Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksuaalista asiaa tai tapahtumaa olet jäänyt katumaan.

Vierailija
10.06.2025 |

Itsellä 2 tapausta..

Olin vielä neitsyt 18v. Otin kaksi liftaria28 ja 31v kyytiin. He pyysivät minut mökille saunomaan. Vihjaillen että olis muutakin kivaa tarjolla.  Ujo poika kiitti tarjouksesta ja lähti kotiin.

2. Vaimon kanssa oli mennyt jo kauan huonosti. Olin eräs lauantai radalla ja jo alkuillasta tapasin naisen.. Nainen oli lumoavan kaunis ihan mielettömällä kropalla varustettu. Juteltiin koko ilta. Kello oli jotain 23.00 kun nainen teki aloitteen. Kysyi haluanko lähteä hänen luo yöksi. En lähtenyt. Lähdin kotiin.  Maanantaina vaimo kertoi hakeneensa eroa.. Otin ASAP yhteyttä tähän lauantai naiseen joka totesi minulla olleen mahdollisuuden se meni.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampi kaduttamaan jäänyt tapaus parinetsimisen alkuajoilta, kun baarissa hyvä nainen meni ohi sen vuoksi, että en tajunnut siinä hetkessä sitä sänkyyn pääsemisen potentiaalia. Olisi pitänyt vain vähän ehdottaa tai sanoa oikeassa kohtaa kyllä. Mutta eihän sitä tajunnut, kuin jälkeenpäin. Toisaalta harmittamaan on jäänyt myös suhmurointi parin liian helpon ja huomiohakuisen "polkupyörän" kanssa, niistä jutuista kuuli vielä vuosia myöhemminkin.

Eniten kaduttamaan jäänyt moka tapahtui ekan oikean tyttöystävän kanssa päälle parikymppisenä. Sain suhteesta valtavan itsetuntoboostin ja aloin jo suhteen aikana säätämään toisen kanssa. Muutenkin jälkikäteen arvioituna olin siinä suhteessa aika mulkvist ja nainen jäi vähälle huomiolle. Jokatapauksessa erottiin ja minulle oli maailma avoinna ja muutaman kuukauden sisällä säädin kolmen eri naisen kanssa, mutta p*llua ei meinannut heiltä irrota. Exä sitten lähestyi uusi alku mielessään ja päädyttiin sänkyyn pari kertaa, kunnes erään seksikerran jälkeen paljastui tökeröllä tavalla, että minulla oli muuta meneillään. Se sattui exää kovasti, mikä on jäänyt minua kaduttamaan. Olin tuolloin huono valehtelemaan ja muutenkin avoin. Myöhemmässä elämässä on myös ollut kaksi naista yhtä aikaa, mutta ne tapaukset hoituivat hyvillä valheilla ja laskelmoinnilla.

Kun tuolloin aikanaan exää loukkasin, niin oli muuten seuraava päivä, kun sitten sainkin yhdeltä säädöltä.

Vierailija
62/65 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin tytär.  Sinkkukausi meneillään ja hiljainen aika kun ei oikein jaksanut etsiä seuraa. Kaverin 22v nuorempi tytär sitten sattui samaan paikkaan kun itse. Molemmat ihan h.....n kännissä. Vietettiin yhteinen yö josta kaveri sitten sai tietää ja 30v ystävyys oli siinä.

Onpa pikkumainen kaveri, hyvä kun pääsit hänestä eroon, ansaitset parempaa. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin haluaa. Kysy vaikka ihmissuhteiden asiantuntijoilta ja seksuaaliterapeuteilta.

No eihän toi nyt oikeasti kovin paha juttu ole. Kuitenkin kyseessä 25 ja 47v ihmiset. 

Ei tietenkään ole, aikuisilla on täysi oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri kuten haluaa. Typerää ja moraalitonta kaverilta pistä

Ihmisillä on kyllä myös oikeus valita kaverinsa ihan millä tahansa kriteerillä. Ihme moralisointia puuttua siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rannalla yhden ainakin sen rannan mittapuulla hyvin kauniin naisen kanssa silmäpeliä. Nainen nousi, tuli minun luokseni ja pyysi tupakkaa. Minä hyveellisenä vastaan, että en polta. Naisen ilme vähän hyytyi. No meni sitten seuraavan jätkän luokse. 

Vierailija
64/65 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa vastauksia kadutaan sitä, että on hölmöyttään tai ujouttaan jättänyt tilaisuuden käyttämättä.

Näinhän ne saattohoitajatkin kertovat että kuolinvuoteella kadutaan asioita jotka jätettiin tekemättä vaikka olisi ollut mahdollisuus ja menetettyjä tilaisuuksia joihin ei tartuttu.

Kaikki ne typeryydet jotka tuli tehtyä on ehditty vatvoa puhki jo elämän aikana.

Vierailija
65/65 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin mökillä yhden vanhemman sukulaisen ja hänen vaimonsa kanssa. Mies ehdotti, että naisin hänen vaimoaan. Vaimo piti nuorista hoikista miehistä ja että miehelle olisi ok, jos panisin häntä. He olivat jotai 45 - 50 vuotiaita. Vaimo oli koko loman ajan pienissä bikineissä, joista rinnat pursusivat kiihottavasti. Olin ujo poika ja kieltäydyin sanoen, että eihän sitä nyt voi semmoista tehdä. Tämä harmittaa vieläkin. Nyt ymmärrän hyvin, että hyvässä pitkässä suhteessa voi tuollaista tehdä ja se vain piristää suhdetta. Monihan fantasioi katselevansa ja kuuntelevansa, kun omaa puolisoa naidaan ja sitten jälkiliukkaille pääsemisestä.

Toki jotkut koulupoikaiän tyttöjen väkisin kopeloinnit kaduttavat. Se oli tökeröä käytöstä omalta puolelta, mutta johtui kokemattomuudesta.