Kiva kun Posti jättää kirjepostin luukun väliin roikkumaan
Kommentit (27)
Voisiko komea mies roikkua postiluukussa mieluummin.
Joo. .ittu on kyllä huomattu. Aivan törkeää.
Eiks ne jakelijat ookin jotain vähän bimböööö?
Olen myös monta kertaa raivoissani ajatellut juosta postinkantajan perään sanomaan pari valittua sanaa, että opettelisi laittamaan ne kirjeet luukusta sisään. Mikä h.vetin idea on jättää ne roikkumaan siihen puoleen väliin niin että kuka hyvänsä pääsee nappaamaan naapurin postin.?!
Nykyiset ihanat paloturvalliset luukut vaatii sen, että tavan kirjekkin pitäisi taittaa nelinkerroin, että sen saisi työnnettyä siitä sisälle. Joten syyttäkää turvallisuussuunnittelijoita. Kyllähän sen yhden tai kaksi voisi tunkea väkisin luukusta, mutta kun samoja luukkuja on reitin varrella se 2000 niin johan siinä jakelureitin kesto moninkertaistuu. Tuttu on postinjakaja ja aina sadattelee noita uusia hienoja luukkuja..
Minä oon laittanut palautetta ainakin viisi kertaa, mutta ongelma ei poistu. Liian haastava homma on jakelijoille työntää se posti kokonaan luukusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon laittanut palautetta ainakin viisi kertaa, mutta ongelma ei poistu. Liian haastava homma on jakelijoille työntää se posti kokonaan luukusta.
Sinne postille pitää soittaa ja tehdä reklamaatio! Numero kyllä löytyy kun aikansa sieltä postin sivulta kaivelee. Olen itse soittanut ja tyyppi siellä ensin jumputti, että onkohan postin vai muun jakeluyhtiön virhe. Kerroin rauhallisesti kaiken mitä kirjekuoressa luki ja, että kirje näkyi postiluukusta ainoastaan sentin verran sisäpuolella. Kaikki muu käytävän puolella kenen tahansa napattavana. Kyseessä verotoimiston lähettämä kirje eli kaikki tiedot siellä luettavissa. Kysyin tyypiltä ymmärtääkö hän miten vakavasta asiasta on kyse? Myönsi ymmärävänsä ja myönsi myös, että reklamaationi on hyvin aiheellinen.
Joten soittakaa ja tehkää reklamaatio asiallisesti.
Tuo on silti rikollista. Postilähetyksen voi kuka tahansa anastaa luukusta, jos roikkuu ulkona.