.
Älä tule palstahullu paskomaan sivuston jokaista ketjua hulluudellasi.
Vierailija kirjoitti:
Varallapitäjän kanssa nähdään vain silloin, kun hänelle sopii. ..
Ohiksena, olen aina ihmetellyt tämän tyyppistä lausahdusta. Pitäisikö sitten nähdä silloin kun se ei sovi? Eivätkö kaikki ihmiset normaalisti näe toisiaan silloin, kun jokaiselle osapuolelle sopii?
Listan kolmas naistyyppi on kaaosnainen. Hänet tunnistaa esimerkiksi tasapainottomuudesta, joka näkyy myös ihmissuhteissa. Hänen elämänsä ja ihmissuhteensa ovat täynnä draamaa, joka on lähtöisin hänestä itsestään.
Olen joskus itsekin tapaillut tällaista ihmistyyppiä, Karhumaa sanoo.
MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY
Kaaosnaisen psykologinen kypsyys ei ole sellaisella mallilla, että hän kykenisi turvalliseen parisuhteeseen. Kyse voi olla pelkästä elämänvaiheesta, mutta kaaosnaisen menneisyydestä voi myös löytyä käsittelemätön trauma.
Vastapuolen silmissä kaaosnaisessa voi olla sellaista selittämätöntä vetovoimaa, että hänestä ei ole helppoa päästää irti. Eroottisen latauksen tai draamanhakuisuuden tuntee jo ensitreffeillä.
Kaaosnaisen kumppani voi haluta yrittää parantaa hänet rakkaudella, jotta saisi muodostettua turvallisen parisuhteen hänen kanssaan, Karhumaa sanoo ja jatkaa:
Mutta jos kaaosnaisen käytös on hyökkäävää, aggressiivista tai jopa väkivaltaista, niin kannattaa alkaa katsella muita vaihtoehtoja.
Anteeksi tuli nuo kopsaukset vähän miten sattuu mutta puhelimella on hankala!
Voi jessus mitä keittiöpsykologista diipadaapaa. Mutta mitäpä muuta näiltä iltapaskojen jutuilta voisi odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallapitäjän kanssa nähdään vain silloin, kun hänelle sopii. ..
Ohiksena, olen aina ihmetellyt tämän tyyppistä lausahdusta. Pitäisikö sitten nähdä silloin kun se ei sovi? Eivätkö kaikki ihmiset normaalisti näe toisiaan silloin, kun jokaiselle osapuolelle sopii?
Tarkoittanee sitä, että tästä puuttuu täysin vastavuoroisuus, eikä minkäänlaista joustoa tai yhdessä sopimista ole mahdollista tehdä. Ja hänelle on turha koskaan ehdottaa mitään. Hän tekee kaikki ehdotukset ja jos se ei sovi niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
"Myös varoisin jos vanhemmat ovat eronneet, eikä kotona ole ollut parisuhde esimerkkiä teini iässä."
Mä taas varoisin miestä, joka yleistää tällä lailla ja tuomitsee henkilön hänen perhetaustansa perusteella sen sijaan että yrittäisi tutustua siihen ihmiseen itseensä.
Kieltää run kaamisen