Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko väärin mennä treffeille toisen miehen kans jos on vuosia pyytänyt omaa miestä viemään treffeille eikä ole vienyt?

Vierailija
10.06.2025 |

Ajatuksia?

Kommentit (222)

Vierailija
101/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos miehesi ymmärtäisi viedä sinut treffeille, aukeaa jälleen jalat ja tie taikalaatikolle on auki? Eikö ole yhtään maksullinen olo? Sama kun mies heittäisi suoraan satasen kouraan ja sanoisi, että osta itsellesi jotain kivaa.

Vierailija
102/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos miehesi ymmärtäisi viedä sinut treffeille, aukeaa jälleen jalat ja tie taikalaatikolle on auki? Eikö ole yhtään maksullinen olo? Sama kun mies heittäisi suoraan satasen kouraan ja sanoisi, että osta itsellesi jotain kivaa.

Sulla menee koko pointti ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä joku joka ei ymmärrä naisista ei sitten mitään.

Vierailija
104/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu! Selvästi sekä vanhempaa jääräkoulukuntaa että modernimpaa kannanottoa liikkeellä. Itse sanoisin aapeelle, ei ole väärin. Tosin seuraukset tulee olla valmis kantamaan.. mutta ne lienetkin jo miettinyt. 

Vierailija
105/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos kaikki keinot on käytetty, eikä toinen osapuoli tee mitään, ei edes ota sitä eroa, niin miksipäs ei.

Vierailija
106/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vie sä se sun mies treffeille 😃

Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap

Tiedän niin tunteesi. Edellisessä liitossani kun järjestin meille yhteistä treffitekemistä, niin toinen vietti edellisenä iltana aikaa kavereidensa kanssa niin myöhään, että pilkki jo kun oltiin menomatkalla.

Sitä pahaa mieltä on vaikea kuvailla. Olin järjestänyt kaiken, ja toisen tarvitsi tulla vain mukaan. Mutta edes sen vertaa ei minua kunnioittanut, että olisi viitsinyt pysyä hereillä omilla treffeillään.

Siinä tilanteessa suoraan sanoen jos joku olisi treffeille pyytänyt, niin olisin mennyt. 

Vierailija
107/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap

Et tarvitse lupaa eroon. Vaihtamalla paranee, usko pois!

Vierailija
108/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ap:n logiikalla mies voi myös käydä pa nemassa muita, kun ei kerran kotona saa. Ei avioliitto ole mitään vaihdantataloutta.

Vierailija
109/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap

Vastauksen kysymykseesi tietää ainoastaan miehesi.

Meillä sana tilanne johti eroon, minun aloitteestani. Mies syyttää minua, vaikka olin antanut hänelle lukuisia mahdollisuuksia korjata tilanne, ja olin kertonut monet kerrat ja selkeästi mitä kaipaan ja mistä kiikastaa. Mies ei halunnut tehdä mitään suhteemme eteen, ja se särki sydämeni. Vieläkin harmittaa, että en ollut tarpeeksi tärkeä. Silti syy on kuulemma minun.

Vierailija
110/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla ap:n logiikalla mies voi myös käydä pa nemassa muita, kun ei kerran kotona saa. Ei avioliitto ole mitään vaihdantataloutta.

Luonnollisesti. Mutta luuletko että AP:n laiskamato-mies saa itsensä edes treffeille naisen kanssa? Hän ei halua panostaa naiseen edes sen vertaa, että vie tämän ulos. Miksi kukaan harrastaisi seksiä tuommoisen miehen kanssa? 

Vierailija
111/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksen kysymyksees

Meillä sana tilanne johti eroon, minun aloitteestani. Mies syyttää minua, vaikka olin antanut hänelle lukuisia mahdollisuuksia korjata tilanne, ja olin kertonut monet kerrat ja selkeästi mitä kaipaan ja mistä kiikastaa. Mies ei halunnut tehdä mitään suhteemme eteen, ja se särki sydämeni. Vieläkin harmittaa, että en ollut tarpeeksi tärkeä. Silti syy on kuulemma minun.

Sama kävi edellisessä parisuhteessani. Kerroin mitä haluan, pyytelin ja pyytelin.

Lopulta oli pakko tunnustaa itselleni tosiasia: en ollut toiselle riittävän tärkeä, eikä hän nähnyt suhdetta kanssani panostamisen arvoisena.

Erotessa kun kerroin syitä miksi haluan erota, niin silmiään pyöritellen vaan totesi, ettei ymmärrä kyllä nyt yhtään mistä puhun ja miksi "keksin tekosyitä" eroon. 

Tästä lähtien tiedän, että jos suhde tuntuu kivireen vetämiseltä, niin puhumisen sijasta kannattaa vaan heti erora. Koska en usko, että esim. Megan Fox:in näköinen joutuisi hirveästi pyytelemään huomioimista ja panostusta suhteeseen. 

Vierailija
112/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapian paikka. 

Vierailija
113/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap

Mene itse sinne ravintolaan syömään, ihan itsesi kanssa. Kaikkea se maa elättää.. 

Vierailija
114/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse sinne ravintolaan syömään, ihan itsesi kanssa. Kaikkea se maa elättää.. 

Mihin sitten tarvitsee edes parisuhdetta, jos täytyy viedä itse itsensä treffeille?

Vierailija
115/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä se toinen mies saa? Viedä varatun treffeille? Mene vaikka tyttökaverin kanssa puhumaan siitä miehestäsi.

Vierailija
116/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa jo. Ei se tuosta muutu. 

Vierailija
117/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitten tarvitsee edes parisuhdetta, jos täytyy viedä itse itsensä treffeille?

Se onkin hyvä vaihtoehto, mutta miestä ei enää tarvi sitten kyllä mihinkään!

Vierailija
118/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaakakupissa on ravintolaan syömään tai ero, on miehelle kaikkein parasta jos lähdet niin nopeasti kun pystyt. 

Joka eroaa yhden ravintolassakäynnin takia, ei ole millään tavalla kypsä avioliittoon.

Jos sinä teet asioita oletuksena saada sama takaisin, ei se mitään rakkautta ole vaan vaihtokauppaa. 

Jos toinen ei halua ravintolaan lähteä, koita ymmärtää että se on hänen vapaa tahto, omasta halustaan joko lähtee tai ei. 

Kyllä elämä on helpoksi käynyt jos tuon takia erotaan tai lähdetään vieraan kanssa liikkelle, nämä on pelkästään ylimaallisen hyvinvoinnin tuottamia "ongelmia"

Vierailija
119/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se parisuhde yksi ravintolakäynti ole. Jos on, niin ei ole parisuhde

Vierailija
120/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä se toinen mies saa? Viedä varatun treffeille? Mene vaikka tyttökaverin kanssa puhumaan siitä miehestäsi.

Olen ihan valmis aloittamaan alusta toisen kanssa. Ja olen ihan mukava ihminen, pidän itsestäni huolta ja minulla muutenkin elämä kunnossa, kivoja ystäviä jne. Uskon että minulla on vielä paljon annettavaa jollekin ja muutenkin elämää elettävänä.

Onko edes varattu enää jos ei ole mitään intiimiä ollut jopa vuosiin tai mitään parisuhdetta muistuttavaa varmaan koskaan? Mies ei ihan tosi jaksa panostaa tai olla edes läsnä kun keskustellaan (toki minun aloitteestani aina) vaan katsoo puhelintaan silloinkin. Haluaisin ihan vaan normaalia keskustelua aikuisen ihmisen kanssa, mielellään miespuolisen jotta saisin vähän perspektiiviä asioihin. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi