Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnibus voisi lopettaa itsensä markkinoimisen halpojen matkalippujen

Vierailija
13.06.2025 |

firmana.

Katsoin juuri lipun hintoja ja mun matkavälille, joka kuitenkin olis ihan siis Etelä-Suomen kahden kaupungin välimatka yhdellä bussivaihdolla, hinta meno-paluulle tulisi satanen!

Just!

Ja sama VR:lle! 

Että Onnibus se vaan hankkii jotain luxusbusseja - täysin turhin luksustekijöin kuten nyt joku elokuvan katselumahdollisuus - ja karsii reittejä. Mistä rahat? No, kalliista lippuhinnoista!

Ei ole kuin yksi kaukolinjoja ajava bussifirma. Onnibus!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Onnibus tuli kuvioihin, oli se iloinen asia, koska matkalippujen hinnat laskivat.  Ilo loppui lyhyeen, Onnibus työnsi muut toimijat sivuun ja nyt hintoja on nostettu reippaasti ja omalla paikkakunnallani vuorot vähentyneet ihan minimiin, pian varmaan loppuvat kokonaan.  TÖRKEÄÄ.  

Ei työntänyt. Koiviston Auto työnsi.

Vierailija
22/23 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa ajoissa liput, sehän on tuon hinnoittelun tarkoitus. Itse olen päässyt 150 km matkan kaukobussilla halvemmalla kuin oman kaupungin seutuliikenteessä kotoa töihin. Itke työtön retku

Olisinpa tiennyt 2 kk etukäteen, koska isäni kuolee ja lähden auttamaan äitiäni.

Sinäpä tietenkin olisit osannut ennustaa tämän, kun olet niin kaikkivoipa.

Ei kai siitä ole kyse että tuollaista voisi ennustaa, poikkeustilanne, ja silloin sun pitää maksaa se hinta mikä pyydetään. Ei firmat aja koko ajan tappiolla sen vuoksi että sulla kuolee isä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa ajoissa liput, sehän on tuon hinnoittelun tarkoitus. Itse olen päässyt 150 km matkan kaukobussilla halvemmalla kuin oman kaupungin seutuliikenteessä kotoa töihin. Itke työtön retku

Olisinpa tiennyt 2 kk etukäteen, koska isäni kuolee ja lähden auttamaan äitiäni.

Sinäpä tietenkin olisit osannut ennustaa tämän, kun olet niin kaikkivoipa.

Ei kai siitä ole kyse että tuollaista voisi ennustaa, poikkeustilanne, ja silloin sun pitää maksaa se hinta mikä pyydetään. Ei firmat aja koko ajan tappiolla sen vuoksi että sulla kuolee isä. 

Tää on vähän sama kun yritykseni mainosti edullisia tuotteita jos ostaa ennakkoon ajalle X

Niin joku vaj ukki tuli liikkeeseen ja kysyi missä ne edulliset tuotteet in, kysyin onko varausta, ei ollut. Valitti että yhyy mun pitäisi saada se edullinen tuote NYT kun minulla on tarve. Voi voi, yrittäjä ei pelkästään SUN ja sun tilanteiden vuoksi Pitäö mitään alea kokoajan