Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero kun lapset pieniä vai sinnitellä yhdessä?

Vierailija
10.06.2025 |

Meillä on kolme alle kouluikäistä lasta. On nyt minun harteillani, haluanko jatkaa liittoamme. Olen aika varma, että ero on ainut vaihtoehto, sen verran monta vuotta nyt yritetty saada toimimaan asioita mutta kun ei suju.

Jään asumaan meidän taloon, jotta lasten olosuhteet pysyvät mahdollisimman vakaina. Vielä ei ole selvää, jääkö isä edes samalle paikkakunnalle, mutta hänellä tarkoitus nähdä lapsia mahdollisimman paljon. 

Aivan järkyttävä olo, kun lasten elämä menee sekaisin. En vain tiedä, onko sekään hyvä että näkevät vain huonon suhteen mallin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitainen koti on todennäköisesti pahempi ympäristö lapsille kasvaa kuin eronneiden vanhempien kodit. Näin oli ainakin omalla kohdallani. Kärsin mielenterveysongelmista yhä aikuisena, joka mielestäni johtuu paljolti vanhempien pahoinvoinnista riitaisassa suhteessa. Toivoisin, että olisivat eronneet. Surullista on käydä heitä tapaamassa näin keski-ikäisenäkin, kun edelleen ovat yhdessä ja riitelevät tuon tuostakin. 

Vierailija
42/42 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että niin helposti tarjotaan tuota erovaihtoehtoa ratkaisuksi. 

Mieti mieluummin, miksi joskus aiemmin menitte yhteen. Ja onko miehessäsi edelleen niitä piirteitä, joita rakastat?

Mieti rehellisesti, miten avioero vaikuttaisi sinuun? Entä lapsiin? Monesti avioero nähdään oljenkortena, joka poistaa ongelmat. Se poistaa joitain ongelmia, mutta tilalle tulee muita ongelmia

Mieti myös omaa käytöstäsi? Haluatko muuttaa toista sellaiseksi kuin itse haluat? Rakastatko ja kunnioitatko häntä? Voisitko itse lakata odottamasta liikoja? Onko mahdollista tuoda sitä omaa rakkautta, kiitollisuutta myös miehesi tietoon? Testaapa auttaako se, että oletkin rakastava puolisoasi kohtaan. Ja tiedoksi, tämä ei ole mitään alistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä