Minkälaisen mielikuvan luo kaula- ja kasvotatuoitu nainen
Itselle ainakin ensimmäisenä tulee mieleen, että siinäpä on varmaan monipuolinen päihde- ja mielenterveyspolku kuljettuna. Sitten tulee sellainen säälintunne, että miksi sinällään kauniskasvoinen nainen on tehnyt itsestään epämääräiseltä näyttävän toteemipaalun. Kaikki luonnollinen kauneus pilattu. Erittäin iso turn-off.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituun en koske. Itsesuojeluvaistoa.
Se on kun edellisen miehen spermat olisi vielä pillussa.
Hä? Omastasiko puhut?
Minkälaisen mielikuvan luo nämä tyhmät aloitukset?
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä tunteetonta ihmisten haukkumista, vaikka käsitin ettette edes syvällisellä tasolla pitkän tutustumisen pohjalta tunne näitä ohimennen jossain näkemiänne tatuoituja ihmisiä. Ettekö tiedosta mitä teette?
Tarkastellessa ihmiskunnan historiaa, on kautta aikojen koristauduttu erilaisin tavoin, eikä tuo lopulta eroa vaikka korvalehtien massiivisista venytyksistä, pysyvistä näyttävistä arpeutetuista heimokoristuksista naamassa, Intian kastimerkeistä jne. Kukaan siellä ei pidä näin koristautuvia siltä pohjalta minään mitä te sanotte. Enkä minä Suomessa pidä tatuoitua ihmistä kuin ihmisenä, kuten teitä haukkujiakin, sillä erotuksella että tatuoitu joka ei vielä toisin ole todistanut, voi olla reilu ja ihana ihminen.
Itse en ottaisi, itselläni ei ole tatuointeja ja näytän tavalliselta asialliselta tädiltä, mutta suhtaudun täysin avoimin mielin tatuoituihin ihmisiin, koska se ei kerro mitään heidän sydämensä h
Tietenkin runsaasti tatutoitu voi olla ihana ihminen. Kysyttiin ensiajatuksia, ja tietenkin ne voi olla väärät. Tai sitten ei.
Ensinnäkin naamatatuoinnit ei liene "kaunistautumista" kenellekään, vaan ennemminkin eräänlainen julistus.
Jos ihminen ottaa naamaansa tatuoinnin, niin hän tietää ottavansa riskin, että ihmiset ajattelevat jotain pelkästään tatskojen perusteella. Ei hän voi syyttää muita, että Hei mä olen mahtava tyyppi, uskokaa älkääkö säikähtäkö näitä rumia tekeleitä naamassani!
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä tunteetonta ihmisten haukkumista, vaikka käsitin ettette edes syvällisellä tasolla pitkän tutustumisen pohjalta tunne näitä ohimennen jossain näkemiänne tatuoituja ihmisiä. Ettekö tiedosta mitä teette?
Tarkastellessa ihmiskunnan historiaa, on kautta aikojen koristauduttu erilaisin tavoin, eikä tuo lopulta eroa vaikka korvalehtien massiivisista venytyksistä, pysyvistä näyttävistä arpeutetuista heimokoristuksista naamassa, Intian kastimerkeistä jne. Kukaan siellä ei pidä näin koristautuvia siltä pohjalta minään mitä te sanotte. Enkä minä Suomessa pidä tatuoitua ihmistä kuin ihmisenä, kuten teitä haukkujiakin, sillä erotuksella että tatuoitu joka ei vielä toisin ole todistanut, voi olla reilu ja ihana ihminen.
Itse en ottaisi, itselläni ei ole tatuointeja ja näytän tavalliselta asialliselta tädiltä, mutta suhtaudun täysin avoimin mielin tatuoituihin ihmisiin, koska se ei kerro mitään heidän sydämensä h
Kysyttiin mielikuvia ja mielikuvia saatiin.
Itse säälin, onko se rumaa? Jos tutustun ja ihminen osoittautuu kivaksi, niin sitten en sääli niin paljon. Mutta ensimielikuva on surunsekainen.
Narkkarit ja hesan nuoret naiset Tatuoituja. Rumia ruusuja, irrallisia kuvia ympari kroppaa.
En tiedä. Kasvotatuoidusta miehestä taas tulee mielikuva: yhteiskuntaan sopeutumaton, uhmakas ja tyhmähkö, jos ei ole sitten joku avaruusfysiikan tohtori jne.
Tatuointi on mielestäni vain yksi hölmöimmistä tavoista hakea huomiota ja selittelyt tatuoinnille jaksaa aina vaan naurattaa minua sisäisesti. Kun sanon harkinneeni myös itse joskus tatuointia, en viitsi loukata heitä jatkamalla "mutta sitten tulin järkiini".
"Ragnar Lothbrok on äijä!" sanoo nuori mies Travis Fimmelin naamakuva niskassa ja "Lohikäärmeet ovat niin voimakkaita sanoo nainen mielikuvitushahmo-piirros sääressä. "Tatuoin lasteni syntymäpäivät käsivarteen" sanoo kolmen lapsen äiti.
Minulla oli lapsena mielikuvitushahmo-pehmoleluja, teininä minulla oli fanikuvia seinillä ja nyt aikuisena osaan kirjoittaa tärkeät päivät muistiin.
Mutta hei, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan niin kauan, kun eivät ole vaaraksi muulle luonnolle.
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Varmaan päässy pitkältä kakulta linnasta, murhannut ainakin 10 miestä ja lapset huostaanotettu.
Voisko joku naamatatuoitu ilmoittautua ja kertoa, että on mieleltään terve ja tasapainoinen ihminen
Minulle tulee mieleen huomiota kerjäävä epävarma kissanpentu joka maukuu että please leiki mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen huomiota kerjäävä epävarma kissanpentu joka maukuu että please leiki mun kanssa.
Ja sitten kun joku edes katsoo päin, niin suuttuu huomiosta
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hänellä on talenttia ja osaamsita ja parempi työntekijöä kuin minä, jolla ei ole kasvotatuointia kun hänet haluttiin valita ja minua ei; haimme siis samaa paikkaa. - Ja ihan hyvin hän on ainakin minua kaupassa asioidessani kohdellut. En valita mutta töitä minäkin haluaisin saada...
Minä ainakin asioin mieluummin sen tatuoimattoman kanssa.
Tuon näköinen on varma anuksensaantimuija
On olemassa kulttuureita missä kasvojen alueen tatuoinnit ovat yleisiä ja kertovat tämän henkilön arvoista.
Esim. maoreilla miehillä on koko kasvojen tatuointeja ja naisilla lähinnä leuka ja huulten yläpuolinen alue nenään saakka.
Meidän kulttuureissa ilmiö on lähinnä alakulttuurien keino kertoa ensinäkemältä mikä on homman nimi.
Esim. miesten kaulasta voi lukea kenen jengiin/kenelle kuuluu. Tatuoinnit kertovat, ainakin minulle, milloin kannattaa ottaa jalat alleen ja milloin voi olla chillimmin.
Kaulatatuoitu nainen täällä.Otin vuonna 1998,ollessani 18vuotias,pienen tatuonnin korvan taa ajatellen,ettei äiti huomaa kun pitkä paksu tukka edessä. Pieni M koska nimeni alkaa M-kirjaimella. Kävin lukion,menin naimisiin,ostettiin talo. En usein edes muista tuota pientä,haalistunutta nuoruusmuistoa vasemman korvani takana. Miehenkin kanssa oltiin ehditty kihloihin asti ennenkuin hoksasi kuvan ja kysyi,milloin olen sen ottanut :D
Tuon lisäksi enempää tatuointeja minulla ei ole eikä tule.
Että ihminen ei välitä mitä muut hänestä miettii.
Mulla on esimiehenä palvelualalla kaulatatuoitu nainen. Ei ole tullut mieleenkään miettiä hänen menneisyyttään. Äiti-ihminen ja todella fiksu tyyppi kaikenkaikkiaan. Kannattaa tulla sieltä omasta naisvihakuplasta pois heti
Lumppu