Minkälaisen mielikuvan luo kaula- ja kasvotatuoitu nainen
Itselle ainakin ensimmäisenä tulee mieleen, että siinäpä on varmaan monipuolinen päihde- ja mielenterveyspolku kuljettuna. Sitten tulee sellainen säälintunne, että miksi sinällään kauniskasvoinen nainen on tehnyt itsestään epämääräiseltä näyttävän toteemipaalun. Kaikki luonnollinen kauneus pilattu. Erittäin iso turn-off.
Kommentit (103)
Oli kaula- ja naamatatuoitu sitten mies tai nainen, niin mielikuva on wt.
Mietin että siinä menee taas yksi huumeluukun yhteishyvä.
Ihan sama onko tatuointeja kasvoilla, käsivarsilla tai muualla vartalossa, niin ne ovat aina yhtä ällöttäviä olivat ne sitten naisilla tai miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko tatuointeja kasvoilla, käsivarsilla tai muualla vartalossa, niin ne ovat aina yhtä ällöttäviä olivat ne sitten naisilla tai miehillä
Kiinnostaako Allah?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut työelämässä yhtään kasvotatuoitua vastaan.
Minä olen nähnyt asiakaspalvelutyössä. Ihan asialliselta vaikutti. Vaikka kieltämättä eka mielikuva joka itselle tulee on juurikin tuo mitä alussa kirjoitettu eli päihde ja mielenterveystausta tulee ekana mieleen.
Surkea lapsuus päihdevanhempien kanssa tai laitoksessa. Ajautunut jo nuorena itsekin päihdemaailmaan jossa nuo tatuoinnit ovat katu-uskottavuuden merkki. Vaikeita traumoja ja mielenterveysongelmia.
Nainen joka ei hirveästi välitä normeista tai muiden mielipiteistä. Kiinnostavaa juttuseuraa varmasti, koska luultavasti omaa itsenäisiä näkemyksiä ja kertoo ne avoimesti.
Joku joka yrittää musteella ihoaan peittämällä häivyttää jotain ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että siinä menee taas yksi huumeluukun yhteishyvä.
Mietitkö tatuoiduista miehistä samaa?
Ei ole mun juttu, mutta jokaisella oikeus koristaa kroppaansa niinkuin haluaa.
Minun puolestani ihmiset saavat näyttää ihan miltä tykkäävät.
Ei herätä suuria tunteita, ellei henkilö ole avun tarpeessa. Ihan sama kuin , onko ihmisellä siniset vai ruskeat silmät. Tatuointi on taidetta.
Minusta erilaisuus on vain elämän rikkautta ja olen tottunut siihen lapsesta saakka, kun olen asunut lukemattomissa eri maissa ja nähnyt erilaisia kulttuuria.
Se mitä mieltä Suomessa ollaan jostakin asiasta tai mitä pidetään hyvänä, ei maailmankaikkeudessa ole mitään merkitystä.
Maailmaan mahtuu kyllä kaikkien kukkien kukkia, sanoi maailmaa nähnyt isoäitini. Olkaamme toisille hyviä, se on vaikempi tehtävä, kuin arvostella.
Kaulatatuointi on ok ja voi tatuoinnista riippuen olla jopa kaunis.
Ovat nykyajan itsensä viiltelyä !
Vierailija kirjoitti:
mt-ongelmia, narkki tms.
Tämän vuoksi olikin hämmentävää nähdä kaunis nuori nainen. Tyylikkäästi pukeutunut ja kasvoissa isot näkyvät tatuoinnit. En yleensä tuijota ihmisiä, mutta nyt niin taisin tehdä, oli niin ristiriitaisen näköinen kokonaisuus.
Ainakin hänellä on visio ikuisesta nuoruudesta, kaula ja naama eivät mene kurttuun vuosien myötä.
Oikeasti ajattelen että ovat eläneet "vahvasti".
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei hirveästi välitä normeista tai muiden mielipiteistä. Kiinnostavaa juttuseuraa varmasti, koska luultavasti omaa itsenäisiä näkemyksiä ja kertoo ne avoimesti.
Kuulostaa räväkältä naiselta.
Woke lesbo/bi