Nainen, käytätkö tai oletko käyttänyt vaginapumppua?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan palstan naisista käytä pumppua.
Se ei vaikuta olevan trendikästä palstan naisien keskuudessa. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tekee kun mies imee
Klittaa voi imea, mutta pumpulla saa huulet paksuksi. T: Ap
Kauanko pitää pumpata että huulet tulee paksuksi.
vaginapumppu on kätevä ummetuksessa, sillä saa imaistua vastahakoisimmatkin kakkapökäleet pyllynreijästä.
sirkka
Vierailija kirjoitti:
vaginapumppu on kätevä ummetuksessa, sillä saa imaistua vastahakoisimmatkin kakkapökäleet pyllynreijästä.
sirkka
😂🤣😅
Itse olen asentanut sellaisen porakaivon pumpun ja kytkenyt sen aggregaattiin. Hyvin pumppaa tota toosaa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen asentanut sellaisen porakaivon pumpun ja kytkenyt sen aggregaattiin. Hyvin pumppaa tota toosaa
Nonii, lapset menkää ulos leikkimään. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tekee kun mies imee
Kissasi vai?
En ole koskaan kokeillut, eikä oikein innosta edes ajatus siitä.
N36
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut, eikä oikein innosta edes ajatus siitä.
N36
Mitäpä sitä kokeilemaan jos se ei edes ajatuksen tasolla innosta :). Itse suunnittelen penispumpun hankkimista, mutta voi jäädä hankkimatta. T: Ap
Elämäsi tärkein kysymys?
Eikö ensimmäinen ja tärkein asia olisi tietää totuus ikuisuudesta! Mitä Sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet? On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
1. Uskoon tulleet pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.
Jeesus on sovittanut syntitilasi Goltatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä ja verensä kautta voit saada syntisi anteeksi. "Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut." Joh. 11:25
Tuskimpa siitä nuoret naiset hyötyvät . Jos muuten ei veri enää kierrä, niin varmaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa siitä nuoret naiset hyötyvät . Jos muuten ei veri enää kierrä, niin varmaan sitten.
Lähinnä hetkellisen ulkonäön takia kai pumppaavat, ei muuten hyötymismielessä. Saa toki oikaista jos olen väärässä. T: Ap
Miksi ne huulet pitäisi saada isommaksi? Älytön ajatus minusta. N45
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne huulet pitäisi saada isommaksi? Älytön ajatus minusta. N45
Joidenkin mielestä ne näyttää sillai pumpattuna kivalle tai ainakin erilaiselle. Itse en oikein innostu. T: Ap
Ei pumpun ostos hukaanmene sillä saa muhkeutta vehkesiin.
Eräät väittävät, että amerikkalainen maku olisi tuonut pakonomaisen tarpeen ihailla vain viivavittua. Ei se pidä yhtä todellisuuden kanssa. Aikuisviihteen kuvastossa on monilla sisarilla hyvin turpeat häpyhuulet, useilla kuvauksissa jopa pumpun avulla kaunistettu.
Eräissä kuvasarjoissa pumppu on jäänyt esille, tahallaanko vai vahingossa? Kauniita ne kuvat joka tapauksessa ovat.
Naapurin rouvalla on runsaat häppärit, itse nimittää niitä kukkakuvioksi. Sanoin, että pumpun avulla ne saisi vielä suuremmiksi, mutta tähän vastasi, että on oikein tyytyväinen, mitä Luoja on hänelle antanut.
Sheivaa kuitenkin, jotta näkymä on kaunis ja esteetön.
Eikö kukaan palstan naisista käytä pumppua.