Minkälaisen mielikuvan luo kaula- ja kasvotatuoitu nainen
Itselle ainakin ensimmäisenä tulee mieleen, että siinäpä on varmaan monipuolinen päihde- ja mielenterveyspolku kuljettuna. Sitten tulee sellainen säälintunne, että miksi sinällään kauniskasvoinen nainen on tehnyt itsestään epämääräiseltä näyttävän toteemipaalun. Kaikki luonnollinen kauneus pilattu. Erittäin iso turn-off.
Kommentit (103)
Oli nainen tai mies, erittäin huonon kuvan
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko naisella tatuointeja vai ei, sillä Suomessa naisviha on niin arkipäivää, että hän on kuitenkin joka tapauksessa liian ruma, likainen, liian ylipainoinen, liian tatuoitu, liian tätimäinen ja tyylitön, liian lyhyet hiukset, liian pienet tissit, liian pieni perse, liian iso maha, suomalainen nainen on ruma.ruma.ruma jne. Se on kerrottu tänäänkin av-palstolla tuhansia kertoja ja vielä ehtii tehtailla uusia aloituksia ja oiegraroida nausvihassaan.
Naisvihaa ei nyt tähän kannattaisi liittää. Minun mielestäni aivan eri asia. Joku kommentoija voi ollakin miso mutta hyvin asiallisia nämä kommentit kaikenkaikkiaan. Ja lisään, nuo tatuoinnit sekä miehellä että naisilla näyttävät erittäin vastenmieliseltä. Ei esteetikkona kaunis näky enkä itselleni hankkisi värjättyä kaulaa ja kroppaa. Mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mt-ongelmia, narkki tms.
Tämän vuoksi olikin hämmentävää nähdä kaunis nuori nainen. Tyylikkäästi pukeutunut ja kasvoissa isot näkyvät tatuoinnit. En yleensä tuijota ihmisiä, mutta nyt niin taisin tehdä, oli niin ristiriitaisen näköinen kokonaisuus.
Eikö kauniilla voi mielestäsi olla mt- tai päihdeongelmaa?
Tietenkin voi, mutta se että ei jaksa pitää itsestään huolta näkyy usein muussakin, kuten vaikka epäsiistinä vaatetuksena tai muuna hoitamattomuutena. Tämä henkilö oli pukeutunut viimeisen päälle ja hiukset olivat hyvin hoidetut. Ristiriita niihin kasvotatuointeihin oli iso.
On täällä kyllä tunteetonta ihmisten haukkumista, vaikka käsitin ettette edes syvällisellä tasolla pitkän tutustumisen pohjalta tunne näitä ohimennen jossain näkemiänne tatuoituja ihmisiä. Ettekö tiedosta mitä teette?
Tarkastellessa ihmiskunnan historiaa, on kautta aikojen koristauduttu erilaisin tavoin, eikä tuo lopulta eroa vaikka korvalehtien massiivisista venytyksistä, pysyvistä näyttävistä arpeutetuista heimokoristuksista naamassa, Intian kastimerkeistä jne. Kukaan siellä ei pidä näin koristautuvia siltä pohjalta minään mitä te sanotte. Enkä minä Suomessa pidä tatuoitua ihmistä kuin ihmisenä, kuten teitä haukkujiakin, sillä erotuksella että tatuoitu joka ei vielä toisin ole todistanut, voi olla reilu ja ihana ihminen.
Itse en ottaisi, itselläni ei ole tatuointeja ja näytän tavalliselta asialliselta tädiltä, mutta suhtaudun täysin avoimin mielin tatuoituihin ihmisiin, koska se ei kerro mitään heidän sydämensä hyvyydestä. Ja se taas on mulle kaikki mikä ihmisessä lopulta merkitsee.
Panisin kyllä. Terv. Näkövammainen mies.
Puhdas iho on kaunis, mutta pieni tatuointi nilkassa yms on ihan ok.
Tatuoinnit ja lavistykset hyi turmeltuneita naisia. Kyse on traumoista.
Sellainen tunne että kierränpä hyvin kaukaa tuon tyypin.
Huvittaa nämä tekopyhät "hyi.en koskisi "-tyypit.
Tekopyhät sillä jos vierekkäin olisi hoikka,kaunis nainen jolla kaulatatska ja minä,lihava huonohampainen tatuoimaton nainen niin kaikki miehet tarraisi siihen tatuoituun!
Kyse on traumojen projisoinnista turmelemalla kehoa rumilla merkeilla, kun henkisesti nainen kokee olevansa likainen.
Tatuoitu nainen = huono menneisyys. Ei sellaisesta saa vanhempaa tekemallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä tekopyhät "hyi.en koskisi "-tyypit.
Tekopyhät sillä jos vierekkäin olisi hoikka,kaunis nainen jolla kaulatatska ja minä,lihava huonohampainen tatuoimaton nainen niin kaikki miehet tarraisi siihen tatuoituun!
Suurin osa ei koskisi kumpaankaan.
Elämäm kova koulu minullakin ja sääli :(
Päihde on mt-ongelmainen. Sanokaa nyt oikeasti kuka terve ihminen tatuoi naamaansa?
Tatuoituun en koske. Itsesuojeluvaistoa.
Se on kun edellisen miehen spermat olisi vielä pillussa.
Minkälaisen mielikuvan luo ap? Itsekäs kusiainen, joka katsoo oikeudekseen puuttua muiden valintoihin. Ehdottomasti Turrn Off!
Mieleen tulee 2 tuttua naista,molemmat+40v:
Toinen rintamamiestalossa asuva hippi,rastat ja pitkiä hameita,ei meikkiä, ei sheivaa. Otsaan tatuoitu sellainen "otsakoru " ja korvaan kukkaköynnös.
Toinen kerrostalossa asuva ikipissis, matalalantioiset kireät farkut ja puhkiblondattu tukka. Vapettaa ja vittuilee kaikille. Kurkun etuosaan tatuoitu tikari ja kaulan sivuun "laugh now cry later". Tisseissäkin on hämähäkin seitit.