Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa häihimme 360g 0,99€ eineslihapullat

Vierailija
11.06.2025 |

Eli mies haluaa, että häissämme tarjotaan keitettyjä perunoita, eines lihapullia ja salaattia. Lisäksi toki erilaisia leipiä, tuorejuustolevitettä ja voita. Kasvissyöjille itsetehtyjä kasvispyöryköitä. Liaäksi toki ketsuppia, majoneesia ja 2 eri salaatinkastiketta.

Mies ei siis jaksaisi että tehdään itse myös lihapullat, vaan hänestä nuo eineslihapullat menee täydestä jos upotetaan ne chili-pippuri-valkosipulimauste-öljy-seoksessa ennen uuniin laittoa, koska silloin ei enää maistu einespullilta.

Ja ei, tämä ei ole vitsi. Itse vähän mietin että meneekö tuo läpi. Ja sinällään meillä ei ole rahasta kyllä puutetta, haluamme vaan päästä helpolla ja ollaan aika pihejä. En todellakaan ymmärrä, että miksi joku laittaa 5000€ tms. Häihinsä kun edullisestikin saa hauskat juhlat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, joku täällä luulee, että häihin mennään saamaan vatsa täyteen ruokaa. Jos olet 30-vuotias ja syöt 3 kertaa päivässä, niin olet syönyt elämäsi aikana 32 850 annosta. Mitä väliä sillä 1 random-annoksella on, kun syöt muutenkin sen päivän aikana jotain muuta, just sellaista mitä itse olet valitsenut? Itse voisin ihan hyvin olla kokonaan syömättä jos joku haluaa ahnehtia senkin edestä siellä häissä. En syö muutenkaan joka viikko kokolihaa tai kakkua, miksi just silloin pitäisi? Itselleni kelpaisi ihan kahvi ja keksi myös. Ei tarvitsisi käydä ostamassa edes sitä alkoholia, joka on varsin kallista. Vessanpyttyyn menee kaikki kuitenkin suoliston läpi. Outoa valitusta täällä, että lihapullienkin pitäisi olla jotain just sitä omaa suosikkia, siellä toisen ihmisen juhlissa. Hohhoijaa.

Vierailija
42/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vierasta on tulossa jos lihapullia on tarjolla vain 360g? Vai onko paljon kasvissyöjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Kunnon juhla-ruokaa,  eikä mitään pähkinä-chiansiemen papulautasta - sellaiset kuuluu niihin sooseihin!

Okei tietty herkkävatsaisille kannattaa kirjoittaa resepti viereen, etteivät syö sopimattomia, mutta Minun Mielestäni

hääpari on A&O, ja heidän on juhlatkin, joten narisijat pysykää kotona - tai ainakin teipatkaa suunne kiinni. .. 

Toivotan Onnea ja Menestystä Hääparille Avioparina!  (myös keittön puolella)

Vierailija
44/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat ei kuulu häihin. Todella surkea ajatus. Meidän häissä ei ollut lihapullia ja siitä puhuttiin ennen häitä ettei mitään jauheliharuokaa meidän häissä ole. Meillä oli paljon salaatteja, kalaa, piirakoita jossa oli vihanneksia. Oli kunnon ulkofileepihvit myös, perunien kanssa.

Vierailija
45/45 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihapullat ei kuulu häihin. Todella surkea ajatus. Meidän häissä ei ollut lihapullia ja siitä puhuttiin ennen häitä ettei mitään jauheliharuokaa meidän häissä ole. Meillä oli paljon salaatteja, kalaa, piirakoita jossa oli vihanneksia. Oli kunnon ulkofileepihvit myös, perunien kanssa.

Meillä ei arkisin muuta syödäkään kuin kalaa tai hirveä, mies on kalastaja ja metsästäjä. Sieni- ja marjapiirakoita kanssa arkkupakastimessa ties kuinka monta arkikahvitteluihin. Maksaa 1€ tehdä sellainen. En tarjoaisi kalaa tai piirakoita omissa häissäni, ihan liian arkista ja tylsää. Jotain itsetehtyä kasvislasagnea ja salaattia varmaan tarjoisin, kävisi kaikille. Viime häissä missä olin järjestettiin mökillä, siellä oli ihana salaattibaari, mistä sai koottua itselleen myös tapas-lautasen. Täydellinen idea kesähäihin.

Mutta en kyllä pitkään ihme ulkofilepihvejä alkaisi vieraille paistaa. En halua myöskään että juhlapaikalla käytäisi rasva. Jos joku vieras sellaista haluaisi voi käydä sitten itse ravintolassa sitä medium rare tilaamassa. Jos halvalla haluaisin päästä niin toki tarjoaisin kalaa ja riistaa, mutta haluan häistäni ikimuistoiset, en mitään tavallista settiä. Ihan sama mitä mieltä vieraat ovat, ei ne heidän juhlansa ole. Omissa juhlissaan voivat sitten tarkota vaikka sitä itsetehtyä sushia, pihviä tai kalasoppaa jos haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän