Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko puolisosi kanssa aivan erikokoisia: toinen hoikka ja toinen erittain lihava? Unohtaako lihavuuden tavallisessa arjessa vai muistuttaako se jatkuvasti itsestaan?

Vierailija
24.03.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mielelläni olisin hoikka ja kaunis, varsinkin kun työyhteisönä on pelkkiä nuoria seksikkäitä miehiä =)

Vierailija
2/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missin tai mallin mitoissa, mutta hoikka kuitenkin, ja arvostan terveitä elämäntapoja ja liikkumista. Mies on reilusti ylipainoinen. Kyllä se hiertää koko ajan. Olen niin kypsymätön, että möläyttelen aina, kun mies rapistelee kaapilla (vaikka itsekin mussutan herkkuja salaa). Asia on noussut paljon enemmän pinnalle sen jälkeen, kun olemme saaneet lapsia ja pitäisi olla esimerkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy se arjessa ainakin siten, et jos liikutaan/urheillaan yhdessä, ni mun ehdoillahan siinä pitää mennä. Muutoin ei tule mieleen tilanteita, joissa erikokoisuus olisi jotenkin esillä.

Vierailija
4/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt olen laihduttanut ja olen itseeni tyytyväinen,olemme hyvännäköinen pari. Mies ei aluksi tykännyt kun laihduin ja tissit pienentyi pari kokoa.

Vierailija
5/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hänen aterioissaan ole! Silti hän kyllä ymmärtää terveellisen ruuan päälle, mutta ei koskaan toteuta sitä itse.

Mässyä voi puolestani syödä, vaikka joka päivä, mutta ei sentään aamusta iltaan!

Ja autolla pitäs mennä aina ja joka paikkaan. Lapsemme rakastavat kävelyä ja onhan se ihanaa käydä hyvällä kelillä lenkillä, mutta emme kyllä koskaan ainakaan miehen ehdotuksesta lähde.

Esim. kun olen reissussa, niin voin olla varma että lapset syövät läpi viikon pizzaa ja hampurilaisia.

Jos isä haluaa palkita, tai ilahduttaa lapsia, niin se tietää lähtöä Mäccäriin, tai että ostetaan tikkarit.

Minusta on tullut lähes tiukkis, enkä osta enää juuri mitään epäterveellistä, sillä mies syöttää aina jossain välissä jotain.

Vierailija
6/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa että melkein rasvaton mies.

Ja kyllä mulla on koko ajan mielessä tuo miedän erilaisuus kun olemme ihmisten ilmoilla. Häpeän ja vihaan itseäni.

Kotona en huomaa tai ajattele asiaa.

Nyt aloitin elämäntapa remontin ja aion laihtua 30kiloa.

Ollaankumpikin herkkusuita ja mieskin syö karkkia ihan kamalasti ,mutta ei se missään näy koska työ ja harrastus on niin fyysistä.

Olimme jo tavatessamme lihava ja laiha... mutta nyt se ero on vielä korostunut ajan myötä.

Mies ei ole huomautellut vaikka varmaan inhoaa mun läskejä!

On varmaan siksi hiljaa koska tietää että nuorena sairastin anoreksiaa ja ei halua että aloitan uudellaan saman shown.

Vierailija
7/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kropaltamme ollaan samanlaisia. Harrastetaan molemmat liikuntaa 4-5 krt/ viikossa.

Vierailija
8/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mies on vielä pitkäkin, niin eniten arjessa mun näkökulmasta näkyy se, että mies vie sängyssä tosi paljon tilaa. Eli mun puolella sänkyä saattaa nukkua minä ja kaksi lasta, miehen puolella mies. Aika usein tulee mieleen, että jos olisi pienempi mies, niin mullakin olisi enemmän tilaa nukkua, eikä tarvis olla aamulla lihakset jäykkänä.

Vierailija
9/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudeltamme olemme suurinpiirtin samoissa mitoissa.

Eipä tuo arjessa juurikaan näy, miksi pitäisi? Mies on hoikka, mutta syö minua epäterveellisemmin ja enemmän. Kunto on myös heikompi kuin minulla.

Vierailija
10/10 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa ei näy mitenkään. Minä käyn kuntosalilla ja liikun vapaa-aikana ja mies on kotosalla ja syö. =) ihme kun hän ei ole lihavempi ja minä laihempi. Tiedän mitkä ovat omat kompastuskiveni....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä