Miten kauan sinulla menisi 10 km juoksulenkkiin?
Kommentit (24)
nyt olen pullukka keski-ikäinen, jolla meni noin tunti.
Mihinkäs tässä valmiissa maailmassa kiire olisi.
Terveisin huvikseen hölkkäilijä
sillä inhoan juoksemista yli kaiken! kävellen menisi 1,5 - 2 tuntia. Pidän reippaasta kävelystä
mutta vakiolenkkini oli ennen 12 km ja juoksin sen 55 min. Olin kyllä omasta mielestänikin silloin hyvässä kunnossa. Nyt valitettavasti en. Itse en ole kilpaillut, mutta tiedän kyllä, että mainitsemallasi ajalla ei kyllä noissa katujuoksukisoissakaan oikeasti pärjäisi.
5
Vierailija:
Suomen ennätys on 31, 49 10 km. Anne-Mari Sandell
Vierailija:
höpö höpö oli suunnattu? 5 ja 12
Vierailija:
sillä inhoan juoksemista yli kaiken! kävellen menisi 1,5 - 2 tuntia. Pidän reippaasta kävelystä
ei sitä nyt ihan HIRVEEN hitaasti tarvi kävellä että 10 kilsaan menee 1,5-2 tuntia. Ihme lesoilua täällä.
Juosta jaksaisin varmaan 500 metriä, kävelisin ehkä vielä 1,5 km ja sitten kyrpä otsassani menisin bussipysäkille ja istuisin loput 8 km.
Juosta en jaksais kun ekat 50m, joten kai siihen sit se tunti ja vartti menis.
En sitä ennen ollut juossut todella moneen vuoteen, tuo aika tuli täysin ilman harjoittelua ja olen tosi tyytyväinen että yleensä pystyin sen juoksemaan iskiasvaivojeni kanssa. JOS jaksaisin juosta 10 km, menisi siihen varmaan 1h 15min. Mulla on parempi kestävyyskunto kuin vuosi sitten, mutta aivan varmasti hiipuisin 5 km:n vauhdista jossain vaiheessa. Tän vuoden nicerun-tavoitteeni on alle 30 minuuttia. Ensi vuonna voisikin kokeilla naisten kymppiä...
Minä vastasin rehellisesti että mulla menisi 20 vuotta 10 kilometrin matkaan jos se pitäisi JUOSTA -
ja nyt kaikki urputtaa, että joo 2km jaksaisín juosta ja loput kävelisin sun muuta - what??
200m juoksu ottaa kurkkuun ja keuhkoihin :) tiedän pitäis parantaa yleiskuntoa :(
Hyvinä aikoina olisi mennyt kevyesti kai joku alle 50 min eli 5 min/km. T. ent. kilpaurheilija, painotus sanalla ent.
mutta joku puoltoista tuntia varmaan menis. kun ei tätä nykyä ehdi sinne lenkille niin usein kuin pitäis niin aika kauan siihen menis.
En selviäisi juoksemalla tuota matkaa, jos siis kokoajan pitää juosta...
ehkä palaisin ensi viikon puolivälissä.