Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivittäisen stressitason pitäisi olla älykellolla mitattuna, matala, pieni vai kohtalainen? Mikä on tervettä ja normaalia?

Vierailija
10.06.2025 |

Kun sanotaan että stressi kuuluu elämään ja se on okei jos stressihuipuista myös palaudutaan matalalle tasolle mutta en löytänyt mistään tietoa millainen päivittäinen keskiarvo olisi hyvä ja terveellinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja jatkaa vielä. Kellon tiedoissakaan ei kerrota tästä mitään. 

Millaisia stressitasoja teille tulee ja koetteko että älykello näyttää ne oikein?

Vierailija
2/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa tähän mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy stressitasoja (kai), mutta unenaikainen sykevälin isompi vaihtelu kertoo joko stressistä tai sairaudesta. Siitä tuo kello nytkin narisee, kun mulla on kesäflunssa. Ja kyllä se tunnistaa hyvin milloin on ollut kova viikko töissä, jankutus levosta alkaa silloin toistua joka päivä. :)

Vierailija
4/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro mikä Kello ja malli sulla on? Se on paljon merkki kohtausta, miten stressin voimakkuus luokitellaan. Kai siinä kellon puhelin sovelluksessa jotain ohjeita on?

Vierailija
5/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nythän mä hokasin että tossahan on kaiketikin värikoodit: matala taso on sininen, pieni on vihreä, kohtalainen on keltainen ja suuri punainen.  Niin se varmaan on. Sovelluksen tiedoissa ei kerrota mitään ihannetasoa mutta siellä sanotaan että suuri stressitaso aiheuttaa terveysongelmia ja kohtalainen saattaa aiheuttaa jotain pieniä stressioireita (en nyt muista mitä ne oli). Mut ehkä se matala ja pieni olisivat sitten ne tavoiteltavat tasot.

Vierailija
6/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyköhän monikin elää nykymaailmassa niin että stressitasot pysyvät jatkuvasti matalina? Enpä oikein usko sitä. No ehkä joku sapattivapaata viettävä tai kesälomalainen.

Vierailija
7/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo piirtää usein oranssia ja sitä punaista eli suurimpia Garmin kello kyseessä. Olen välillä miettinyt pitääkö paikkaansa, taidan sitten olla joku stressaaja.

Vierailija
8/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin kuulla näyttääkö jonkun kello oikeasti keskitasoksi matalaa stressitasoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän