Mikä on mielestäsi seksikkäin kieli?
Kommentit (68)
Jaahas tämän(kin) ketjun löysivät henkisesti 8-vuotiaat. "Hihihihi kieli" 🙄. Säälittävää porukkaa taas palsta täynnä. Ja nämäkin, todennäköisesti miehet, kulkevat vapaasti keskuudessamme!
Vierailija kirjoitti:
Ranska
Minä rakastan kieliä, mutta ranska ei ole ikinä uponnut minuun. Minusta se on jopa ärsyttävä kieli. Maana Ranska ei ole ikinä ollut erityisen kiinnostava mielestäni. Mielelläni kävisin, mutta se ei ole sellainen intohimomaa. Ihan jo heidän asenteensa takia.
En tiedä mikä ranskassa tökkii, jotenkin ei vain kiehdo minua.
Vierailija kirjoitti:
Saksa. Ja olen ihan tosissani. Aina mulle nauretaan kun sanon tämän mutta en voi sille mitään että rakastan saksan kieltä 😁.
Öööö. Aika moni muukin rakastaa. Terveisin yksi heistä
Vierailija kirjoitti:
Jaahas tämän(kin) ketjun löysivät henkisesti 8-vuotiaat. "Hihihihi kieli" 🙄. Säälittävää porukkaa taas palsta täynnä. Ja nämäkin, todennäköisesti miehet, kulkevat vapaasti keskuudessamme!
Tämä on yhä edelleen naisten palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksa. Ja olen ihan tosissani. Aina mulle nauretaan kun sanon tämän mutta en voi sille mitään että rakastan saksan kieltä 😁.
Kiva - itse en ole koskaan löytänyt ketään muuta saksa-fania. Mutta mm. pervoksi kyllä on haukuttu tämän takia 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yhä edelleen naisten palsta.
Me kaikki tiedämme että nämä pimppi-jutut on miesten kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva - itse en ole koskaan löytänyt ketään muuta saksa-fania. Mutta mm. pervoksi kyllä on haukuttu tämän takia 😅.
Kuunnelkaa jonkun Nenan puhetta tai 99 Luftballoons saksaksi.
Sellainen joka lipsuttelee pitkin terskaani.
JA SE ON VTTU YHÄ. EDELLEEN. X:N KIELI. SUOMEN KIELI. ITALIAN KIELI. RUOTSIN KIELI. SAKSAN KIELI. ARABIAN KIELI. PÄTEE JOKA S AA TANAN KIELEEN, KUN SUOMEA PUHUTAAN (KIRJOITETAAN.) MIKÄ SIINÄ ON NIIN SAIRAAN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?!