Miten lopettaa keskustelu kohteliaasti Tinderissä jos kiinnostus lopahtaa heti alkuunsa?
Usein käy niin, että kuvat voivat olla ihan lupaavia mutta keskustelun alettua tuleekin ilmi ettei syystä tai toisesta synkkaa tarpeeksi. Joko keskustelu ei edes lähde lentoon, tai sitten toinen on epäilyttävän innokas ja esim. ehdottaa välittömästi tapaamista vaikka asuu todella kaukana eikä ole yrittänyt edes tutustua ennen sitä. Joskus käy myös niin, että keskustelu etenee esim. numeroiden tai sometilien vaihtamisen tasolle ja sitten niistä paljastuu jotain, mikä tappaakin kiinnostuksen. Esim. tinderin kuvat olivat lupaavia, mutta somekuvissa on jotain mikä saa epäilykset heräämään tai sitten vain tajuaa että tyyppi on oikein mukava mutta ei vain tarpeeksi sopiva itselle. Syy voi olla myös jokin ihan pikkuasia, mikä on liian pieni jotta sen kehtaisi ottaa esille tai myöntää toiselle.
Ghostaaminen on epäkohteliasta, mutta miten hyvät tyypit menettelee tuossa kohtaa? Sanooko joku muka oikeasti muutaman viestin jälkeen, että hei, ei tästä nyt taidakaan tulla mitään mutta kiitos kun ehdotit treffejä? Tuntuu että on tavallisempaa ja joskus jopa armollisempaa, että jätetään vain vastaamatta ja lopulta poistetaan match kaikessa hiljaisuudessa. En tiedä haluaisinko itsekään kuulla heti kättelyssä esim. että, kirjoitustyylisi ei nyt sytytäkään niin kuin luulin tai että katsoin instakuvasi ja tulkitsin elämäntyyliäsi profiilista ihan väärin. Onko se niin väärin ghostata, vai miten ilmoittaa kohteliaasti että keskustelu olikin tässä? Sitten on tietysti jo ihan eri asia ja todella tylyä, jos on ehditty jo sopimaan tapaamisesta. Mielestäni silloin jokainen on velvollinen ilmoittamaan, että joutuukin perumaan. Sama jos on ehditty jutella jo pidempään, mutta parit ekat viestit ja yhteyden tunnustelu eivät mielestäni vielä sido yhtikäs mihinkään.
Kommentit (34)
By the way you have good milkmachine
Vierailija kirjoitti:
Alkoi ihan kiinnostamaan, mikä pieni asia somekuvissa voi olla kiinnostuksen totaalisesti sammuttavaa...
Näkyikö kuvassa pöydällä väärän puolueen jäsenkirja tai jättimäinen lemmikkikoira sängyssä tms.?
Naisen tatskat ja minimalistinen sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs sanoi minulle kerran englanniksi, sorry, youre very nice but We are not a match.
Tämä on hyvin kohtelias ja normaali ihminen ottaa tämän hyvin. Mutta suomimies saattaa silti saada raivot, koska misogynia on niin suurta. Ei hyväksytä sitä, että nainen saa valita.
Eräs teki minulle niin, että jätti asian siihen, mutta sitten laittoi viestiä kännissä ja alkoi penäämään, että onko minulla joku toinen mies. En siis ollut edes tavannut häntä koskaan, chatteja taisi olla ollut 1-2.
Tämän vuoksi en enää edes jaksa tutustua netissä miehiin. Kun ostaa veikkauksen arvan niin pahimmillaan ei tule voittoa. Tinderissä voi joutua rikoksen uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs sanoi minulle kerran englanniksi, sorry, youre very nice but We are not a match.
Tämä on hyvin kohtelias ja normaali ihminen ottaa tämän hyvin. Mutta suomimies saattaa silti saada raivot, koska misogynia on niin suurta. Ei hyväksytä sitä, että nainen saa valita.
Eräs teki minulle niin, että jätti asian siihen, mutta sitten laittoi viestiä kännissä ja alkoi penäämään, että onko minulla joku toinen mies. En siis ollut edes tavannut häntä koskaan, chatteja taisi olla ollut 1-2.
Olen mies.
Älä ghostaa miestä, jonka olet jo tavannut livenä. Jos et ole vielä tavannut, se on sallitumpaa. Suosittelen silti sanomaan jotain. Itsevarmuutesikin kasvaa kun saat sen suoraan sanotuksi. Sinulla on lopulta hyvä olo oman käytöksesi vuoksi - siitä huolimatta miten mies reogoi.
Jos sinulle tulee olo ettei suhde toimisi, älä välttele miestä, vaan sanot mahdollisimman pian totuuden omin sanoin mutta suoraan ja lempeästi, esimerkiksi: Hei, kiitos tosi paljon keskustelusta, nautin siitä tosi paljon, mutta en näe meidän suhteen etenevän tästä. Toivon sulle parasta ja että löydät mitä etsit. tai On ollut kiva puhua sun kanssa. Valitettavasti meillä on aika eri arvomaailma ja me nähdään tulevaisuus eri tavalla. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että löydät itsellesi sen oikean.
Mun profiilissa lukee että pelkkä seksiseura ei kiinnosta. Silti suurin osa miehistä muutaman viestin jälkeen kirjoittaa jotain, kuten viimesin tindermies: haluat varmaan tavata vaan ku oot kiimanen. ?? Sit vaan ghostaan, en ees jaksa enää vastata.
Vierailija kirjoitti:
Konkarina voin sanoa, että on aivan yksi hailee, mitä sanot miehelle. Jos sanot ei, hän voi saada raivarit. Jos sanoo ei kiitos, hän vio saada raivarit. Jos et sano mitään, hän voi saada raivarit. Oikeastaan kaikki joka ei vastaa hänen psykoosiaan, voi johtaa raivareihin. Jos näin käy niin älä reagoi mitenkään.
Sitten voi miettiä, että mikseivät naiset ole tinderissä, kun joutuu koko ajan diilaamaan näiden
Tämän voin hetkeksi Tinderiin palanneena allekirjoittaa. Kun kerron ettemme sovi yhteen, aletaan pokkana vängätä, että kylläpäs sovimme. Ikään kuin se olisi asia mikä ei riippuisi minun mielipiteestäni mitenkään. Saatetaan myös vaatia perusteluja ja jos vaivaudun kertomaan, aletaan niistä haukkua. Eipähän ihmetytä enää sen jälkeen että tyyppi on vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun profiilissa lukee että pelkkä seksiseura ei kiinnosta. Silti suurin osa miehistä muutaman viestin jälkeen kirjoittaa jotain, kuten viimesin tindermies: haluat varmaan tavata vaan ku oot kiimanen. ?? Sit vaan ghostaan, en ees jaksa enää vastata.
No olitko kiimainen kun tinderiin päädyit?
Voit saan sanoa että tuntuu että ei tästä taida mitään tulla.
Jos mies oikeasti loukkaa sinua jotenkin, kuten puhuu ilkeästi vaikka uskonnostasi tai haaveistasi, tai vaikka kysyy sinulta jotain seksuaalista tällöin sinun ei tietenkään tarvitse alkaa mitään selitellä erilaisita arvomaailmoistanne, vaan se on suoraan esto ja mätsin poisto.
Vierailija kirjoitti:
Voit saan sanoa että tuntuu että ei tästä taida mitään tulla.
Tästä ei tule mitään. Piste. Hyvää jatkoa!