Olen 44 eikä mulla ole juurikaan työhistoriaa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Ap älä välitä noista pahaa toivovista kommenteista. Niillä taitaa mennä huonommin kuin sulla. Kukaan täysjärkinen ihminen ei kohtele toisia niin edes netissä. Työ tai sen puute ei määritä sun arvoasi. Onnea ja myötätuulta elämääsi!
En mä niistä välitäkään. Hyvää kesää sulle! 💐
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi näin kävi, kulkeeko ns suvussa?
Mussa on joku vika. Ei kulje suvussa.
Ap
Tätä in varmaan selvitelty ja itsekin olet pohtinut: mikä se vika voisi olla? Missä kohtaa alkoi homma sakata?
Ei oikeastaan ole koskaan selvitelty vaikka homma alkoi sakata jo lapsuudessa. Mitään selittäviä diagnooseja mulla ei siis ole.
Ap
Koerkomeyyä järjestelmä petti? Kuulostaa siltä. Entäpä vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen reipas ja aikaansaava työntekijä, mutta myös hiljainen ja ahdistunut, ja koskaan ei ole määräaikaisia työsuhteita jatkettu pidemmiksi. Sen sijaan paljon pälättävät, mutta työt hutiloiden tekevät saavat vakipaikkoja. Myös kyynärpäätekniikkaa käyttävät ja itsestään meteliä pitävät vievät kaikki projektit, vaikka mitään näyttöä pätevyydestä ei olisi. Itse en vain taivu sellaiseen showhun. Vaikea tällä rikkonaisella työhistorialla saada enää mitään kunnon töitä.
Et ole. Oot joku autisti joka vaan murjottaa nurkassa. Ei sellaista kukaan halua katsoa.
Käsittääkseni en ole, olen ystävänä pidetty ja ihan normi kohteliaat vuorovaikutustavat omaava, mutten vain ole puhelias. Mutta, olen olemassa. Pitäisikö minun olla töissä vai ei kaltaisesi nihilistin mielestä?
-Ja pahoittelut ap:lle tästä sivukommentoinnista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mistä saat rahaa?
Työttömyyskassasta ja kelasta.
Ap
No et saa. Työttömyyskassasta saa rahaa vain jos on oikeutettu ansiosidonnaiseen ja se taas vaatii yhtenäisiä työssäolojaksoja säännöllisesti.
Eli paljastuit trolliksi saman tien.
Näin tiesinkin, mutta oli pakko vähän trollata ap:tä 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mistä saat rahaa?
Ap
No et saa. Työttömyyskassasta saa rahaa vain jos on oikeutettu ansiosidonnaiseen ja se taas vaatii yhtenäisiä työssäolojaksoja säännöllisesti.
Ei vaadi yhtenäisiä työssäolojaksoja säännöllisesti. Ennen viime syksyn lakimuutosta riitti 6 kk työskentelyä tarkastelujakson aikana ja työttömyyskassaan olen kuulunut jo vuosikausia.
Ap
Pillun hintaa et vielä kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Pillun hintaa et vielä kertonut?
Tämä kiinnostaa minuakin. Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mistä saat rahaa?
Ap
Ei vaadi yhtenäisiä työssäolojaksoja säännöllisesti. Ennen viime syksyn lakimuutosta riitti 6 kk työskentelyä tarkastelujakson aikana ja työttömyyskassaan olen kuulunut jo vuosikausia.
Ap
Aloituksessa kerroit nimenomaan että sinulla ei ole juurikaan työhistoriaa. Ja nyt on sitten kuitenkin säännöllisesti vähintään 6kk pituisia.
Joten miten se nyt siis menikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi näin kävi, kulkeeko ns suvussa?
Mussa on joku vika. Ei kulje suvussa.
Ap
Tätä in varmaan selvitelty ja itsekin olet pohtinut: mikä se vika voisi olla? Missä kohtaa alkoi homma sakata?
Ei oikeastaan ole koskaan selvitelty vaikka homma alkoi sakata jo lapsuudessa. Mitään selittäviä diagnooseja mulla ei siis ole.
Ap
Koerkomeyyä järjestelmä petti? Kuulostaa siltä. Entäpä vanhemmat?
Sain koulussa hyviä numeroita ja koulumenestystä pidettiin jonain hyvinvoinnin mittarina muinoin. Ei ketään kiinnostanut vaikka olin satoja tunteja pois koulusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mistä saat rahaa?
Ap
Ap
Aloituksessa kerroit nimenomaan että sinulla ei ole juurikaan työhistoriaa. Ja nyt on sitten kuitenkin säännöllisesti vähintään 6kk pituisia.
Joten miten se nyt siis menikään?
Mistä tuon säännöllisen nyt revit? Mulla ei ole juurikaan työhistoriaa eikä esim. yhtäkään vakituista työpaikkaa. Et näköjään ymmärrä ansiosidonnaisesta yhtään mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin huono työntekijä että kukaan ei palkkaa sinua?
Vastakysymys, mistä kukaan tietää onko tuo huono vai hyvä työntekijä, kun ei ole töissä ollut?
Entä jos on huono työntekijä, meillä noin 30% työntekijöistä on super huonoja työntekijöitä, joista valtaosa haluaisi eroon!
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vaan se pillun hinta?
10 000 euroa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut kirjailijan uraa? Voisit kirjoittaa esim. nuorten jännityskirjoja.
Tää maahan on täynnä työttömiä, jotka ovat muka kirjailijoita tai maalareita tai jotain taidehörhöjä, siis suomeksi työttömiä, mutta jostain ihmeen syystä saavat tukien päälle jotain apurahoja ja istuvat aamusta iltaa lähibaareissa.
En ymmärrä miten sitä taidetta luodaan sillä apurahalla, jos oikeasti on 7 päivää viikossa noin klo 11-23 lähibaarissa, jota olohuoneekseen kutsuvat???
"Mistä tuon säännöllisen nyt revit? "
Olet kuulemma kuulunut kassaan jo vuosia. Miksi ihmeessä olet sinne liittynyt ja maksat maksut jos sinulla on vain ihan jonain harvoina vuosina jotain hyötyä?
"Mulla ei ole juurikaan työhistoriaa eikä esim. yhtäkään vakituista työpaikkaa."
En minä vakituisia väittänytkään olevan. Mutta jos olet saanut kuitenkin useita kertoja kassasta ansiosidonnaista niin olet sinä nyt ollut useina eri vuosina myös yhtäjaksoisesti sen puoli vuotta töissä.
"Et näköjään ymmärrä ansiosidonnaisesta yhtään mitään."
Sinä olet trolli ja siksi sinä et ymmärrä. Minä olen työssä ja kuulunut kassaan 30 vuotta joten minä tiedän.
Montako prosenttia näistä viesteistä on itsesi kirjoittamia? 97%?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla täysin turha ihminen?
Mitä jos vaikka 40 vuotta työ on tuottaa voittoa jollekin Tiimarille tai Plantagenille tai muulle, joka sitten vain lopettaa toiminnan, missä se 40 vuoden työ on?
Eikö tuo työ katoa savuna ilmaan ja on tavallaan ihan sama, olisiko sitä tehty vai ei, kun ei koko yritystäkään enää ole?
Ja näinhän voi käydä melkein mille yritykselle tahansa!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa pillu? Sulta lähtee varmaan halvalla..
Tämähän se on mihin ihmisarvoa polkeva perskokkarihallitus tähtää: naiset pakotetaan myymään itseään, kun oikeita töitä ei vain ole. Tosin ehkä raksamiehetkin joutuvat siihen kohta, kun työt on viety heiltäkin.
Näin arvelinkin.