Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seksuaalista asiaa tai tapahtumaa olet jäänyt katumaan.

Vierailija
10.06.2025 |

Itsellä 2 tapausta..

Olin vielä neitsyt 18v. Otin kaksi liftaria28 ja 31v kyytiin. He pyysivät minut mökille saunomaan. Vihjaillen että olis muutakin kivaa tarjolla.  Ujo poika kiitti tarjouksesta ja lähti kotiin.

2. Vaimon kanssa oli mennyt jo kauan huonosti. Olin eräs lauantai radalla ja jo alkuillasta tapasin naisen.. Nainen oli lumoavan kaunis ihan mielettömällä kropalla varustettu. Juteltiin koko ilta. Kello oli jotain 23.00 kun nainen teki aloitteen. Kysyi haluanko lähteä hänen luo yöksi. En lähtenyt. Lähdin kotiin.  Maanantaina vaimo kertoi hakeneensa eroa.. Otin ASAP yhteyttä tähän lauantai naiseen joka totesi minulla olleen mahdollisuuden se meni.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liftasin inttiaikana lomille. Kyydin tarjosi asuntoautollaan noin alta kolmekymppinen mies, komea ja lihaksikas. Sanoi olevansa ukkomies mutta reissaa kesälomalla mieluiten yksin. Ehdotti että pysähdytään yöpymään, hän ajaa minut aamulla perille asti. Ei rohkeus riittänyt jota harmittelin pitkään. Olisi pitänyt kokeilla mitä se "yöpyminen" olisi sisältänyt. 

Solttupoika 90-luvulta.

Oliko ehdotuksessa selkeesti jotain seksuaalista? 

Vierailija
22/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa oltiin kaverin kämpillä yömyöhään juomassa kaljaa. Kaveri pyysi jäämään yöksi ja olisi sijoittanut minun ja erään tytön sänkyyn, kun oltiin vieraita. Tyttö oli aika selkeästi kiinnostunut minusta ja olin minäkin vähän. Lähdin kuitenkin kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tekemättömiä paitsi niitä harvaa joiden tekemättä jättämistä kiittelen mielessäni.

Vierailija
24/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoin naispuolisen kaverin kanssa. Äärettömän lihava nainen. Pillua tarjottiin, en huolinut koska nainen oli uskomattoman tyhmä. Lihavaa naista olen kuitenkin aina halunnut nussia.

Vierailija
25/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarista kotimatkalla selvästi epästabiilissa tilassa olevan naisen  yli 20v sitten.  Nainen änkesi väkisin mun asunnolle. 1 asia johti toiseen ja harrastettiin koko yö seksiä.  

Jälkikäteen kadutti koska tiesin että naisesta tulee ongelmia ja niinhän siinä kävi.

Vierailija
26/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liftasin inttiaikana lomille. Kyydin tarjosi asuntoautollaan noin alta kolmekymppinen mies, komea ja lihaksikas. Sanoi olevansa ukkomies mutta reissaa kesälomalla mieluiten yksin. Ehdotti että pysähdytään yöpymään, hän ajaa minut aamulla perille asti. Ei rohkeus riittänyt jota harmittelin pitkään. Olisi pitänyt kokeilla mitä se "yöpyminen" olisi sisältänyt. 

Solttupoika 90-luvulta.

Oliko ehdotuksessa selkeesti jotain seksuaalista? 

Mies kyseli onko minulla tyttöystävää ja sanoi itse olevansa "kokeilunhaluinen ukkomies". Ja ehdotteli yöpuulle käymistä n klo 19 aikaan. Olin minäkin kokeilunhaluinen ja siksi kaduin perääntymistäni.

Vierailija
27/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran melko epätodellinen mahdollisuus runkata spermat sitä pyytäneen naisen suuhun. Tavattiin sovitusti, mutta olin kuumotellut asiaa koko edellisen yön ja siinä aamulla edgetellessä mälli lensi vahingossa. Enpä siinä sitten pystynyt jännitykseltä ja pussit tyhjänä tulemaan. Kuti jäi piippuun, vaikka nainen odotti kontallaan suu auki. Nainen oli aika happamana, kun kerrroin, että miten oli käynyt. Ei tullut uusintaa.

Vierailija
28/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex vaimon hyvä kaveri. Sama kun edelle kännissä samaan paikkaan ja kiinnijäänti ex.älle.  Joka sitten johti valtaviin ongelmiin yhteys huoltajuuden kannalta.  Tuo seksikerta on mun ylivoimaisesti kallein.

Jos teillä oli jo yhteishuoltajuus, niin miten tämä seikkailu voi siihen vaikuttaa?

Vierailija
29/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa löysin jostain sen ajan chatista nuoren tytön, jonka kanssa viestittely johti sitten tapaamiseen ja seksin harrastamiseen mun luona. Aamulla selvisi, että tyttö on vasta 17, oli sanonut olevansa 19. Tässä kävi niin, että tyttö ihastui palavasti ja ihastus sai lopulta jo maanisia piirteitä. Jouduin tekemään pitkään ja paljon töitä, että sain mahdollisimman hienovaraisesti vakuutettua tytölle ettei meistä tule paria.

Vierailija
30/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex vaimon hyvä kaveri. Sama kun edelle kännissä samaan paikkaan ja kiinnijäänti ex.älle.  Joka sitten johti valtaviin ongelmiin yhteys huoltajuuden kannalta.  Tuo seksikerta on mun ylivoimaisesti kallein.

Jos teillä oli jo yhteishuoltajuus, niin miten tämä seikkailu voi siihen vaikuttaa?

No. Ekaksi, lasten vaihdot muuttuivat vaikeiksi, ei olleet enää koskaan valmiina. Sain odotella välillä tuntikausia haussa ja palautuksessa.  Asuttiin 130km päässä toisistamme. Oli mahtavaa ajaa sinne odottaa 3h koska hän oli unohtanut 😂.

Elatusmaksut meni uusiksi.

Minusta tehtiin ls ilmoituksia ym kivaa.

Eli aikapaljon vaikutti.

Vierailija
31/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olin vielä neitsyt 18v. Otin kaksi liftaria28 ja 31v kyytiin. He pyysivät minut mökille saunomaan. Vihjaillen että olis muutakin kivaa tarjolla.  Ujo poika kiitti tarjouksesta ja lähti kotiin."

Oliko kaksi naista vai pariskunta? 

Pariskunta.....

Ajattele siltä kantilta että jos olisit suostunut niin tässä voinut käydä niinkin että sinulla kasvaisi nyt horsmia perseestä jos kyseessä olisi ollut Butt-Hyvönen tyyppinen pariskunta

Vierailija
32/65 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia niitä muutamaa tapahtumaa jotka olisivat johtaneet ekaan kertaan mutta en älynnyt toimia.

Vierailija
33/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen harmitellut tapausta, joka sattui 90-luvun puolivälissä, jolloin olin 19-vuotias. Olin tuolloin vielä täysin kokematon. Kaveri piti illanistujaiset johon tuli noin meitä sällejä 4 sekä isäntänä toimineen kaverin tyttöystävä ja tämän kaveri. Me sällit oltiin kaikki 19v, mutta naiset olivat 22-23v.

Ilta eteni muutaman baarin kautta keskustaan, jossa istuimme iltaa. Illan mittaan viihdyimme tämän toisen naisen kanssa yhdessä. Nainen alkoi väsymään, ehkä alkoholista johtuen. Lupasin saattaa hänet kotiin, jotta hän pääsee sinne turvallisesti. Näin teinkin ja nainen pyysi jäämään yöksi. Hän itse rojahti sängylle vaatteet päällä ja nukahti saman tien. Itse en ollut erityisen sooseissa ja tilanne jännitti. Luonnollisesti mitään ei tapahtunut.

Aamulla kun heräiltiin ja maattiin sängyssä vierekkäin, nainen alkoi silittämään mun kättä ja vei kättään koko ajan pidemmälle t-paitani hihaan ja sen sisään. Itse sitten aloin tekemään samaa ja tätä kun oli jatkunut aikansa, niin nainen totesi, että eiköhän oteta aamiaista. Aamiaisen jälkeen lähdin kotiin. Tämän jälkeen törmättiin jossain satunnaisesti muutaman kerran, kunnes kaverillani meni poikki tyttöystävänsä.

Myöhemmin tajusin, että jonkinlaisia signaaleja nainen antoi, kun alkoi koskettelemaan minua. Olin kuitenkin niin kokematon, että en niitä silloin osannut tulkita. Eli siirsin tässä tapauksessa ekaa kertaani noin vuodella eteenpäin. Tämä harmitti pitkään, mutta nyt tämän ikäisenä hymyilyttää oma arkailuni ja pelisilmän puute.

Vierailija
34/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen harmitellut tapausta, joka sattui 90-luvun puolivälissä, jolloin olin 19-vuotias. Olin tuolloin vielä täysin kokematon. Kaveri piti illanistujaiset johon tuli noin meitä sällejä 4 sekä isäntänä toimineen kaverin tyttöystävä ja tämän kaveri. Me sällit oltiin kaikki 19v, mutta naiset olivat 22-23v.

Ilta eteni muutaman baarin kautta keskustaan, jossa istuimme iltaa. Illan mittaan viihdyimme tämän toisen naisen kanssa yhdessä. Nainen alkoi väsymään, ehkä alkoholista johtuen. Lupasin saattaa hänet kotiin, jotta hän pääsee sinne turvallisesti. Näin teinkin ja nainen pyysi jäämään yöksi. Hän itse rojahti sängylle vaatteet päällä ja nukahti saman tien. Itse en ollut erityisen sooseissa ja tilanne jännitti. Luonnollisesti mitään ei tapahtunut.

Aamulla kun heräiltiin ja maattiin sängyssä vierekkäin, nainen alkoi silittämään mun kättä ja vei kättään koko ajan pidemmälle t-paitani hihaan ja sen sisään. Itse

Aikalailla vastaava. 18v neitsyt. Tapaan baarissa naisen tosi kaunis ja seksikäs. Jutellaan, tanssitaan, nauretaan..  alan ajatella et nyt se tapahtuu...

Hyvä nousu humala päällä kello vasta 23.00. nainen sanoo että häntä väsyttää, haluaa lähteä nukkumaan.  En ymmärrä miksi?  Saatan naisen taksilla pettyneenä. Mietin mielessä nukkumaan voi h.......i.  Taksi tulee nainen kysyy et haluanko lähteä mukaan nukkumaan. No en tietenkään kiva ilta menossa. Ehkä löydän vielä jonkun naisen joka antaa.  Ihmettelen naisen myrtsiksi muuttunutta asennetta mielessäni. Halaan naista hyvästiksi. Nainen taksiin minä baariin. Kerron kavereille baarissa et ihme akka halus mennä nukkumaan. Kaverit nauraa mulle.. en usko et oli ehdotus seksiin..

2viikon päästä nään naisen baarissa. Edelleen myrtsi yritän ehdotella jtn. Nainen toteaa et vieläkin ärsyttää kun ei kelvannut ja lähtee menee 

Vierailija
35/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä ettei seksielämää tullut aloitettua vieläkin nuorempana. Oma sukupolveni sai sentään elää vähän vapaampaa elämää, mutta tuntuu että nykyisiä nuoria kasvatetaan säilyttämään neitsyyttään pitkälle aikuisikään asti. Jopa seksivalistuksessa juhlitaan jos seksielämän keskimääräinen aloitusikä nousee entisestään.

Seksi on iloinen asia, jonka on tarkoitus tuoda nautintoa kaikille. On todella sääli jos aikuisella iällä muistelee menetettyjä vuosia kun nuorena ja nättinä olisi voinut pitää vielä paljon enemmän hauskaa jos vain ympäröivä maailma omine ideologisine traumoineen sen olisi voinut hyväksyä.

Vierailija
36/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaminen on ehkä hiukan vahva sanavalinta, mutta ehkä pieni morkkis olisi sopivampi. Nuorena miehenä kävin jonkun aikaa panemassa erästä tuhtia tyttöä. Tiesin, että hän oli minusta kiinnostunut enemmänkin kuin vain seksin osalta. Itseäni hän taas ei kiinnostanut muuten kuin siinä mielessä, että hän antoi tehdä sängyssä ihan mitä vaan. Jonkun aikaa tätä touhusin, kunnes lopetin jutun. Hänen sydämensä särkyi. Silloin reilu parikymppisenä en tätä miettinyt, mutta nyt varttuneempana en tekisi samaa uudestaan.

M40

Vierailija
37/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin baarista kotimatkalla selvästi epästabiilissa tilassa olevan naisen  yli 20v sitten.  Nainen änkesi väkisin mun asunnolle. 1 asia johti toiseen ja harrastettiin koko yö seksiä.  

Jälkikäteen kadutti koska tiesin että naisesta tulee ongelmia ja niinhän siinä kävi.

Sama. Nuorena ja puutteessa lähes 30v sitten. Kävelin taksijonoon. Nään siinä matkalla naisen joka itkee. Menen herrasmiehenä kysymään mikä hätänä? Nainen kertoo miehen pettäneen häntä ja hän ei halua mennä kotiin. Herrasmiehenä ehdotan että tulee mun luo nukkumaan. Aamulla kaikki on paremmin. Nainen suostuu. Mennään mun kämpälle. Nainen kysyy onko mitään juomista. Aletaan tehdä drinkkejä nainen vetää viskicolaa kun limua. Aletaan molemmat olla humalassa. Nainen oksentaa vähän päälleen. Herrasmiehenä ehdotan suihkua. Nainen suostuu. Katselen herrasm

Karmeaa.. Toivottavasti vain jonku itsekkään ällötyksen fantasiaa. Jos nainen on huonossa kunnossa, sekä sanonut ettei panna ilman kumia, niin SILLOIN EI PANNA! 

N36

Vierailija
38/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki milloin olen ohittanut oman nautinnon, sietänyt asioita mistä en oikeasti pidä, tai antanut satuttaa itseäni. Ne tuhosivat pohjimmaiset haluni vaivihkaa ja sitä on hyvin vaikeaa enää korjata.

Vierailija
39/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiodiskossa 16-v. Tanssin hidasta kappaletta nätin tytön kanssa ja hän katseli mua suoraan silmiin sillain söpösti vähän ylöspäin pituuseron takia. Itse keinuin vaivaantuneena enkä uskaltanut kuin syrjäsilmällä vilkuilla tyttöä. Ei puhuttu mitään. Pelkäsin kuollakseni että hän huomasi erektioni. Tiesin että tykättiin toisistamme mutta hän odotti minun aloitetta ja ujona poikana en koskaan uskaltanut tehdä sitä. En edes tanssiessa mitä sitten normikoulupäivinä kun nähtiin ja katseltiin tai no minä lähinnä uskalsin vaan vilkaista häntä aina välillä.

Mitähän meistä olisi tullut? Ainakin tunteita oli.

Vierailija
40/65 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nuorena ja puutteessa lähes 30v sitten. Kävelin taksijonoon. Nään siinä matkalla naisen joka itkee. Menen herrasmiehenä kysymään mikä hätänä? Nainen kertoo miehen pettäneen häntä ja hän ei halua mennä kotiin. Herrasmiehenä ehdotan että tulee mun luo nukkumaan. Aamulla kaikki on paremmin. Nainen suostuu. Mennään mun kämpälle. Nainen kysyy onko mitään juomista. Aletaan tehdä drinkkejä nainen vetää viskicolaa kun limua. Aletaan molemmat olla humalassa. Nainen oksentaa vähän päälleen. Herrasmiehen

Vaikea kertoa pienessä tarinassa kovin yksityiskohtaisesti. Kyllä nainen kysyi onko kortsua ja sanoi ettei voida panna sit. Mutta suihkussa hieroi perseellä penistäni ja levitti itsensä valmiiksi. Eli oli kyllä mukana.  Mun kadutus johtuu siitä että tiesin jos hän olisi ollut selvinpäin ei oltaisi harrastettu seksiä.