Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teillä maksaa ovenavaus jos avaimet kadonneet tai jääneet kotiin? Ihan kiskurihintoja. Minkä oman turvan olet järjestänyt tälle var

Vierailija
12.06.2025 |

Paljonko teillä maksaa ovenavaus jos avaimet kadonneet tai jääneet kotiin? Ihan kiskurihintoja. Minkä oman turvan olet järjestänyt tälle varalle. Eihän ole varmaa että sulla on edes puhelinta mukana.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

Kannattaa varmistaa korvaako avainturva sen että ovi tullaan avamaan (avaimet sisällä) vai ainoastaan sen että avaimet ovat kadonneet (esim. tippuneet lenkillä taskusta maahan)

Yksi hyvä kikka on pitää aina avaimet ulko-ovessa, minulla oli aiemmin tarkoitusta varten pieni koukku mihin avaimet laitettiin sisään tullessa ja otettiin ulos mennessä.

Nykyään 'käsilaukussa' mikä aina mukana, ja oven lähellä roikkuu avain mitä tarvittaessa voi muutoin käyttää (jos vaikka kaveri tuo pihaan jotain minkä kipaisen hakemassa ilman 'käsilaukkua')

Airtagit ja muut jäjittimet myös hyviä, näkee heti missä avaimet on.

22/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin murtautumaan omaan kotiin. Muistaakseni 150e tuli vahingolle hintaa. Sen jälkeen on pysynyt vara-avain visusti kynnysmaton alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutus ei korvaa unohtamista. lueppa  vakuutus ehdot, luuletko että huolto uskoo jos selittelet että vakuutus maksaa ei todella.

Vierailija
24/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kaupungissa asuvalla pojalla on vara-avain. 

Vierailija
25/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen perheellä on avain. Oli aikaisemmin vara-avain pihalla mutta yhtenä aamuna oli kaikki tavarat siirretty kuistin ympärillä, mattotelinettä myöten. Ei paljoa mutta sen verran että sen huomasi. Onneksi oli vara-avain muualla piilossa mutta ei sitä tuollaisen jälkeen uskalla pihalle jättää.

Vierailija
26/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

38€ virka-aikaan. 76€ muuten.

Kerran joutunut soittamaan.

Vierailija
27/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En unohda, tarkistan aina ennen ulos lähtöä että avain mukana. Hyvä kikka jos unohtelee on, laittaa oveen sisäpuolelle lappu Avain!

Vierailija
28/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vara-avain on töissä. Lyhyt matka hakea ja pulju on auki aina.

Vierailija
29/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en unohtele avaintani.

Mulla ihan sama kikka.

Ja sitähän kysyttin , olisitte sitten vastannee että  ei mitään, ylpeänä piti päteä minähän en unohda mitään.

Vierailija
30/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en unohtele avaintani.

En minäkään. Kerran kuitenkin kun pizzakuski tuli pizzaa tuomaan niin samalla ovenavauksella kissani karkasi rappukäytävään. Lähdin salamana perään ja läpiveto imaisi oven kiinni ja lukkoon. Avaimet tietysti sisällä.

Vierailija
31/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€ virka

50€ muu

Vierailija
32/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina varmuuslukon kiinni, kun lähden kotoa, joten avaimet on aina kourassa, kun suljen oven. Ei vara-avainta kellään.

Vierailija
33/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 50 euroa ilta-aikaan. Muista ajoista en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta käyttää. Vara-avain on samassa kaupungissa asuvalla sukulaisella, mutta ei ollut juuri silloin paikalla.

Vierailija
34/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivisin 50 euroa, arki-iltaisin 60 euroa, viikonloppuisin ja juhlapyhinä 80 euroa.

Laita oveen lappu "Ap (etunimesi) muista avain!!"

Muistisairaat, päihdeongelmaiset ja adhd-potilaat unohtelevat avaimia, normaalit ihmiset eivät.

Vierailija
35/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Kerran jouduin murtautumaan omaan kotiin. Muistaakseni 150e tuli vahingolle hintaa. Sen jälkeen on pysynyt vara-avain visusti kynnysmaton alla.

Kiitos tiedosta, Julius. Tulen käväisemään yöllä.

T. Murtovaras

Vierailija
36/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse avainta ovet mulla on aina auki ja niin sanotusti perse aukinen olen  joten antaa oven olla ilman lukitusta.

Vierailija
37/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Kiitos tiedosta, Julius. Tulen käväisemään yöllä.

T. Murtovaras

Hei, Murtovaras, jätä avain sinne kynnysmaton alle, niin minäkin käyn Juliuksella ensi yönä.

T. Pervo

Vierailija
38/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo, vara-avaimet löytyy ulkoa. 

Ai löytyy, oliko lupaus, no katson kukkaruukun alle ensin, sitten maton alle, ehkä koirankopin jos löytyy...

Vierailija
39/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse avainta ovet mulla on aina auki ja niin sanotusti perse aukinen olen  joten antaa oven olla ilman lukitusta.

Ei Muumitaloa lukita yöksi, hei Muuuuuuuuuumit!

Vierailija
40/51 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven avaus ei maksa mitään. Menen omaan kotiini omilla avaimillani.