Mitä seksuaalista asiaa tai tapahtumaa olet jäänyt katumaan.
Itsellä 2 tapausta..
Olin vielä neitsyt 18v. Otin kaksi liftaria28 ja 31v kyytiin. He pyysivät minut mökille saunomaan. Vihjaillen että olis muutakin kivaa tarjolla. Ujo poika kiitti tarjouksesta ja lähti kotiin.
2. Vaimon kanssa oli mennyt jo kauan huonosti. Olin eräs lauantai radalla ja jo alkuillasta tapasin naisen.. Nainen oli lumoavan kaunis ihan mielettömällä kropalla varustettu. Juteltiin koko ilta. Kello oli jotain 23.00 kun nainen teki aloitteen. Kysyi haluanko lähteä hänen luo yöksi. En lähtenyt. Lähdin kotiin. Maanantaina vaimo kertoi hakeneensa eroa.. Otin ASAP yhteyttä tähän lauantai naiseen joka totesi minulla olleen mahdollisuuden se meni.
Kommentit (65)
1. Yksi mies pyysi mökilleen. Lähdin. Ei olisi pitänyt.
Kaverin tytär. Sinkkukausi meneillään ja hiljainen aika kun ei oikein jaksanut etsiä seuraa. Kaverin 22v nuorempi tytär sitten sattui samaan paikkaan kun itse. Molemmat ihan h.....n kännissä. Vietettiin yhteinen yö josta kaveri sitten sai tietää ja 30v ystävyys oli siinä.
Ex vaimon hyvä kaveri. Sama kun edelle kännissä samaan paikkaan ja kiinnijäänti ex.älle. Joka sitten johti valtaviin ongelmiin yhteys huoltajuuden kannalta. Tuo seksikerta on mun ylivoimaisesti kallein.
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimon hyvä kaveri. Sama kun edelle kännissä samaan paikkaan ja kiinnijäänti ex.älle. Joka sitten johti valtaviin ongelmiin yhteys huoltajuuden kannalta. Tuo seksikerta on mun ylivoimaisesti kallein.
Aika pikkumaista tuon takia alkaa tehdä suuria ongelmia yhteishuoltajuuteen. Tehän olitte jo eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pikkumaista tuon takia alkaa tehdä suuria ongelmia yhteishuoltajuuteen. Tehän olitte jo eronneet.
Oltiin erottu ja lasten asiat sujuivat täydellisen hyvin. Kunnes tämä asia tuli julki. Sit oltiinkin oikeudessa ym mukavaa.
Polyamorisiin ihmisiin tutustuminen ja heidän kanssaan suhteissa oleminen. Menetin kaiken hyvän elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin tytär. Sinkkukausi meneillään ja hiljainen aika kun ei oikein jaksanut etsiä seuraa. Kaverin 22v nuorempi tytär sitten sattui samaan paikkaan kun itse. Molemmat ihan h.....n kännissä. Vietettiin yhteinen yö josta kaveri sitten sai tietää ja 30v ystävyys oli siinä.
Onpa pikkumainen kaveri, hyvä kun pääsit hänestä eroon, ansaitset parempaa. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin haluaa. Kysy vaikka ihmissuhteiden asiantuntijoilta ja seksuaaliterapeuteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa pikkumainen kaveri, hyvä kun pääsit hänestä eroon, ansaitset parempaa. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin haluaa. Kysy vaikka ihmissuhteiden asiantuntijoilta ja seksuaaliterapeuteilta.
No eihän toi nyt oikeasti kovin paha juttu ole. Kuitenkin kyseessä 25 ja 47v ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän toi nyt oikeasti kovin paha juttu ole. Kuitenkin kyseessä 25 ja 47v ihmiset.
Ei tietenkään ole, aikuisilla on täysi oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri kuten haluaa. Typerää ja moraalitonta kaverilta pistää pitkä ystävyys poikki tuollaisen takia.
"Olin vielä neitsyt 18v. Otin kaksi liftaria28 ja 31v kyytiin. He pyysivät minut mökille saunomaan. Vihjaillen että olis muutakin kivaa tarjolla. Ujo poika kiitti tarjouksesta ja lähti kotiin."
Oliko kaksi naista vai pariskunta?
Vierailija kirjoitti:
"Olin vielä neitsyt 18v. Otin kaksi liftaria28 ja 31v kyytiin. He pyysivät minut mökille saunomaan. Vihjaillen että olis muutakin kivaa tarjolla. Ujo poika kiitti tarjouksesta ja lähti kotiin."
Oliko kaksi naista vai pariskunta?
Pariskunta.....
Ois saanut 6 vuotta sitten jäädä tekemättä... Erehdyin kutsumaan silloisen poikaystävän isää isiksi. Siitä seurasi puolen vuoden helvetti, kunnes sain rohkeutta ottaa asian kouluterveydenhoitajan ja -kuraattorin kanssa puheeksi. Mies sai lopulta tuomion, muttei se mun traumoja poista.
Otin poikkeuksellisen isoa kalua tuhkaluukkuuni rajusti pari vuotta, nyt stefa vuotaa välillä.
T. Håkan.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka pissipillu ja aimo lastit kännispermaa syvällä siellä on tärkeämpää kuin 30 vuoden kaveruus.
Olisi pitänyt pitää rajoista paremmin kiinni. Miehet kävelevät aika helposti yli, jos ei ole tosi jämäkkä. En kadu mitään muuta. Seksi ei ole kovin iso asia muutenkaan elämässä, media vain ylikorostaa sitä nykyään. Ei se ola mikään elämän perustarve, jota ilman suurinpiirtein kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pitää rajoista paremmin kiinni. Miehet kävelevät aika helposti yli, jos ei ole tosi jämäkkä. En kadu mitään muuta. Seksi ei ole kovin iso asia muutenkaan elämässä, media vain ylikorostaa sitä nykyään. Ei se ola mikään elämän perustarve, jota ilman suurinpiirtein kuolee.
Seksi ei ole tärkeää, mutta roikut Vauvan seksipalstalla?
Nussin ex-työkaveria, mutta ei ottanut kunnolla eteen. Vaikka yleensä aina ottaa. Olisi voinut jäädä väliin.
Liftasin inttiaikana lomille. Kyydin tarjosi asuntoautollaan noin alta kolmekymppinen mies, komea ja lihaksikas. Sanoi olevansa ukkomies mutta reissaa kesälomalla mieluiten yksin. Ehdotti että pysähdytään yöpymään, hän ajaa minut aamulla perille asti. Ei rohkeus riittänyt jota harmittelin pitkään. Olisi pitänyt kokeilla mitä se "yöpyminen" olisi sisältänyt.
Solttupoika 90-luvulta.
Ei ole tarvinnut katua mitään. Nautintoa on tuotettu ja nautinto on aina saatu molemminpuolisesti.
Toki harmittaa, että "tilaisuuksia" on jäänyt käyttämättä eri syistä johtuen. 😉