Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä

Vierailija
12.06.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html

Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.

Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.

Kommentit (1425)

Vierailija
821/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä ihmisriekale. 

Samaa mieltä jos siis tarkotat 18v joka myy persettään että sais merkkivaatteita.

Jos seksi maistuu ja saa vielä merkkivaatteitakin niin sehän on vain win-win.

Vierailija
822/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Markku saa 18 vuotiasta seuraa ilmaiseksi?

Ei saa. Eikä Markun ikäiset naiset Markun seuraa edes rahalla.

Mä lyön ihan mistä tahansa vetoa, että Markku lähtis pyydettäessä mun mukaan. Ihan mistä hyvänsä. Ja monen muun ikäiseni naisen mukaan. Me ei vaan olla ikinä oltu kiinnostuttu Markuista, ei edes Markun ollessa nuorempi, ja se lienee alunperin ongelman aiheuttaja,

N48

Vähän veikkaan et ei, kun nuorempaakin pillua saa ja vieläpä halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lyön ihan mistä tahansa vetoa, että Markku lähtis pyydettäessä mun mukaan. Ihan mistä hyvänsä. Ja monen muun ikäiseni naisen mukaan. Me ei vaan olla ikinä oltu kiinnostuttu Markuista, ei edes Markun ollessa nuorempi, ja se lienee alunperin ongelman aiheuttaja,

N48

Kaltaisesi vanha luuska ei miehiä kiinnosta.

Empiriani todistaa muuta. Olen itse kiinnostuneempi vanhemmista miehistä, mutta se ei estä nuorempia hakeutumasta seuraan, nuorin yrittäjä kuukauden sisään oli 21-vuotias. Kehotin ystävällisesti menemään oman äi

Se että miehen pitää saada pussit tyhjäksi ei tarkoita että sinä varsinaisesti miehiä kiinnostaisit. Noussut selvästi hattuun pimpinkantotelineellä :D

Vierailija
824/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraaminen tuntuu olevan naisilla todella yleistä.

Vierailija
825/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, että miten itsetunto voi nousta siitä, että ostaa seuraa? Oma itsetuntoni on noussut siitä, kun olen kokenut olevani oikeasti haluttu.

Kun vaihtoehtoina on joko jatkuvat pakit Tinderissä tai intiimihetket nuoren kaunottaren kanssa, niin luulen, että tuo jälkimmäinen tuntuu kivemmalta. 

Varmaan, mutta kyllähän Markku itsekin tuossa tapauksessa tietää, että siltä nuorelta kaunottareltakin olisi tullut pakit jos hän olisi yrittänyt saada tämän seuraa ilmaiseksi omana itsenään. En edelleenkään ymmärrä tuota näkökulmaa, että itsetunto nousee, kun hän on edelleen yhtä kelpaamaton sinä mitä on.

Ei kyse ole mistään validaatiosta vaan siitä että on rahaa tehdä mitä haluaa. Jos Markku haluaa panna 18-vuotias

Okei, eli hän ikään kuin näkee nämä tytöt jonkinlaisina luksustuotteina ja itsetuntobuusti tulee ihmisen sijasta siitä, että hänellä on rahaa sellaisiin.

Tarvitsi näemmä tämä minulle rautalangasta vääntää, kun tuollainen on niin kaukana siitä miten itse ajattelen. Itselläni tosiaan kun se itsetunto on noussut juuri siitä, että olen kokenut olevani naisten mielestä haluttu. Siis ihmisenä ihmisen mielestä.

Vierailija
826/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään pimppiä ja välissä tehdään vähän abortteja. Sivussa vähän OF:ää. Siitä on nuoret naiset tehty.

Vierailija
827/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, että miten itsetunto voi nousta siitä, että ostaa seuraa? Oma itsetuntoni on noussut siitä, kun olen kokenut olevani oikeasti haluttu.

Kun vaihtoehtoina on joko jatkuvat pakit Tinderissä tai intiimihetket nuoren kaunottaren kanssa, niin luulen, että tuo jälkimmäinen tuntuu kivemmalta. 

Varmaan, mutta kyllähän Markku itsekin tuossa tapauksessa tietää, että siltä nuorelta kaunottareltakin olisi tullut pakit jos hän olisi yrittänyt saada tämän seuraa ilmaiseksi omana itsenään. En edelleenkään ymmärrä tuota näkökulmaa, että itsetunto nousee, kun hän on edelleen yhtä kelpaamaton sinä mitä on.

Et ymmärrä, ja se on ihan ok. Tämä ei varmasti ole ainoa asia, jota sinä et ymmärrä, eikä sun tarvitse ymmärtää. 

Vierailija
828/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Kaltaisesi vanha luuska ei miehiä kiinnosta.

Empiriani todistaa muuta. Olen itse kiinnostuneempi vanhemmista miehistä, mutta se ei estä nuorempia hakeutumasta seuraan, nuorin yrittäjä kuukauden sisään oli 21-v

Ne voi tyhjätä vaikka viemäriin, biojätteeseen tai toisen miehen suuhun. Jos ei osaa itse niin sitten on riippuvainen naisesta. Eikä todellakaan kaikkia naisia lähestytä koko ajan, eli sinänsä ihan aiheellista huomioida menestyksensä.

Ps. Hyvää kesää katkeralle veetille. Käy joskus ulkona.

Vierailija
829/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole mistään validaatiosta vaan siitä että on rahaa teh

Markku määrää, tytöt vikisee.

Vierailija
830/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkus gonna markku.

Vierailija
831/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markun itsetunnon kohoaminen johtuu kaiketi siitä, että hän kokee nuorempien naisten olevan hänen "valtansa alla". Eli rahasta, laukuista, koruista, tms. roinasta nämä ovat valmiita taipumaan vaikka kahdeksikolle, jos Markku siitä tykkää. Ehkäpä tämän kaltainen järjestely on Markulle mieleinen, mutta moni sokerideittityttö takuulla katuu harrastustaan jälkikäteen.

Vierailija
832/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noistakin mälliämpäreistä tulee jonkun äitejä. Sääliksi käy.

Vierailija
833/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydään pimppiä ja välissä tehdään vähän abortteja. Sivussa vähän OF:ää. Siitä on nuoret naiset tehty.

Niin saa tehdä. Niin kauan kun ruoka pitää ostaa ja aviomiehiä tai töitä ei ole kaikille saatavilla, niin siitä vaan. Sitten jos haluaa tiukempaa moraalia niin voi katsahtaa vaikka raamattuun, se on hyvä ALKU. Ja rajoittaa myös miesten elämiä yhtä lailla.

Vierailija
834/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kasvaa kun mies saa panna 18 v tyttöä.

Vierailija
835/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku kuulostaa pienimunaiselta mieheltä, jolla on heikko itsetunto. Ei normaalilla psykkeellä varusteltu ihminen juokse pelkän pillun perässä. Vähän säälittävä tyyppi. Yleensä ihmiset toivovat aitoa rakkautta ja välittämistä, ja sitä ei valitettavasti saa ostettua rahalla. 

Vierailija
836/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto kasvaa kun mies saa panna 18 v tyttöä.

Tietysti kasvaa - miehet ovat visuaalisia ja nuoren kauniin tytön näkeminen pistää mehut liikkeelle. Jos miehet saisivat valita niin yli 26-vuotiaita ei kukaan panisi.

Vierailija
837/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markun itsetunnon kohoaminen johtuu kaiketi siitä, että hän kokee nuorempien naisten olevan hänen "valtansa alla". Eli rahasta, laukuista, koruista, tms. roinasta nämä ovat valmiita taipumaan vaikka kahdeksikolle, jos Markku siitä tykkää. Ehkäpä tämän kaltainen järjestely on Markulle mieleinen, mutta moni sokerideittityttö takuulla katuu harrastustaan jälkikäteen.

Miksi katuisi? Monella naisella on useita seksikumppaneita ilman rahuleitakin. Tuskinpa hekään sitä katuvat, vaan hyväksyvät itsensä ja menneisyytensä rakastaen itseään ihan yhtä lailla. Elämä on kokemuksia, nautintoja. Jos raha ja luksus eivät toisi niitä, eivät naiset rahaa tekisi.

Vierailija
838/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku kuulostaa pienimunaiselta mieheltä, jolla on heikko itsetunto. Ei normaalilla psykkeellä varusteltu ihminen juokse pelkän pillun perässä. Vähän säälittävä tyyppi. Yleensä ihmiset toivovat aitoa rakkautta ja välittämistä, ja sitä ei valitettavasti saa ostettua rahalla. 

Onko se niin hankala ymmärtää että kaikki eivät halua mitään vakavaa parisuhdetta? Toisille riittää kun saa halutessaan pussit tyhjäksi 18-vuotiaaseen naiseen.

Vierailija
839/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v mies ei saa baarista  tai mistään 40 v naista koska naiset on todella nirsoja. Markku saa rahalla helposti koska naiset rahaa tarvii. Yleensä tinderissäkin naiset ei vastaa mitään eikä ne halua keskustella. Naiset ahdistuu jos mies haluaa seurustella. Ihan omia kokemuksia. Olen itse ostanut seksiä 20 v naisilta ja se on helppoa. Miksi tuhlaa aikaa kirjoitella tinder  naisille kun naiset ei koskaan vastaa mitään edes.

Vierailija
840/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noistakin mälliämpäreistä tulee jonkun äitejä. Sääliksi käy.

Ai ketä? Lapsikin perii romantiikan taitoja ja saa todennäköisemmin kumppanin tai kumppaneita, kun sellaisia omaa.