Hesari pommittaa puheluilla
Olen yhden kerran erehtynyt tilaamaan jonkun alennetun tilausjakson Hesaria. Nyt on puolen vuoden ajan tullut myyntipuheluita muutaman kerran kuussa. Harmittaa, että olen salaisen numeroni heille luovuttanut. En ikinä tule tilaamaan sitä lehteä, aivan törkeää pommittamista. Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (6)
Robinson-esto soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8-18. Puhelun hinta 0,39 €/min+pvm, jonotus on maksuton (huom. palvelunumeroon ei voi soittaa ulkomailta). ASML ei veloita muita maksuja rajoituspalveluun soittajalta.
Puhelinmarkkinointikielto on voimassa kolme vuotta kerrallaan.
Salainen puhelinnumero.
Ei pommita kun on Robinson-kielto. Ja mitäs sä jaat sitä numeroas joka paikkaan?
Joo, mutta se taisi olla kauppalehti. Soitot loppuivat, kun sanoin riittävän tylysti heti, etten ole kiinnostunut.
Vastaa puhelimeen: Hei, kiva kun soitit. Poistatko tietoni rekistereistänne, ja pidät huolen että näin myös tapahtuu sillä se on lakisääteinen oikeuteni pyydettäessä. Kivaa päivää! Moi!
Näin sanon aina itse, ihan aidosti ystävällisesti ja aina saan mitä pyydän.
On. Olen saanut olla vapaa noista puheluista vain silloin, kun olen tilannut Hesarin.
Muutoin niitä tuli vuosittain 10-30 eri numerosta.
Onneksi on "Kuka soitti" -palvelu netissä.
HS voisi lopettaa tuon pakkomarkkinoinnin. Voisi saada lisää tilaajia sillä tavoin.