Voiko kolmen alatiesynnytyksen jälkeen enää ikinä olla tiukka?
Kommentit (27)
Palautuminen riippuu eniten kudostyypistä, ei lihastreenistä. Samoin kudostyypistä riippuu tuleeko raskausarpia vai ei. Ei voi tietää etukäteen...
Kokemusta on, mä en ymmärrä tota väljyys hommaa, taitaa olla pili vähän pieni
Siis jos enne synnytystä on sopiva ja sitten kun on pitkään kestänyt synnytys ja pillu venynyt paljon eikä treenikuulat siihen auta, niin sittenkökö pili on vähän pieni?
Hyvä säkä käynyt sulla, kun muija on hyvin palautunut. Ei sitä väljyyttä voi ymmärtää, ellei ole sattunut omalle kohdalle...
Kokemusta on, mä en ymmärrä tota väljyys hommaa, taitaa olla pili vähän pieni
ja treenaamalla ne saa tiukaksi ja toimimaan, treenaamatta löpsistyy ja löllähtää, ihan kuin vaikka vatsalihaksetkin.
isohkoja vauvoja kaikki. Tiukka olen vieläkin.
Tästä aika monen miehen mielipide ;-) Sen verran olen treenannut, että lihaksilla seksin aikana puristaessa saattaa mies kommentoida, et lopeta, sattuu.
mielipideasia, joko on tiukka tai sitten ei. Minä olen jostain syystä pysynyt tiukkana kolmen synnytyksen jälkeenkin ilman mitään jumppaamisia. Toki hieman olen löystynyt, mutta kun alunperin olin liiankin tiukka, niin nyt olen inhimillisen tiukka.
Mulla on takana kaks synnytystä. Nyt tokasta on puolisen vuotta. Ekasta n. 3 v. Mulla on (itse diagnosoimani) peräsuolen laskeuma ja mielestäni myös lievä virtarakon laskeuma. Ehkä tuosta syystä alapää on aikas löysä. Pelkään, ettei millään jumpilla oo apua siihen. Eli tavallaa kai emättimen seinämässä on alueita, jossa kudos on venynyt pysyvästi. Mieskin on huomannut löysyyteni. Pystyy kyllä laukeamaan kuitenkin.
Meillä ei ole enää tiukkaa tarjolla edes yhden synnytyksen jälkeen. Eikä auta treenaus, 2 vuotta treenattu. Toisilla kudokset ovat kai paremmin palautuvia. Voiko tällaiseen vaikuttaa, jos on yleisesti huono lihaskunto/heikot lihakset kaikkialla kehossa?
Mulla on takana kaks synnytystä. Nyt tokasta on puolisen vuotta. Ekasta n. 3 v. Mulla on (itse diagnosoimani) peräsuolen laskeuma ja mielestäni myös lievä virtarakon laskeuma. Ehkä tuosta syystä alapää on aikas löysä. Pelkään, ettei millään jumpilla oo apua siihen. Eli tavallaa kai emättimen seinämässä on alueita, jossa kudos on venynyt pysyvästi. Mieskin on huomannut löysyyteni. Pystyy kyllä laukeamaan kuitenkin.
Olet siis jo etukäteen tietoinen siitä, että jumpasta ei ole apua.
Alkuperäiselle kuitenkin tiedoksi, kyllä jumppaamalla oikeita lihaksia , siitä voi tulla parempikin kuin ennen synnytyksiä. Meillä ainakin kävi niin, mutta ei ollut käytössä kuulia, vain sormi alkuun. Sormikin tarvittiin vain sen vuoksi, että tuli tieto siitä mitä lihasta kannatti eniten treenata.
kuin yhdynnässä ja masturboidessa noita lihaksia tulee tietysti käytettyä. Musta olin paljon löysempi synnytysten jälkeen, sillon oli hyvä jos sinne suunnalle tähtäsi niin aina luiskahti sisään. Nyt pitää taas haeskella oikeaa kulmaa... Olen ollut vain kahden miehen kanssa (erosin viime talvena) synnytysten jälkeen ja exäni mielestä ei ollut vikaa (saattoi olla kohtelias) hyvin sain orgasmin ja niin hänkin, varsin nopeasti, tosin tunto huomattavasti parempi takaapäin, mutta hän ei mikään iso vaan keskimääräistä pienempi. Tämä toinen mies oli vielä pienempi tapaus ja aika nopeasti tuli häneltäkin, mutta itse ei oikein saanut tuntumaa, hän sanoi myös että "hyvän tuntuinen" olen...kaksi sormea jos laitan sisään niin tiukkaa tekee ja puristuksen tunnen.
Joten varmaan olen löysempi kuin ennen, mutta ainakin nautin seksistä enemmän ja jos vaikka sellaisen keskiverto varustuksen omaavan löytäisi, niin eiköhän...Ei liian isokaan hyvä ole, ekalla poikaystävällä oli sellainen ja seksi sattui useimmiten, vaikka olen aina luonnostaan todella kostea.
(ID 829294)
Hiukan ristiriitainen tuo tekstisi.
Olet ollut vain kahden kanssa, mutta kalujen kokoja oli jo kolme.
Onko se keskimääräinen koko täältä palstoilta, noin 20 senttiä?
Mutta asiaan. Osaat ilmeisesti käyttää niitä lihaksia ihan luonnostaan, niin ei tarvitse erikseen ajatella treenaamista. Kyllähän ne vähän aikaa on "pois pelistä" kun synnyttää, mutta käyttäessä alkavat pelaamaan.
"Olen ollut vain kahden miehen kanssa (erosin viime talvena) synnytysten jälkeen"
Siis vain kahden miehen kanssa SYNNYTYSTEN JÄLKEEN.
(ID 829294)
Hiukan ristiriitainen tuo tekstisi.
Olet ollut vain kahden kanssa, mutta kalujen kokoja oli jo kolme.
ja on tosi tiukka, en tiedä onko yhdyntöjen määrä niin suuri että on pitänyt pillun tiukkana, imetysten ja raskauksien aikana panoja 2-3 päivässä ja tällä hetkellä 1-2 päivässä, ikää 40v ja pillu yhtä tiukka kuin ennen synnytyksiä.
aviomies
Ehkä sekin vaikuttaa, että pysynyt tiukkana, kun ei kuitenkaan usein jyystetä.
imetysten ja raskauksien aikana panoja 2-3 päivässä ja tällä hetkellä 1-2 päivässä
aviomies
että tavara kuluu ja löystyy käytössä.
seksihän on aivan parasta jumppaa ilolihaksille,
joten eipä sitten liene ihmekään että sellaisilla naisilla jotka harrastaa seksiä tiuhempaan tahtiin, on usein paikatkin hyvässä kunnossa.
sen sijaan ne miehet itkee messuhalleista, jotka ei ilmeisesti osaa tyydyttääkään naisiaan ollenkaan,
ja silloin seksin määräkin korreloi laatuun kun ei naisia nappaa homma josta jää vain vitutus päällimmäiseksi itselle.
ei sitten ihme että paikat rapistuu käytön puutteessa.
orgasmi on parasta pillujumppaa, todella voimkasta lihassupistelua, ja sen parempi orgasmi mitä paremmassa kunnossa lihakset ovat.
Ehkä sekin vaikuttaa, että pysynyt tiukkana, kun ei kuitenkaan usein jyystetä.
että vain puristelen lihaksia vatsallani maaten, en tarvitse käsiä, enkä leluja. Se on hyvä siinä mielessä, että lihaksia tulee treenattua. Huono siinä mielessä että ihmeempiä kicksejä en saa suuseksistä ja klitoriksen hivelystä, ne tuntuu kyllä hyvältä, mutta en saa orkkua.
Ja kumppaneita on vaikka kuinka iso liuta ollut JOSKUS, mutta eroni jälkeen vain yksi. Ja keskimääräisellä tarkoitan sellaista 10-15cm, exällä ja sen jälkeisellä oli alle 10cm luulisin, en todellakaan ole mittaillut, mutta on niitä sen verran nähty, että tiedän mikä on pieni ja mikä tavallinen, 20c m on kai jättisuuri, ei ole vastaan moisia tullut, eikä tarvitse. Pienen kanssa on nautinnollista oikeassa asennossa ja kunnon esileikillä.
Kun se tehdään oikein, suihkulla tai tehokkaalla hieromalaitteella(esim. Hitachi Magic Wand) niin takuuvarmasti saat orkun. Et yksinkertaisesti voi olla saamatta.
Huono siinä mielessä että ihmeempiä kicksejä en saa suuseksistä ja klitoriksen hivelystä, ne tuntuu kyllä hyvältä, mutta en saa orkkua.
Otin taas pitkästä aikaa geishapallot käyttöön muutama viikko sitten. Nyt huomaan (ja mieskin) pillun tiukentuneen ja lihaksien voimistuneen jo huomattavasti.
Kaksi synnytystä kokenut.