Eikö ihmiset usein ymmärrä saavansa paskaa kohtelua huolittelemattoman ulkonäön takia?
Sanon tämän ystävänä koska kuuluin ennen juuri tähän porukkaan. Sitten satsasin ulkonäkööni jonkun verran ja saamani kohtelu muuttui hurjasti. Monen tubettajan sanoin "Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta". Eli jos koet koko ajan olevasi poljennan kohteena niin voit ehkä kokeilla tätä jos et vielä ole kokeillut. On mukavaa kun elämä paranee. Vaikka en edelleenkään halua olla mikään ylin ystävä kenenkään kanssa, joka syrjii ylipainoisia, vaatimattomissa vaatteissa kulkevia yms.
Kommentit (162)
Elama on valintoja. Mina olen valinnut toteuttaa itseani. Jos en toteuttaisi itseani, olisi rahaa kasvohoitoihin jne.
Siltikin loydan aina seuraa. Ei valttamatta mitaan komeaa, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Elama on valintoja. Mina olen valinnut toteuttaa itseani. Jos en toteuttaisi itseani, olisi rahaa kasvohoitoihin jne.
Uskon kyllä että sanoin aloituksessa riittävän selvästi, että tämä on vain yksi mahdollisuus niille jotka kokevat tulevansa jotenkin poljetuksi tässä yhteiskunnassamme ja haluavat löytää sieltä tien ulos. Niin tämä on mielestäni nopein keino siihen. Eli jos kaikki on hyvin niin kaikki on hyvin ja ei siitä sen enempää, kukaan ei vaadi eikä pakota 🙂 Itse kärsin syrjinnästä ties miten monia vuosia ja olisi ollut ihan kiva tietää että huolitellulla ulkonäöllä asiat korjaantuvat suitsait sukkelasti parempaan. Tuntuu että meni vähän vuosia hukkaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
En miellä noita samoiksi asioiksi lainkaan. Kaunis on kaunis, vaikka olisikin rähjäinen olemukseltaan. Rumasta ei varmastikaan saa kaunista vaikka kuinka kiillottaisi. En kyllä tiedä, mitä tuo ruma edes tarkoittaa, ts. millainen on ruma ihminen?
Kyllä satsaamalla saa ihmisestä paljon kauniimman Katso YouTubesta power of makeup.
Minulla myös kokemusta näistä kamalista ex-puolisoista temppuineen ja hekin ottivat lusikan kauniiseen käteen ja muuttuivat kuin toisiksi ihmisiksi tämän glow-uppini jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän ne nyt ole ihan riittävästi synonyymeja. Huolittelu tekee kauniimmaksi, sehän oli tuon jutunkin idea.
Rahallahan pystyy ostamaan ulkonaon. Ihan saletisti. Botoksit, taytteet, tukka, kynnet, pt, vaatteet, korut jne.
Mina jotenkin tykkaan nayttaa koyhalta. Taskuvarkaat pysyvat kaukana.
Huoliteltu ei ole sama kuin kaunis, meikattu tai normaalipainoinen.
Huoliteltu on aavistuksen makukysymys. Useimmat varmaan tekevät parhaansa tässä.
Se on niiden ongelma ei mun. Vaikka miten yritän, mutta kun satun vaan olee saatanan ruma, niin eipä siinä mitkään huolittelut auta. Itse olen tyytyväinen, koska en ole sitä, mitä nuo jotkut kuvittelee minun olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä että sanoin aloituksessa riittävän selvästi, että tämä on vain yksi mahdollisuus niille jotka kokevat tulevansa jotenkin poljetuksi tässä yhteiskunnassamme ja haluavat löytää sieltä tien ulos. Niin tämä on mielestäni nopein keino siihen. Eli jos kaikki on hyvin niin kaikki on hyvin ja ei siitä sen enempää, kukaan ei vaadi eikä pakota 🙂 Itse kärsin syrjinnästä ties miten monia vuosia ja olisi ollut ihan kiva tietää että huolitellulla ulkonäöllä asiat korjaantuvat suitsait sukkelasti parempaan. Tuntuu että meni vähän vuosia hukkaan siinä.
Miksi pitää polkea ketään? Ja varsinkaan ulkonäön perusteella.
Onko tää nyt joku kampaajan mainos?
Kaikkihan sen tietää. Jotkut tosin pystyvät samaistumaan sen vaatimattomammankin näköisen osaan ja kohtelevat tätä kuten muitakin. Joiltain, ap:n kaltaisilta, puuttuu empatia ja emotionaalinen kypsyys.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää. Jotkut tosin pystyvät samaistumaan sen vaatimattomammankin näköisen osaan ja kohtelevat tätä kuten muitakin. Joiltain, ap:n kaltaisilta, puuttuu empatia ja emotionaalinen kypsyys.
😆 Tämä taisi olla jo mestaritason tahallinen väärinymmärrys! 😂 Vauvafoorumilla onnistuu kaikki... sitten vaan miljoona alapeukkua kun voi v**** mua ketuttaa... en edes tiiä mikä mutta joku eikö vaan.. 😁
>>Miksi pitää polkea ketään? Ja varsinkaan ulkonäön perusteella.<<
Ei harmainta aavistusta. Voisiko joku näin toimiva nyt vastata tähän kysymykseen? T. ap
Samoin koulu- ja työpaikkakiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt joku kampaajan mainos?
Ei, minulla ei ole varaa käydä kampaajalla. T. ap.
Minä olen suunnilleen ainoa tuntemani ihminen, joka oikeasti kohtelee kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti yhtä hyvin juttelee kaikille. Joka kelpuuttaa ystäväksi yhtä hyvin kenet tahansa tasa-arvoisesti. Ainoastaan vittupäitä en siedä ja toki vaarallisia ihmisiä en kutsu kotiini. Kaikki ystävänikin valikoivat ihmisiä enemmän kuin minä. T. ap.
Sanotaan nyt suoraan myös että jos haaveilee hyvästä seksistä, niin se on myös monille yksi aika hyvä motivaattori tähän glow uppiin. Toki emme ole kaikki yhtä seksuaalisia olentoja...
Toki seksiä varten pitäisi olla naimisissa. Se tuntuukin helposti jo haastavalta, että mistä löytyy seksuaalisesti sytyttävä ehdokas, joka on valmis avioliittoon kanssani 🤔 Vaikka on se toki ennenkin tässä maailmassa onnistunut. En usko että tässä projektissa on haitaksi olla myös ulkoisesti viehättävä...
Kun olin ennen enemmän huoliteltu ja viimesen päälle harkinnu tarkkaan miltä näytän, en kokenu saavani yhtään parempaa kohtelua. Hermostuneisuus varmaan paistoi kilsan päähä ja oli monelle polttoainetta, edes pienen pieneen tölväisyyn, backhanded complimentiin tai johonkin pikku ivailuun.
Minä heivaisisin ns ystävät jotka kohtelevat paremmin ulkonäön perusteella
En miellä noita samoiksi asioiksi lainkaan. Kaunis on kaunis, vaikka olisikin rähjäinen olemukseltaan. Rumasta ei varmastikaan saa kaunista vaikka kuinka kiillottaisi. En kyllä tiedä, mitä tuo ruma edes tarkoittaa, ts. millainen on ruma ihminen?