Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä

Vierailija
12.06.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html

Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.

Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.

Kommentit (1425)

Vierailija
481/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä diili molemmille osapuolille. Vanhemmista miehistä pitävä nainen saa seksiä ja rahaa, ja mies saa nuoren naisen seuraa ja seksiä silloin kun haluaa. 

Mistä olet saanut päähäsi, että nämä tytöt pitävät vanhemmista miehistä? 

Vierailija
482/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät harrastaisi noin nuoria miehiä, paitsi jotkut? Yleensä on sentään joku ajatus ikärajasta. En halua arvostella ketään, mietin vain nuorten näkökulmaa että kun pitäisi olla oma elämä edessä, ei kenenkään hyväksikäytettävissä tavallaan.

Aikuinen saa ihan itse päättää kenen kanssa seksiä harrastaa. Mitä se sinulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät harrastaisi noin nuoria miehiä, paitsi jotkut? Yleensä on sentään joku ajatus ikärajasta. En halua arvostella ketään, mietin vain nuorten näkökulmaa että kun pitäisi olla oma elämä edessä, ei kenenkään hyväksikäytettävissä tavallaan.

En ymmärrä tällaista ajatusmaailmaa lainkaan. Keski-ikäisenä en suostuisi tapailemaan edes viittä vuotta itseäni nuorempaa, kymmenestä olisi ilmassa niin raskaat pedari- vibes, että no way. Ihmisiä en _harrasta_ lainkaan, enkä pelkkää seksiä ikinä. Ja mitä ihmettä minä keskustelisin elämäänsä rakentavan nuoren ihmisen kanssa jolla on _kaikki_ edessä? En ole itse koskaan arvostanut vanhempien muisteloita tai höpinöitä, enkä kuvittele omien juttujeni olevan kovinkaan arvokkaita nuorelle. Mentori - my ass! Minä ihmettelen milloin tulen isovanhemmaksi, ja toinen etsii itseään/uraa/puolisoa. Joo ei.

Vierailija
484/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä diili molemmille osapuolille. Vanhemmista miehistä pitävä nainen saa seksiä ja rahaa, ja mies saa nuoren naisen seuraa ja seksiä silloin kun haluaa. 

Ainakin käsiveskan verran pitävät. Kun kerran homma kaikille osapuolille sopii niin mitä me sitä tuomitsemaan.

Vierailija
485/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä nuoret naiset tiedän. 

Vierailija
486/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaista ajatusmaailmaa lainkaan. Keski-ikäisenä en suostuisi tapailemaan edes viittä vuotta itseäni nuorempaa, kymmenestä olisi ilmassa niin raskaat pedari- vibes, että no way. Ihmisiä en _harrasta_ lainkaan, enkä pelkkää seksiä ikinä. Ja mitä ihmettä minä keskustelisin elämäänsä rakentavan nuoren ihmisen kanssa jolla on _kaikki_ edessä? En ole itse koskaan arvostanut vanhempien muisteloita tai höpinöitä, enkä kuvittele omien juttujeni olevan kovinkaan arvokkaita nuorelle. Mentori - my ass! Minä ihmettelen milloin tulen isovanhemmaksi, ja toinen etsii itseään/uraa/puolisoa. Joo ei.

Sinun fobiasi ja traumasi eivät kahlitse normaalien ihmisten elämää. Aikuisten välisellä seksillä ei ole mitään tekemistä pedarien kanssa.

Vierailija
487/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaista ajatusmaailmaa lainkaan. Keski-ikäisenä en suostuisi tapailemaan edes viittä vuotta itseäni nuorempaa, kymmenestä olisi ilmassa niin raskaat pedari- vibes, että no way. Ihmisiä en _harrasta_ lainkaan, enkä pelkkää seksiä ikinä. Ja mitä ihmettä minä keskustelisin elämäänsä rakentavan nuoren ihmisen kanssa jolla on _kaikki_ edessä? En ole itse koskaan arvostanut vanhempien muisteloita tai höpinöitä, enkä kuvittele omien juttujeni olevan kovinkaan arvokkaita nuorelle. Mentori - my ass! Minä ihmettelen milloin tulen isovanhemmaksi, ja toinen etsii i

Markku elelee omassa kuplassaan ja selittelee itselleen olevansa jotain hienoa. Säälittävä reppana se on, joka käyttää hyväksi nuoria, rahantarpeessa olevia tyttöjä. Jos näillä tytöillä olis rahaa ne ei kusiskaan Markku-reppanaan päin. 😆

Eiköhän ne tytöt rahasta kusekin jos Markku pyytää. Paksu lompakko auttaa monessa asiassa tässä maailmassa.

Vierailija
488/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaista ajatusmaailmaa lainkaan. Keski-ikäisenä en suostuisi tapailemaan edes viittä vuotta itseäni nuorempaa, kymmenestä olisi ilmassa niin raskaat pedari- vibes, että no way. Ihmisiä en _harrasta_ lainkaan, enkä pelkkää seksiä ikinä. Ja mitä ihmettä minä keskustelisin elämäänsä rakentavan nuoren ihmisen kanssa jolla on _kaikki_ edessä? En ole itse koskaan arvostanut vanhempien muisteloita tai höpinöitä, enkä kuvittele omien juttujeni olevan kovinkaan arvokkaita nuorelle. Mentori - my ass! Minä ihmett

Opistoinssi Markulta tyhjenee kaikki nahkasäkit. 

Vierailija
489/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaista ajatusmaailmaa lainkaan. Keski-ikäisenä en suostuisi tapailemaan edes viittä vuotta itseäni nuorempaa, kymmenestä olisi ilmassa niin raskaat pedari- vibes, että no way. Ihmisiä en _harrasta_ lainkaan, enkä pelkkää seksiä ikinä. Ja mitä ihmettä minä keskustelisin elämäänsä rakentavan nuoren ihmisen kanssa jolla on _kaikki_ edessä? En ole itse koskaan arvostanut vanhempien muisteloita tai höpinöitä, enkä kuvittele omien juttujeni olevan kovinkaan

Opistoinssi Markulta tyhjenee kaikki nahkasäkit. 

Jos kahden säkin tyhjentäminen maksaa tonnin kuussa niin sitten se maksaa.

Vierailija
490/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa harhoissa täytyy elää, että se nosta itsetuntoa, että mieleistään seuraa saa vain maksamalla heille? 

No se on varmaan vähän kuin se että päihdeongelmainen pystyy valehtelemaan itselleen ettei mitään ongelmaa ole. Itsepetos toimii siihen asti ettei enää toimikaan 😅

Vierailija
491/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa harhoissa täytyy elää, että se nosta itsetuntoa, että mieleistään seuraa saa vain maksamalla heille? 

No se on varmaan vähän kuin se että päihdeongelmainen pystyy valehtelemaan itselleen ettei mitään ongelmaa ole. Itsepetos toimii siihen asti ettei enää toimikaan 😅

Kyllähän se nostaa itsetuntoa kun on varaa tehdä mitä haluaa. Jos Markku haluaa panna 18-vuotiasta niin Markku panee ja minkäs sille teet?

Vierailija
492/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku on kurko! Mitenköhän saisi samanlaisen järjestelyn. Tuollainen 400 € panosta kaksvitosen mimmin kanssa, joka ei ole ammattilainen, ei ole mitään minun kassassa.

Vierailija
493/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se nostaa itsetuntoa kun on varaa tehdä mitä haluaa. Jos Markku haluaa panna 18-vuotiasta niin Markku panee ja minkäs sille teet?

Perustuu molemmin puoliseen vapaaehtoisuuteen joten mikä on ongelma ja mitä täällä ulistaan? Ei luulisi olevan keneltäkään pois. Palstamammoja kyrsii kun eivät saa kullia.

Vierailija
494/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit palstavalaat täällä kateellisina vinkuu.

Oletko sä kateellinen ihmiselle, joka joutuu maksamaan omien lastenlastensa ikäisille huomiosta, ajasta ja seksistä? Todella? 😃 Melkoiset harhat.

Markku maksaa vähän palvelusta kuin kävisi vaikka hierojalla - mitä sitten? Nyt ei vain hierota lihaksia.

Vierailija
495/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku on kurko! Mitenköhän saisi samanlaisen järjestelyn. Tuollainen 400 € panosta kaksvitosen mimmin kanssa, joka ei ole ammattilainen, ei ole mitään minun kassassa.

Ootko sä oikeasti noin tyhmä? Jos maksat tytölle ja saat vastineeksi seksiä, mitä muuta se on kuin seksin ostamista ammattilaiselta? Et sä siltä tytöltä maksamatta saisi eli kyllä, pillu on myynnissä. Sama juttu, jos mulla on taksi, en mä sua ilmaiseksi mihinkään kuljeta, mutta heti kun maksat sovitun hinnan sovitusta matkasta, vien sut.

Vierailija
496/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä oikeasti noin tyhmä? Jos maksat tytölle ja saat vastineeksi seksiä, mitä muuta se on kuin seksin ostamista ammattilaiselta? Et sä siltä tytöltä maksamatta saisi eli kyllä, pillu on myynnissä. Sama juttu, jos mulla on taksi, en mä sua ilmaiseksi mihinkään kuljeta, mutta heti kun maksat sovitun hinnan sovitusta matkasta, vien sut.

Samalla logiikalla olettaen että miehesi on ostanut sinulle joskus lahjan niin olet hoora.

Vierailija
497/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla olettaen että miehesi on ostanut sinulle joskus lahjan niin olet hoora.

Lahja on vastikkeeton. Mies antaa sen vaimolle joka tapauksessa, ei siksi, että saisi seksiä. Ja mies saa vaimolta seksiä, vaikkei ostaisikaan lahjaa. Tai ainakin normaalissa parisuhteessa näin.

Vierailija
498/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa tekopyhyyden palsta mammojen kanssa. Jos kyse olisi naisesta joka tekee näin nuorien miesten kanssa niin saisi vaan ylistystä mammoilta. Aivan kun se tulisi joillekkin yllätyksenä että miehet pitävät nuoria naisia kaikista seksikkäimpinä. Kyllä itsekkin voisin maksaa 200-400 euroa seksistä näiden kanssa jos olisin sinkku ja sen verran vanha etten enää ilmaiseksi näiltä saisi.

Kuule, ei todellakaan saa ylistystä. Jos mulla olisi tyttöjä, niin todellakin tekisin kaikkeni, että pysyisi poissa kaikesta tuollaisesta sairaasta touhusta, mitä tänä päivänä tyrkytetään jopa lehtien sivuilla. Katsos kun meillä joillain on vielä tallella järki ja moraali

Turhaan itket moraalista. Toinen saa seksikästä naista ja toinen rahaa nopeasti ja

Lähes kaikista vähän vanhemmista naisjulkkiksista ja joistain nuoremmistakin löytyy netistä alastonkuvia niin, että ihan kaikki näkyy. Ovat myyneet itsensä iltapäivälehdille ihan vaan kokeilunhalusta tai saadakseen vähän ekstraa. Ei näitä lehtiä silloin mistään syytetty eikä niitä pidetty pedofiileina.

Vierailija
499/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit palstavalaat täällä kateellisina vinkuu.

Oletko sä kateellinen ihmiselle, joka joutuu maksamaan omien lastenlastensa ikäisille huomiosta, ajasta ja seksistä? Todella? 😃 Melkoiset harhat.

Markku maksaa vähän palvelusta kuin kävisi vaikka hierojalla - mitä sitten? Nyt ei vain hierota lihaksia.

Nimenomaan. Miksi kukaan kadehtisi hieronnassa käymistä? Naiset saa hieronnat ihan ilmaiseksikin, joten mistä olisivat kateellisia?

Vierailija
500/1425 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saati siitä seksistä jota ne ottaa :D eihän nainen pyydä rahaa jos seksi ja seura kelpaa muutenkin, älkää olko hölmöjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä