Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html
Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.
Kommentit (1425)
Ei saisi olla pervoja sika sugardaddyjä,pitäisi olla vain voimaannuttavia upeita työtelijäitä sugarbabyja
Siis miksi "palstamammojen" pitäisi olla kateellisia siitä että joku oman elämänsä Vornanen ostaa seksiä 18-vuotiailta ? Väitän ettei suuri osa naisista tuota Markkua huolisi. Ensinnäkin mies jonka arvomaailmaan sopii maksullinen seksi ja toiseksi jatkuva pelko että tuo jotain tauteja kotiin. En ikimaailmassa ottaisi tuollaista miestä riesakseni, en vaikka maksettaisi (hehheh).
Olen pahoillani nuorten tyttöjen vuoksi jotka saavat itselleen elinikäiset traumat tuosta touhusta. Muutaman satasen, korujen ha laukkujen vuoksi.
voi tytöt rakkaat, ei se ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan se ensimmäinenkin avioliitto pysynyt kasassa ja onnellisena, jos olisi saman verran käyttänyt deitti-iltoihin vaimon kanssa ja ostellut lahjoja.
Siis tämähän ei ole se ongelma. Ongelma on siinä, että Markku haluaa nuorta lihaa.
Mikäs ongelma se on? Ei ole selvästikään ongelma Markulle eikä tytöille eli niille joita asia koskee.
Ongelma ei ole, että ostaa seksiä täysi-ikäiseltä. Ongelma on se, ettei myönnä, ettei saa näiltä tytöiltä ilmaiseksi ja alkaa puhumaan paskaa jostain henkisestä yhteydestä ja menttoroinnista. Olen nainut 3 eri huo*an kanssa viimeisen vuoden aikana. Kaikki täysi-ikäisiä alle 25-vuotiaita naisia. En mä pidä sitä ongelmana, mutta jos alkaisin kuvitella, että se voihkinta ja muu teesk
Eikö feikkaus ärsytä sinua? Minua ärsyttäisi ja pyytäisin lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä kolahtaa mammoilla tunteisiin.
Eikö tämän pitäisi kolahtaa myös papoille tunteisiin? Vai oletteko tekin maksullisessa seksisuhteessa tytärtenne ikäisten nuorten naisen kanssa? Tai onko teistä ok että teidän tyttäriänne elättävät teidän ikäisenne isät?
On täysin ok kun en heidän elämässään ole saanut olla läsnä. Ravistelkaa rakenteita.
Voi hiton vässykkä, et saanut olla, aivan totta, jos luopuu noin helposti lapsistaan ei ole mikään mies. Ja jos sen jälkeen sanoo, että tuollainen kohtalo olis ok omalle tyttärelle, ei ole edes terve ihminen. Ravistele sinä sitä päätäs vähän, lyö vaikka seinään.
Helposti? Kyllä siihen exän valheet ja tuomarin nuijankopautus tarvittiin.
Luin nyt tuon jutun. Mun mielestä kyse ei ole henkisesti terveestä ihmisestä. Ei henkisesti terveellä ihmisellä olisi tarve yrittää selittää huo*ille maksamista "sokerideittailuksi", vaan sanoisi reilusti ostavansa seksiä ja muuta seuraa nuorilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Näin tehdään mt-ongelmia nuorille naisille. Mielestäni vanhemmat miehet käyttävät nuoria naisia hyväkseen. Eihän nuoret naiset tuohon suostuisi, jos heillä olisi rahaa. Jokaisen naisen tulisi opiskella itselleen terveydenhoitoalan perustutkinto, jotta he oppisivat ymmärtämään, mitä on hyväksikäyttö ja rajat, terveyden ylläpitäminen ja mistä esim. mielenterveysongelmien syy voi johtua, että jos tapahtuu taloudellista tai seksuaalista hyväksikäyttöä, se vaikuttaa myös mieleen. Samoin seksuaaliterveyttä tulee suojella.
Näähän yleensä just on opiskelijoita. Elättää tolla itsensä opiskeluajan. Ei niillä vielä ole sitä ensimmäistäkään tutkintoa, terveysalan tai muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi "palstamammojen" pitäisi olla kateellisia siitä että joku oman elämänsä Vornanen ostaa seksiä 18-vuotiailta ? Väitän ettei suuri osa naisista tuota Markkua huolisi. Ensinnäkin mies jonka arvomaailmaan sopii maksullinen seksi ja toiseksi jatkuva pelko että tuo jotain tauteja kotiin. En ikimaailmassa ottaisi tuollaista miestä riesakseni, en vaikka maksettaisi (hehheh).
No siitähän Markku maksaa ettei tarvitse kaltaistasi vanhaa luuskaa katsella. Mieluummin sitä mies sponssaa ja nai 18-vuotiaita kauniita ja älykkäitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nautinnonkuvittelijat huomaa saako nainen oikeasti orgasmin vai ei? Kyllä sen huomaa.
M50
Kerro mistä huomaat sen.
Esimerkiksi klitorista sormettaessa klitoris alkaa "väristä" jo ennen varsinaista aallonhuippua.
Entäs kun nainen ei pidä klitoriksen sormettamisesta? Kuten esim minä en pidä. Liian herkkä sormille.
Myytkö seksiä käsilaukusta vai miten sinun klitoriksesi liittyy asiaan?
Myyn aikaani työnantajalle ja ostan sillä käsilaukkuni ihan itse.
Ensimmäinen kehui erottavansa feikkauksen niin tiedustelen tässä että miten hän sen tekee. Miehet kun ei voi sitä mistään varmaksi tietää, feikkaako nainen.
Seuraa keskustelua, ettei tarvitse kysellä.
"Eikö feikkaus ärsytä sinua? Minua ärsyttäisi ja pyytäisin lopettamaan."
No ei se kyllä kiihota yhtään enempää, kun tietää, että tyttö yrittää vaan esittää jotain nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nautinnonkuvittelijat huomaa saako nainen oikeasti orgasmin vai ei? Kyllä sen huomaa.
M50
Kerro mistä huomaat sen.
Esimerkiksi klitorista sormettaessa klitoris alkaa "väristä" jo ennen varsinaista aallonhuippua.
Entäs kun nainen ei pidä klitoriksen sormettamisesta? Kuten esim minä en pidä. Liian herkkä sormille.
Ensimmäinen kehui erottavansa feikkauksen niin tiedustelen tässä että miten hän sen tekee. Miehet kun ei voi
Jos työnantajasi räplää työaikana klitoristasi niin sitten liittyy asiaan.
Parempi käyttää rahat noin entä vanhempaan naiseen jolla mukuloita!!!
Vierailija kirjoitti:
Luin nyt tuon jutun. Mun mielestä kyse ei ole henkisesti terveestä ihmisestä. Ei henkisesti terveellä ihmisellä olisi tarve yrittää selittää huo*ille maksamista "sokerideittailuksi", vaan sanoisi reilusti ostavansa seksiä ja muuta seuraa nuorilta naisilta.
Ei se sitä itsensä takia sano vaan niiden naisten takia. Sinä sen sijaan huorittelet niitä naisia, ja tuollainen stigmatisointi on haitallista heidän mielenterveydelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitähän Markku maksaa ettei tarvitse kaltaistasi vanhaa luuskaa katsella. Mieluummin sitä mies sponssaa ja nai 18-vuotiaita kauniita ja älykkäitä naisia.
Vastaatko siihen kysymykseen. Mistä palstan naiset voisivat olla kateellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa täällä laukoo kommenteja "asiantuntijana" vaikka ei ole itse koskaan harrastanut seksiä, myynyt seksiä tai ostanut seksiä. Kummasti nämä "asiantuntijat" ovat tietävinään miksi joku myy, joku ostaa, mitkä näiden motiivit ovat ja mitä ne kokevat saavansa. On vain oma totuus, joka ei perustu mihinkään muuhun kuin omaa kuvitelmaan omasta kaikkitietävyydestä.
Sen sijaan kaikki ovat ihmisiä ja olisi hienoa, että kohtelisivat myös muitakin ihmisinä eikä ostettavina esineinä.
Ihan samalla tavalla vaikka Hesburger käyttää ihmiskehoa "esineenä" - ravintolatyössä työnantaja käyttää hyväkseen käsiäsi, selkääsi, jalkoja yms. Jos sukupuolielin on mukana jossain työssä, niin yhtäkkiä ihminen on vain esine? mikä tekee tietystä ruumiinosasta pyhän?
Prostituution vastustaminen johtuu vain ja ainoastaan moralisoinnista (usein kristillinen moraalifilosofia taka-alalla) ja puritanismista. Vastustan molempia periaatteen vuoksi, vaikka en ole edes koskaan ostanut seksiä. Seksi ja seksinhalu ei tule poistumaan ihmisestä koskaan ellei tulevaisuudessa ole jotain pakko-sterilisointia massottain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, saahan Markku rahoillaan tehdä mitä haluaa. Lähinnä taas kerran kiittelen itseäni siitä että olen elämässäni säästynyt "Markuilta" ja että seksistäkään ei tarvitse maksaa vaan ne sataset voi laittaa ihan muuhun :D
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto nousee maksamalla toiselle ihmiselle, että tämä viettää aikaa yhdessä. No just!
Aikamoinen mentaalinen kuperkeikka kyllä otettava! Markku saa varmaan saman kokemuksern kun menee ravintolaan, ihanaa kun nämä ystävälliset ihmiset laittavat minulle ruokaa, on se mukavaa kun on näitä ystäviä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Kerro mistä huomaat sen.
Ensimmäinen kehui erottavansa feikkauksen niin tiedustelen tässä että miten hän sen tekee. Miehet kun ei voi
Jos työnantajasi räplää työaikana klitoristasi niin sitten liittyy asiaan.
- -
Kukaan ei räplää klitoristani, juurihan kerroin etten pidä siitä.
Kerroin myös miten liittyi asiaan.
Seuraa keskustelua, niin ei tarvitse kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko siihen kysymykseen. Mistä palstan naiset voisivat olla kateellisia?
No ihan siitä että Markulla riittää rahaa elää kuten haluaa. Ja jos Markku haluaa panna 18-vuotiaita, niin sittenhän Markku panee - eikä teillä luuskilla ole siihen nokan koputtamista.
"Eli ongelma olikin vain sinun omassa pienessä päässäsi. Kukaan ei taaskaan yllättynyt. Markku sanoi haastattelussa selvällä suomen kielellä, että maksaa kaikille ja ettei deittiäpeissä mennyt hyvin. "
Eli sä et tajunnut edellistä kommenttia. Kukaan ei yllättynyt. Miksi yrittää tehdä maksetusta seksistä jotain, mitä se ei ole. Sokerideittailu voisi olla eri asia kuin maksettu seksi, jos sugardaddy maksaisi vain keskustelu- ja ravintola-ateriaseurasta. Todellisuudessa näin ei ole, vaan sugardaddy haluaa maksusta vastineeksi myös seksiä, eli kyse on kuitenkin maksullisesta seksistä.