Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä näistä deitistä treffeillä paljastuva asia ei olisi sinulle este jatkotutustumiselle?

Vierailija
10.06.2025 |

Keltaiset hampaat

Hometalon haju vaatteissa

Likaiset kynnealuset

Lyhyempi kuin sinä (tai pidempi kuin sinä, jos olet mies)

Tuli paikalle 90-luvun autolla

Ei katso silmiin

Ei kysy sinusta mitään, kertoo itsestään kyllä paljonkin

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-painaa VAIN kakkoseen

Vierailija
22/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pitävät 90-luvun autoa turn offina, niin mikä siinä on niin imeellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paitsi lyhyys. Ei ole minulle niin tärkeää. N30

Minä olen itse aika lyhyt 165cm, joten tätä lyhyempi mies olisi kyllä jo todella poikkeuksellisen lyhyt. Ei kyllä ole sellaista ikinä tullut vastaan.

Ok. Minä olen 175 cm eli ei aivan tavatonta ole tavata lyhyempää miestä. Olen ollut sellaisen kanssa treffeilläkin. 

Vierailija
24/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka pitävät 90-luvun autoa turn offina, niin mikä siinä on niin imeellistä?

Kai se on joillekin merkk varattomuudesta, että olisi yli 25 vuotta vanha auto. - Ihan kuin omalta kohdaltani se, että minulla ei ole autoa tai omistusasuntoa; kyllä ne molemmat kuulemma pitäisi olla miehellä, jolla on ikää kuitenkin lähemmäs 50 vuotta ja tietysti suuri osakesalkku kun ei ole lapsiakaan, eikä centtiäkään velkaa. 

Vierailija
25/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot muistot käytetyistä autoista. 

Vierailija
26/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ja/tai pihi

Vierailija
27/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on joillekin merkk varattomuudesta, että olisi yli 25 vuotta vanha auto. - Ihan kuin omalta kohdaltani se, että minulla ei ole autoa tai omistusasuntoa; kyllä ne molemmat kuulemma pitäisi olla miehellä, jolla on ikää kuitenkin lähemmäs 50 vuotta ja tietysti suuri osakesalkku kun ei ole lapsiakaan, eikä centtiäkään velkaa. 

Miten olet elämäsi elänyt, jos sulla ei ole mitään?

Vierailija
28/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että kertoo paljon itsestään kysymättä mitään olisi ainut syy jättää seuraavat treffit sopimatta. Muut taas voisivat yksittäisinä mennäkin, vähän tilanteen ja kokonaisuuden mukaan. Jokainen noista on kuitenkin sen verran turn off, että yhdessä ihmisessä useampi olisi liikaa.

Vierailija
29/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo ovat esteitä. Ei mene jatkoon noilla spekseillä. Ainoastaan pituus ei ole ehdoton este. Jos mies on pari senttiä minua lyhyempi, se ei vielä haittaa.

Vierailija
30/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt kamala kottero, merkistä ja mallista riippumatta. Edes opiskelijoilla ei ole sellaisia, vain elämänkoululaisilla. Hyvin pidetty ja huollettu museoauto voisi mennä, tai sitten mieluummin kokonaan autoton ihminen.

Vierailija
31/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalon haju noista pahin.

Vierailija
32/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paikalle 90-luvun autolla

Vierailija
33/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet elämäsi elänyt, jos sulla ei ole mitään?

Paljon olen elänyt pätkätyöläisen arkea, joka on seikkaillut ja elänyt pitkin poikin. - Olen aina pärjännyt verraten vähällä. Minua ei ole erityisesti motivoinut rahan keruu vaan enempi halu nähdä ja kokea. Ja kun ei ole kohdalleni osunut suurta rakkauttakaan, jonka rinnalle olisin halunnut asettua ja jäädä ja, jonka kanna elää yhdessä, niin onhan se mennyt näinkin. - Kyllä sitä joitain kertoja kun olen katsonut taaksepäin omaa historiaani, niin ihmettelen joitain elämäni käänteitä ja sattumia. Varmasti olen tehnyt virheitä elämäni aikana virheitä; kukapa ei. Mutta kadunko jotain? - En taida oikein osata katua kun ei ole vaihtoehtosiat historiaa; en luultavasti olisi tässä, jos jokin olisi mennyt toisin. En ole myöskään ketään tietosiesti loukannut tai satuttanut, niin ei ole senkään johdosta mitään kaduttavaa tai hävettävää.   

Vierailija
34/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittautuisi Persuksi eli psykopaatiksi tai muuten mielisairaaksi. 

Vihervassari se loikoo tämänkin päivän sohvalla muiden maksamilla tuilla. Kiitos Riikka, että tuo loppuu, ja palkansaajat saavat työstään enemmän korvausta.

Vierailija
35/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ja/tai pihi

Kätevä käsistään, korjaa ite auton, ei tuhlaa niin turhaan kuin kulkuneuvo?

Vierailija
36/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassari se loikoo tämänkin päivän sohvalla muiden maksamilla tuilla. Kiitos Riikka, että tuo loppuu, ja palkansaajat saavat työstään enemmän korvausta

Vihervassarin puolue on taistellut lomat vihevihervassarille. 

Vierailija
37/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat: jos vaan keltaset, mutta muuten puhtaat, niin ok. Hampaat voi valkaista, jos pahasti häiritsee.

Hometalon haju vaatteissa: ehdoton ei ja astma pahenee. En jäisi ees ekoille treffeille.

Likaiset kynnealuset: vähän häiritsisi. Kävisin ehkä 2. kerran treffeillä ja katsosin, onko edelleen likaset.

Lyhyempi kuin sinä (tai pidempi kuin sinä, jos olet mies): jos vaan ihan vähän, niin ehkä ok .

Tuli paikalle 90-luvun autolla: ei haittaa, jos on muuten siisto auto .

Ei katso silmiin: häiritsisi paljon. Ei toisia treffejä.

Ei kysy sinusta mitään, kertoo itsestään kyllä paljonkin: turn off.  Ei jatkoon.

Vierailija
38/41 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassari se loikoo tämänkin päivän sohvalla muiden maksamilla tuilla. Kiitos Riikka, että tuo loppuu, ja palkansaajat saavat työstään enemmän korvausta.

Olen aika varma, että tämä vihervassari tienasi tänäänkin enemmän kuin sinä. Kiitos vasemmistopuolueiden ja sen, että työnantaja joutuu maksamaan palkkani lisäksi puolestani yhtä ja toista. Oikeistomallin mukaan olisi palkasta jäänyt käteen vain murto-osa nykyisestä. Mutta eihän tämä kai kenellekään mikään uusi juttu ole, vaan ihan puoluepolitiikan peruskallio.

Vierailija
39/41 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin tuollaisen ihmisen kanssa edes jutellut?

Vierailija
40/41 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä köyhyydessä on ihmeellistä? No, Suomessa on paljon luusereita, että ei kai se niin ajatellen ole kovin ihmeellistä.