Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pidetään laiskana, saamattomana ja mitääntekemättömänä....

Vierailija
10.06.2025 |

Vain pari kertaa muutamia tunteja töissä käyvänä. Todellisuudessa olen hyvin ahkera ja aikaansaava, mutta en voi kertoa siitä mitään kenellekään, koska työmarkkinatuen suojaosan poiston ja asumistuenleikkauksen ja indeksijäädytysten vuoksi joudun tekemään kaiken varsinaisen työni pimeänä. Eli työttömät ei välttämättä olekaan niin laiskoja kuin mitä väitetään...

Unohtamatta toki mm. omaishoitajia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä niin.

Vierailija
2/6 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmm....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msitä niitä pimeitä hommia saa?

Vierailija
4/6 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että olet ahkera ja aikaansaava. Sinun pitäisi lopettaa pimeän työn tekeminen, koska niin toimien vedät koko ajan mattoa pois jalkojesi alta ja toimintasi on laitonta. Löydä työpaikka ja pyristele eroon tottumuksestasi yhteiskunnan tarjoamiin tukiin. 

Matto tarkoittaa tässä mahdollisuuksia. 

Vierailija
5/6 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että olet ahkera ja aikaansaava. Sinun pitäisi lopettaa pimeän työn tekeminen, koska niin toimien vedät koko ajan mattoa pois jalkojesi alta ja toimintasi on laitonta. Löydä työpaikka ja pyristele eroon tottumuksestasi yhteiskunnan tarjoamiin tukiin. 

Matto tarkoittaa tässä mahdollisuuksia. 

Työn teettävä pihistelee työnantajamaksuissa. 

Vierailija
6/6 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen tehnyt paljon pimeitä töitä viime vuosina. Monet pitää minua laiskana. Myös kalastan ja myyn kalaa pimeesti kotiovelta ja kalaa menee kaupaksi niin paljon kun saan. Varsinkin ahven menee aina kaupaksi ja olen tienannut jopa 1000 euroa kk myymällä ahvenia. Voi olla kalassa 3 tai 8 tuntia kun kalaa tulee niin otan yleensä niin paljon kun saan. Parhaimmilaan olen saanut 50 kg viikossa. Perkaamiseen menee tunteja aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän