Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän milloin TE-palvelusta ollaan yhteydessä?

Vierailija
10.06.2025 |

Helmikuussa on päättynyt viimeisin suunnitelma eli nyt mennyt yli neljä kuukautta. Kerran oli saman tapainen juttu eli oli mennyt useampi kuukausi ja, kun ajattelin, että tuskin soittavat kesän aikana enää, kun ei ollut juhannukseen mennessä kuulunut mitään ja oletin virkailijan olevan kesälomalla niin tulikin soitto heti juhannuksen jälkeen. Eivät ilmeisesti voi koskaan antaa olla kesääkään rauhassa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyteni (ensimmäistä kertaa) alkaa juhannuksen jälkeen. Olen silloin ulkomailla ja palaan Suomeen 26.6. Soittavatko he yleensä heti samana päivänä, kun  jää työttömäksi? Minulla ei ole aavistustakaan, miten tämä toimii, ja mitä tapahtuu, jos minulla ei ole puhelinta mukanani? Yleensä pidän sen hotellin kaapissa, kun olen ulkona kävelemässä tms. En halua tehdä mitään väärin. :( 

Vierailija
62/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun voi olla yhteydessä vaikka heti. Sain vapautuksen 3kk säännöstä eli ei ole tarvinnut hakea töitä koska minulla ihan mahdoton tilanne. Olen kuitenkin ollut reipas ja viikossa tehnyt ainakin 10 hakemusta. Haluan pois tästä p skamaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle järjestettiin työvoimaneuvojan kanssa tapaaminen nokkakkain ensi viikolle. Suunnitelmani olisi kuulunut uusia jo tällä viikolla, mutta siellä vetkuttelivat yhteydenoton kanssa ja kun lopulta ottivat yhteytä, niin laittoivat tapaamisen nenätysten juhannusviikolle. Koitin anoa tapaamisen aikaistamista, mutta ei kuulemma millään käy, että olisin mennyt jo aikaisemmin. 😡 Onko tuollainen siis ihan täyttä k-päisyyttä vai vaan sattumaa? En tiedä. Olen kumminkin jo osa-aikatyössä, toivottavasti pääsen koko p-leen paskalafkasta ikuisesti eroon.

Ihmiset on normaalisti töissäkin juhannusviikolla, tiedoksi jos joskus kokopäivätöitä saat

Olen lukuisia kertoja ollut töissä juhannuksena ja myös kokopäivätöissä. Älä sinä luule tietäväsi jotain tunte

Jos sulla tulee asiaa vaikka verottajalle, mutta on juhannusviikko, niin jätätkö soittamatta koska et halua juhannusviikolla häiritä? 😂

Vierailija
64/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyteni (ensimmäistä kertaa) alkaa juhannuksen jälkeen. Olen silloin ulkomailla ja palaan Suomeen 26.6. Soittavatko he yleensä heti samana päivänä, kun  jää työttömäksi? Minulla ei ole aavistustakaan, miten tämä toimii, ja mitä tapahtuu, jos minulla ei ole puhelinta mukanani? Yleensä pidän sen hotellin kaapissa, kun olen ulkona kävelemässä tms. En halua tehdä mitään väärin. :( 

Ilmottaudu työttömäksi vasta kun palaat. Huonolla säkällä saat muuten karenssia. 

Vierailija
65/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos infosta, mutta olen jo lisännyt päivämäärän järjestelmään :( enkä voi sitä enää muuttaa. Ehkä sinne voisi soittaa ja selittää tilanteen. Olisi todella hyvä, jos he lähettäisivät tekstiviestin, mutta ei voi tietää, toimiiko se näin. Yleensä olen aina tavoitettavissa.

Vierailija
66/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos infosta, mutta olen jo lisännyt päivämäärän järjestelmään :( enkä voi sitä enää muuttaa. Ehkä sinne voisi soittaa ja selittää tilanteen. Olisi todella hyvä, jos he lähettäisivät tekstiviestin, mutta ei voi tietää, toimiiko se näin. Yleensä olen aina tavoitettavissa.

Voit laittaa työllisyysalueelle yhteydenottopyynnön Työmarkkinatorin kautta, ja pyytää siinä että sinulle laitetaan viesti ennen soittoa ja/tai että voit tulla alkuhaastatteluun vasta pvm x.x. jälkeen. Ellei matkasi kestä pitkään.

Vierailija
67/67 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos infosta! <3

Ei ole pitkä matka, voin tavata heidät jo 27.6 tai 30.6, jos he niin haluavat.