Mielipiteitä: onko väärin mennä treffeille toisen miehen kans jos on vuosia pyytänyt omaa miestä viemään treffeille eikä ole vienyt?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeterapian paikka.
Ei auta naisen asenteella yhtään mitään, suhde ei parane miksikään vaikka mies veisi ravintolaan kuinka ja paljon. Ei vaikka kaikki syöminen tapahtuisi ravintolassa kynttilän valossa. Nämä on niitä naisia että kun hyppäät riman yli, seuraava taso jo odottaa.
"Koska en usko, että esim. Megan Fox:in näköinen joutuisi hirveästi pyytelemään huomioimista ja panostusta suhteeseen. "
Niin ihmeelliseltä kuin se tuntuukin niin myös maailman kauneimpien ja seksikkäimpien ihmisten parisuhteen arkipäiväistyvät ja kumppanit voivat kyllästyä toisiinsa ja lakata panostamasta. Julkkikset eroavat ihan siinä kuin taviksetkin ja hyvin samoista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta naisen asenteella yhtään mitään, suhde ei parane miksikään vaikka mies veisi ravintolaan kuinka ja paljon. Ei vaikka kaikki syöminen tapahtuisi ravintolassa kynttilän valossa. Nämä on niitä naisia että kun hyppäät riman yli, seuraava taso jo odottaa.
Voithan sinä toki perustella itsellesi että mikään ei koskaan kannata koska menee pieleen kuitenkin. Mutta se ei tee siitä kyllä mitään faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon tietää vaikka ei ikinä edes kokeile mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap
Mene itse sinne ravintolaan syömään, ihan itsesi kanssa. Kaikkea se maa elättää..
Mihin sitten tarvitsee edes parisuhdetta, jos täytyy viedä itse itsensä treffeille?
Ei se parisuhde yksi ravintolakäynti ole. Jos on, niin ei ole parisuhde
Et nyt tajua pointtia. Kyse ei nyt ole siitä ravintolasta, vaan treffit voisi olla vaikka piknik-korin kanssa rannalla.
Pointti on se yhdessäolo kumppanin kanssa ja tunne siitä, että toinen haluaa viettää aikaa kanssasi, ja panostaa suhteeseen.
Jos yksinäni menen sinne piknikille koska toista ei kiinnosta minua sinne viedä, niin todellakin viimeistään siinä kohtaa alan pohtia, että miksi edes olen tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vie sä se sun mies treffeille 😃
Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap
Ja mitä se toinen mies saa? Viedä varatun treffeille? Mene vaikka tyttökaverin kanssa puhumaan siitä miehestäsi.
Olen ihan valmis aloittamaan alusta
Minkälaista se keskustelu kanssasi on jollei miestä kiinnosta? Kukaan ei jaksa puhua sellaisen kanssa joka ei kuuntele, keskeyttää ja puhuu vain omia asioitaan, aloittaja vaikuttaa kommenttiensa perusteella juuri tälle
Olen ihan valmis aloittamaan alusta toisen kanssa. Ja olen ihan mukava ihminen, pidän itsestäni huolta ja minulla muutenkin elämä kunnossa, kivoja ystäviä jne. Uskon että minulla on vielä paljon annettavaa jollekin ja muutenkin elämää elettävänä.
Onko edes varattu enää jos ei ole mitään intiimiä ollut jopa vuosiin tai mitään parisuhdetta muistuttavaa varmaan koskaan? Mies ei ihan tosi jaksa panostaa tai olla edes läsnä kun keskustellaan (toki minun aloitteestani aina) vaan katsoo puhelintaan silloinkin. Haluaisin ihan vaan normaalia keskustelua aikuisen ihmisen kanssa, mielellään miespuolisen jotta saisin vähän perspektiiviä asioihin. T. Ap
Mikä ihme siinä on ettei voi rehellisesti erota ensin ja sitten treffailla?
Jos ei kumppanin toiveet ja tarpeet kiinnosta, niin ei pidä olla parisuhteessa. Liian moni mies luulee, vaimon rakkaus on samanlaista kuin äidin rakkaus. Väärässä ovat. Mutta aina se ero tulee silti puskista ja vaikka kaikki oli niiiiiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap
Ja mitä se toinen mies saa? Viedä varatun treffeille? Mene vaikka tyttökaverin kanssa puhumaan siitä miehestäsi.
Olen ihan hyvä keskustelija ja ennemmin kuuntelen kuin puhun, se ei tässä usko pois ole ongelma. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä toki perustella itsellesi että mikään ei koskaan kannata koska menee pieleen kuitenkin. Mutta se ei tee siitä kyllä mitään faktaa.
Voiko ankeampaa asennetta olla, että ei edes viitsi yrittää jos meneekin sit pieleen. Eli aina jos jotain tekee pitäisi olla 100% varmuus että saa itse vähintään saman verran takaisin. Miten itsekästä! Eihän tuo ole edes mitään rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se toinen mies saa? Viedä varatun treffeille? Mene vaikkapäätä tyttökaverin kanssa puhumaan siitä miehestäsi.
Olen ihan valmis aloittamaan alusta
Sitten menet sinne treffeille sen uuden miehen kanssa. Emme me muut päätä tekemisiäsi ap.
Mutta muista kertoa tilanteesi rehellisesti sille uudelle miehelle.
Ensin ero ja muutto omilleen, sitten treffeille eikä toisinpäin
Meillä on parisuhdetta 27 vuotta ja koko tuon ajan ollaan pidetty romantiikka yllä. Jos joskus on vähänkään ylimääräistä aikaa tai rahaa, kumpikin alkaa aina miettimään, miten voisi toista huomioida ja ilahduttaa. Jos joskus on ollut rankkoja aikoja (sairauksia, lasten ensimmäiset vuodet, iäkkäiden vanhempien saattohoidot ja kuolemat) niin silloinhan tämä jää vähemmälle, mutta vahinko otetaan aina takaisin korkojen kera heti kun mahdollista.
Mies kuvailee, miten on tympäännyttävää kuunnella miesten saunailloissa, miten on vaimon kanssa arkista ja etäistä, eikä seksiäkään aikoihin. Silti eivät mitään tee asian eteen, ihmettelevät ja valittavat vain!
Vierailija kirjoitti:
Sanoin exälleni 5 vuotta, että haluan edes kerran vuodessa olla yön jossain muualla kuin kotona. Siis "lomalla", vaikka yksi yö jossain hotellissa. Minä maksan. Ei sopinut.
Ei myöskään koskaan käyty esim. syömässä, kahvilla, elokuvissa, ylipäätään missään.
Kavereidensa kanssa mies pörräsi 3 kertaa viikossa tuntikausia ties missä.
Erottiin tämän takia pitkästä liitosta viime äitienpäivänä.
Mies näytti hämmästyneeltä, kun ihan oikeasti pakkasin tavarani ja lähdin.
Ei se loma niinkään vaan se, ettei millään sanomallani ollut mitään väliä.
Sanoin exälleni 10 vuotta, että haluan edes kerran vuodessa olla viikonlopun kotona. Siis ei "lomalla", vaikka yksi yö omassa sängyssä. Ei sopinut.
Jatkuvasti käytiin esim. syömässä, kahvilla, elokuvissa, ylipäätään missä vaan paitsi kotona. Kaikkia noita olisi saatu kotona itse kokaten tai omassa elokuvateatterissa nautittuna (sekin oli turhaa rakennettu).
Kavereidensa kanssa nainen istui 3 kertaa viikossa tuntikausia olohuoneessa ja keittiössä pälättäen. Munhan piti sillon aina paeta lenkille tai salille.
Erottiin tämän takia pitkästä liitosta viime äitienpäivänä.
Nainen näytti hämmästyneeltä, kun ihan oikeasti pakkasin tavarani ja lähdin.
Ei se kotoilu niinkään vaan se, ettei millään sanomallani ollut mitään väliä.
Mulla myös ihmissuhdetaidoton, hellyyttä ja seksiä pihtaava mies. Hän on siitä huolimatta muilla osa-alueilla paras.
Eli piirakka jakoon vaan, kaikki on tyytyväisiä. Nimimerkillä kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
"Koska en usko, että esim. Megan Fox:in näköinen joutuisi hirveästi pyytelemään huomioimista ja panostusta suhteeseen. "
Niin ihmeelliseltä kuin se tuntuukin niin myös maailman kauneimpien ja seksikkäimpien ihmisten parisuhteen arkipäiväistyvät ja kumppanit voivat kyllästyä toisiinsa ja lakata panostamasta. Julkkikset eroavat ihan siinä kuin taviksetkin ja hyvin samoista syistä.
https://www.stara.fi/2024/12/13/raskaana-oleva-megan-fox-valmistautui-e…
Vierailija kirjoitti:
Meillä on parisuhdetta 27 vuotta ja koko tuon ajan ollaan pidetty romantiikka yllä. Jos joskus on vähänkään ylimääräistä aikaa tai rahaa, kumpikin alkaa aina miettimään, miten voisi toista huomioida ja ilahduttaa. Jos joskus on ollut rankkoja aikoja (sairauksia, lasten ensimmäiset vuodet, iäkkäiden vanhempien saattohoidot ja kuolemat) niin silloinhan tämä jää vähemmälle, mutta vahinko otetaan aina takaisin korkojen kera heti kun mahdollista.
Mies kuvailee, miten on tympäännyttävää kuunnella miesten saunailloissa, miten on vaimon kanssa arkista ja etäistä, eikä seksiäkään aikoihin. Silti eivät mitään tee asian eteen, ihmettelevät ja valittavat vain!
Tämä on unelma. Kunpa kaikki naiset ja miehet saisivat tällaisen suhteen - eli tekisivät töitä suhteen eteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se toinen mies saa? Viedä varatun treffeille? Mene vaikkapäätä tyttökaverin kanssa puhumaan siitä miehestäsi.<
Sitten menet sinne treffeille sen uuden miehen kanssa. Emme me muut päätä tekemisiäsi ap.
Mutta muista kertoa tilanteesi rehellisesti sille uudelle miehelle.
Ei vaan sille nykyiselle
Miksi vaivautua nykyiselle kertomaan jos tämä ei edes noteeraa mitenkään?
Jos mies näin haluaa tehdä niin tehkööt. Jos tämä on hänen tapansa ratkaista asiat avioliitossa niin sitten se on niin. Hän on kuitenkin se joka on kieltäytynyt erosta. T. Ap